Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

Onnea taas kaikille, jotka ovat vauvastaan ilmoitelleet! :flower:

Kamalasti on tosiaan tänään lorahdellut. =)
Mulla ei ole kyllä lorahdellut, vaikka sisätutkimus saikin aikaan muutaman napakan supistuksen ja edelleen jatkuvan verensekaisen liman vuotelun. Mutta eipä nyt oikeen vieläkään siltä tunnu, että olis synnyttämään lähdössä. Koko päivän olen tosiaan ollut kulussa ja silti kipeät supistukset laskettavissa kahden käden sormilla... :headwall:

Muutoin äitipolilla ei mitään ihmeellistä. Kohdun kaulaa 2cm, kohdunsuu pehmeä, reilusti sormelle auki. Pikkuisen painoarvio 3400g, eli aika samassa linjassa aiempien arvioiden kanssa. Yliaikaiskontrolli 5.3. Toivottavasti ei tarvi sinne mennä.

Kärppikselle :hug: onneksi kaikki nyt hyvin ja pikkuisen saaminen jo tosi lähellä.

Kaikille kärvistelijöille hirmuisesti supistuksia. Tämä homma alkaa kyllä jo käymään hermoille.
 
Onnea iitukalle matkaan! :D

Meillä, juu, ainakin näillä tiedoilla vauvalla pitäs olla kaikki hyvin. Vettä vaan ei enää ole kovinkaan paljon. ...mutta pitäs riittää torstaille. :saint: Syyksi veikkasivat sitä, että istukka vain on lopettelemassa toimintaansa eli siis lääkäri tykkäsi, et syy ei olisi esim. vauvan munuaisissa tms. (ne on tarkistettu ultralla sen verran moneen kertaan). Mut aika näyttää ja toivotaan, että käynnistyisi itsestään ennen tuota torstaita.

Nyt kyllä on tullu pari kipiää (mutta edelleen valitettavan lyhytkestoista ja ohimenevää ) supistusta. Juiliikin mukavasti ...varmaan taas sen tän päivän sisätutkimuksen ansiota. :xmas: Riittää ärsyttämään, muttei käynnistämään.

T. Kärppä ja papunen 39+2

Pixieltä piti kysymäni, et oliko sulla synnärillä punainen Davidin kassi? :whistle:
 
Monelta muuten Kärppis olit tänään polilla? Nyt alkoi mietityttään, että näinköhän sut. Siellä ei nimittäin aulassa ollut montaa tarpeeksi ison mahan omistavaa, joten jos olit samaan aikaan mahdollisuuksia on ehkä kaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuume82:
Monelta muuten Kärppis olit tänään polilla? Nyt alkoi mietityttään, että näinköhän sut. Siellä ei nimittäin aulassa ollut montaa tarpeeksi ison mahan omistavaa, joten jos olit samaan aikaan mahdollisuuksia on ehkä kaksi.
Mun kanssa yhtä aikaa oli aulassa n. 5 viime metrillä olevaa. :D Oltiin siellä n. 12.30. =)
 
Finttu, en osaa sanoa muuta, kuin että supistukset voi säteillä reisiin. Mulla ei ole koskaan tuntunut supitukset pelkästään reisissä, mutta suonenvetoa mulla ei ole koskaan ollut sisäreisissä. Joten veikkaan supistuksia. Mutta ehkä nuo kokeneemmat viisaat tietää asiasta enemmän.
 
Mulla tais jo kadotakin joku kirjoitus ...mutta sama se. =)

Lähden laittamaan jotain iltapalaa. Jospa supparit yltyis enemmän puuhastelusta ja toisaalta jääkaapissa ois hyvä pitää nyt jotain nopeasti evääksi mukaan otettavaa. :D Toivossa on hyvä elää sanoi lapatossu. B)
 
Iitukka: Onnea matkaan :flower:

Tsemppiä muillekkin matkaan lähteville ja suuret onnittelut kaikille synnyttäneille :flower: :flower:

Tää mamma lähtee puolikuntoisena iltalenkille jos vaikka sais jotain aikaan tuolla kohdunsuulla...

-kyrsä ja nappula 40+3
 
Finttu: Mullaki tuntuu reisissä nuo, eikä kiristy vatta. ja viimeksi kun neuvolassa niistä kysyin, niin mulle sano että on supistuksia.

Tääl on tunnin lenkki heitetty.. tai no tuntuu kyl et sen juoksin. On tuo Äippä niin kova kävelee, ettei meinaa peräs pysyy ees :LOL:

Tyttö-nen ja vaavi 40+3
 
Iha tylsää ku ei tuu supistuksii. Mite sitä kipuu ny nii pal ykskaks oottaaki.
Kaikki venaillaa et alkais sattuu.

Onneks huame on neuvola ni pyydän tikuttaa mun nesteet ni tietää et onks vaa jotai liejuu vai lurahtiks muka lapsivettä tänää. Tuskimpa :headwall:

Tosi pal sivu tökkii taas joka taval.

JeJa 40+3
 
Kärppis: Ei mulla ollut punaista kassia. Hmm... Olikohan mulla kassia lainkaan? Ei mitään muistikuvaa. Oli vähä pikanen käynti, mahtoko mua kukkaan siellä ehtiä huomaamaan. :LOL: Synnytysvastaanotolla oli kyllä hurja tunnelma sillon kun käväsin, oli ikävästi käynyt yhdelle odottavalle äidille ja kaikki vaan itki. :'(

muoks. Niin, mehän oltiin siellä siis perjantai-iltana vähä ennen yhtätoista. Lauantaina olin jo osastolla.
 
Voi veee...mä taidan kohta olla ainoa, jolla ei oo mitään merkkejä syntymästä. Kun kärppiskin meni ja nappas mun lasketun päivän. ;) En muista mikä se meidän sovittu päivä oli, mutta sä taidat olla lähempänä sitä kuin minä. Ellei tää bebe tee jotain superylläriä!

*menee mököttämään saunan lauteille* :D
 

Yhteistyössä