Aikamoinen väkikato kyllä käynyt. Onneksi nuo vauvansa saaneet muistaa meitä synnytyskertomuksilla, niitä on mukava lueskella. =)
Kyrsä: ihmettelen kyllä miten toi teidän nappula on noin sitkeästi mahassa viihtynyt. Muistan, kun joskus pari kuukautta sitten pidin sulle peukkuja, että ei tulisi maailmaan ennen vuoden vaihtumista.
UÄ: Meillä ei ole naapurissa valitettavasti kissaa, en ainakaan tunne yhtään. Mutta hyvin meluisa emäntä löytyy yläkerrasta. Epäilen, että se ei puhu pojalleen koskaan muuten kun huutamalla. Tuskinpa tuo neljän vanha edes tajuaisi, että hänelle puhutaan, jos sanoisi jotain normaalilla äänensävyllä. :/ Ikävää kuunneltavaa päivät pitkät. Ja lapsen ääniä sieltä ei juurikaan kuulu, mutta tuo nainen kyllä pauhaa jatkuvasti... Mukavampi juttu olisi tosin varmaan, jos naapurissa olisi kissa äkäisen emännän sijaan. Koiria kyllä talosta löytyy, mutta en ole niihin tutustunut, kun hieman pelkään koiria...
Unikeko: mä myös olen harrastanut tuota kehän kiertämistä kotona, 56 neliöisessä kaksiossa se ei ole kovinkaan mieltä ylentävää puuhaa. Eilen kävelin illalla 45min lenkin sisällä, kun supisti sen verran kovaa, että en viitsinyt ulos lähteä. =) Hulluksihan tämä loppuraskaus ihmisen tekee.
Alliemma: jos tämä ei tästä luonnollisesti käynnisty, niin mulla on seuraava aika äitipolilla 5.3. Silloin sitten päätetään käynnistetäänkö vai ei. Ilmeisesti ovat vaan aika nitkuja käynnistämään jos on toi verenohennuslääke käytössä... toivottavasti sitten TAYSissa tavataan.
(.) Koko yön supisteli epäsäännöllisesti, alkaa olla aika väsy, kun ei nuku kun pieniä pätkiä. Aamulla pongattu takuuvarmasti limatulppa. Sen maanantaisen sisätutkimuksen jälkeen sitä on vähän irtoillut, mut tänä aamuna tuli sitten oikeen kunnolla. YÖK. :x Aikas tököttiä oli. Siitä innostuneena ajattelin tänäänkin lenkkeillä ahkerasti, nyt ainakin aluksi ulkona, kun siellä on niin kiva kelikin. =)
Kuume & pikkuinen 40+5