Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Keskiviikko 29.10.2008


napsuneiti..........kp25/30-32................yk25......1.toiveissa
Katjuska-81......kp17/26-29....................yk24......1.toiveissa
asty..................kp22/ .....................yk19......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
Moikkista,

Joo, joillain sitä tuuria tässä hommassa on reilummin ja joillain (kuten meillä) melko kehnosti. Helpostihan tää voi meillä molemmilla olla vielä tuurista kiinni. Pitää jaksaa uskoa vaan siihen että tavalla tai toisella =))

Onko mulla oireita.. hmph.. Noh... yks oire on se että mun aineenvaihdunta on ihan täysin SEIS. Olo on siis todella, todella mukava. Not. Ja tisut on kipeet, jotenkin tuntuu että olisko ne jotenkin vähän eri tavalla kipeet ku aiemmin.. Nännit on arkana kans. Mut en tiiä. Voi helposti olla ihan tätä normia pms-oiretta joka mulla tisseihin iskee aina. Ja valkkaria ei tuu ollenkaan.. ihan saharaa.. mut mietin että voiko se jotenkin liittyä tohon aineenvaihduntaan? En tiiä.. yleensähän sitä kyl alkuraskaudessa aineenvaihdunta kiihtyy, eikä stoppaa.. joten enpäs usko että vois siitä johtua.

Mutta tossa noita jos siis ihan hakemalla hakee =). Niin ja oon mä palellut ehkä vähän normia enemmän, mut ompas syksykelitkin, joten voi helposti johtua ihan siitä vaan. Tää on niin tätä. Tätiä odottelen enivei tossa ens maanantaina. Testata en varmaankaan aio ennen sitä ainakaan. Noh, on näin vannottu ennenkin, mutta jos koittais pitäytyä siinä tällä kertaa.. Koska sun lailla, en siihen luomuplussaan kyllä usko. Silmissä siintää jo naikkari ja ne pirkaleen piikitykset. KUn vaan sais tän massun pelittään ennen sitä. Stressistä tää varmaan johtuu, on vaan niin HELVATAN turvonnut ja ilkee olo, mut ei auta ku ootella että sieltä masusta joku solmu aukenee..

Mitäs sä? Bongasitko oviksen tikuilla tai ilman? Hyödynnettyä tuli "hyvät päivät" varmaan kuitenkin =) ? Toivotaan että tällä kertaa säästyt kaikenmaailman välitiputteluilta!! Mahtavaa olis ku saataiskin samassa kierrossa ne plussat =). Keväällä sit viimestään jos teilläkin alkaa ens vuonna ne hoidot ja meillä siintää se ivf- sit siellä jossain.

Mukavaa päivää!
 
Hello,

Vai on sulla aineenvaihdunta ongelmia. Ei kiva! Mä oon ihmetelly taas viimesen kk ajan sitä kun mulla on niin vilkasta tuo aineenvaihdunta. On meilläkin jutut=) No mutta normaaleja ja tärkeitä asioita=)

Mä en joo tikuttanu tässä kierrossa ollenkaan. Päivät tuli käytettyä niin hyvin ku vaan pysty. Tosin en huomannu ovista ollenkaan...tuntuu että ei tullu mitään limoja edes.
No toivotaan parasta mutta tätiä sitä kuitenkin joutuu oottelemaan :(
Mä toivon kyl kans et loppuis ne välivuodot/tiputtelut. olis kyllä kiva jos sais jo tietää niistä että tarkottaako ne jotain ja jos vaikka sais jotain apuja siihen. No pitää toivoa että päästäis jo tän vuoden puolella hoitoihin!!!
Toi keväällä hoitoihin tuntuu pitkältä...niiiiin pitkältä, mutta äkkiä se tulee. Kohtahan se joulukin jo on=)

Jeps...plussia odotellessa!
 
Lauantai 01.11.2008


napsuneiti..........kp28/30-32................yk25......1.toiveissa
Katjuska-81......kp20/26-29....................yk24......1.toiveissa
asty..................kp25/ .....................yk19......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
moikka,

listapäivitys marraskuun kunniaks.
Mitäs oloja teillä on?

Mulla ei sit tänään oo nännit enää yhtään kipeet.. jaahas. Tisut vielä on, mut ei niin pahasti. Mut jospa tää onkin vaan sitä että aamulla parempi ja iltaamyöden sitten kipeytyy.. en oo töissä niin hirveesti kerennyt oloja meinaan kuulosteleen, ni tiiä vaiks olis muinakin päivinä ollut niin.

Ai niin, arvatkaa mitä... mä sain eilen "ylennyksen". Musta tulee meidän tiimiin uus tiiminvetäjä =). En oo mitenkään paikkaa hakenut tms. se oli lähinnä esimieheltä ilmoitusluontoinen asia mulle. Hmph. Mä oon ollut talossa vasta puolisen vuotta ja hurjasti on kerennyt jo tapahtua. Palkkakin noussut sinä aikana jo vissiin 300eur. Ei paha =).

Ei välttis kyllä työnkuva sinällään hirmusti muutu, mutta pitää nyt sit huolehtia tiimipalavereista, sumplia kesälomat, kaikkee sellasta. En tarkalleen ees tiiä mitä kaikkee toi kyllä tuo mukanaan, pitäis pomon kanssa jutella vielä tarkemmin ens viikolla.

Tänään olis tarkoitus käydä trimmauttamassa tuo leijonanpoikanen (koira muistuttaa leijonaa enemmän kun australianterrieriä) ja sit olis hämärässä illansuussa tiedossa hautausmaakierros. Illalla pitsantekoa, saunaa ja kenties vähän viiniä =).

Mitäs teillä on suunnitelmissa?
 
Heipsistä hei,

Onnea Napsu ylennyksen johdosta. Aika hyvä urakehitys sulla jos noin paljon oot saanu jo lisää palkkaa ja nyt sait jo ylennyksen..Wau!

Toivotaan et toi tietäis jotain hyvää kuitenkin et tisut ei oo enää niin kipeät. Mä pidän peukut pystyssä!!!!

mulla tänää Halloween bileet illalla tiedossa=) Joten huomenna tod.näkösesti krapula taasen! Täytyy yrittää ottaa kohtuudella!

No mutta palaillaan taas!!! Ja Hyvää Halloween iltaa kaikille!
 
moikka,

oliko Katjuskalla kiva ilta eilen?

Aivan mahtava päivä tänään on kyllä, kävin koiran kanssa lenkillä ja nyt on karjalanpaisti hautumassa uunissa.

Näyttää pahasti siltä että mä ainakin pidän ikuisesti tätä pinoa pystyssä. Tuhruttaa jo, joten tää tai huominen on sitten kp1. Vaikka osasin tämän aavistaa niin silti ottaa aivosta melko rankasti.

Parempaa plussa onnea teille!!!!!
 
Maanantai 03.11.2008


napsuneiti..........kp1/30-32................yk26......1.toiveissa
Katjuska-81......kp22/26-29....................yk24......1.toiveissa
asty..................kp27/ .....................yk19......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
Moikka!

Napsulle taas kerran suuren suuri :hug: ! On se niin hemmetin väärin!
No mutta luulenpa että perässä tullaan viikon päästä. Tänää alko taas tuhruttelee niinku aina ennenkin tässä oviksen ja menkkojen välissä joten eiköhän tää mene samalla kaavalla ku aikasemmatkin kierrot!

Mutta joo sun kanssa sitten täällä kirjotellaan varmaan vielä pitkään...voi peppu sentään että ei se haikara löydä meille mitenkään!
Onneks on sentään seuraa et jos olis tästä pinosta yksin jääny tuskailemaan :)

Jees...mutta halloween meni ihan ok....Vähän ehkä kuivat bileet mut kyllä se siitä. Kotona oltiin kuitenkin jo 2 maissa ja krapulaakaan ei ollu.

Mutta täytyy ruveta tästä lähtee hierojalle...Ihanaa!!!

Palataan!
 
:hug: Napsu...
Nyt sitte taas mieliala ylös ja kohti sitä inssiä! Toivottavasti se tuo teille nyt sen toivotun tuloksen. Pidän täällä peukut pystyssä ja toivon niin.

Katjuskalle myös :hug: . Onko muutoksia tilanteessa?

*muoks* Ai niin ja onnea Napsu ylennyksestä!
 
Ehdimpäs minäkii täällä pyörähtämään kerranki! Napsulle iso lohtu :hug: taas tädin tulosta mutta mielettömästi onnea ylennyksestä,aika hieno juttu! =)
Katjuskalle myös peukkuja vielä tähän kiertoon, eihän sitä koskaan tiedä vaikka oliskin tärpännyt...Toivotaan ainaski viimeseen asti...

Meillä tytsyllä kohta eka neuvolalääkäri, joten pitänee taas poistua takavasemmalle...

Kaikki peukut kuiteskin pystyssä, jospa se kohta jo älyäisi haikara suunnistaa teijänki oville! :heart:
 
Moikka kaikille,

Ollu vähän kiirusta joten en oo päässy roikkumaan täällä! Mutta kyllä se täti varmaan tulee...tuhruttelee edelleen. Tänää tosin vähemmän mutta niin on ollu ennenkin. Kyl tää on selvä peli. No jospa sinne hoitoon pian pääsis koska ei tää tuhruttelu mun mielestä normaalia ole.

Kiva kuulla että teillä menee kivasti muksujen kans kotona!!! Nauttikaa äitiydestä täysin rinnoin :)

Palaillaan taasen...
 
moikka,

täällä ollaan.. on vaan ollut ihan järkky kiire tällä viikolla. Tuntuu että sitä on mukamas aina töissä. Mut onhan sitten saldoa mitä taas pitää ku meen sinne naikkarille ja sit joulunpyhinä pitää vapaata.

Tosiaan kiva kuulla että teillä vavautuneet menee hyvin pienokaisten kanssa =).

Ja jospa Katjuska se tuhru loppuukin ja tuleekin ihmeplussa.. niinkauan on toivoa ku tätiä ei näy. mutta ymmärrän kyllä fiilikset.. trust me...

Nyt jatkan kotikadun katsomista ;)
 
tulin vaan tarkistaan mikä on Katjuskan tilanne.. =). Kovin toivon hyviä uutisia...

Omasta navasta sen verran, että eilen pistin taas ekan piikin.. kuluispa tää kk nopeesti.

Ihanaa et on viikonloppu. Tuli pitkästä aikaa nukuttuakin melkein 10 saakka. Jotenkin vaan olin niin poikki viime viikosta. Illalla tulee tulevan kummipojan perhe saunomaan ja tehdään kanapitsaa. Nam. Kiva ilta siis tiedossa. Päivällä tarkoitus siivoilla.

 
Moro!

Eilen en päässy kotona kirjottelee, ku kone ei toiminu jostain syystä!

Mutta nopeesti nyt sen verran tilannepäivitystä että mulla menossa kp 2...eli eilen sit alko menkat...voi kettu sentään!

Mutta hyvää alkuviikkoa
 
huomenta,

mulla on ultra perjantaina, poikkeuksellisesti kp12. Tänään niillä ei ollut antaa mulle aikaa ja huomenna en pääse kun oli vaan yks vapaa aika joka on just samaan aikaan kun monen monta kertaa jo siirretty palaveri, johon on siis pakko mennä.

Miten teillä menee? Joko on uutta vauvakuumetta =) ? Tuut kato takas tähän meidän pinoon ni saadaan vähän "elämää" tähän pinoon. Nyt me Katjuskan kanssa sinnillä pidetään pinoa pystyssä. Voitais kyl tän vuoden aikana siirtyä naapuriin... Tosin sen pitäis sit olla TÄÄ kierto, sen plussakierron.

Jännitellään siis...
 
Moikka,

Joo ei muuta kun uutta yrittämään Nanna. Saadaan tosiaan vähän actionii tähän!!!

En oo vielä saanu vastausta siitä papasta mutta kyllä sen pitäis ruveta jo tulemaan pikkuhiljaa.

Voi hitto että voi napsu sattua se ainut aika just tollaseen saumaan. No mutta jos toi riittää että on kp 12 tietämillä ni mikäs siinä. Toivotaan että tää seuraava olis tosiaan se plussa kierto niin päästäs naapuriin. Jotenkin en vaan enää jaksa uskoo muuhun ku ihmeeseen.

Mä sain isännän kuitenkin kotiin nyt jokskuu aikaa. sillä alko lomautus joten ei muuta ku käyttämään hyvät ajankohdat niin hyödyks kun vaan voi ;)

Kyllä tää napsu tästä!!! Uskotaan vakaasti siihen plussaan vaikka usko välillä on lujilla!

 
Keskiviikko 12.11.2008


napsuneiti..........kp10/30-32................yk26......1.toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29....................yk25......1.toiveissa
asty..................kp36?/ .....................yk19......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
ihmeen kauan kestää sen papa vastauksen tulo kyllä.. eiks siitä oo jo hulluna aikaa ku siellä kävit?

Kyl se kp12 käy ultralle ku mul on aina pidempi kierto ku sen 28 päivää.

Asutteko te miehen kans vähän niinkun eripaikkakunnilla? Ku aina välillä puhut just että saat miehen kotiin? Kunhan utelen =)
 
No ehkä siitä papasta on n.kk päivät. En oo nyt ihan varma ku en laittanu sitä ylös mutta tuntuu että olis jo pitkä aika!
Täytyy soitella jos ei rupee kuulumaan!

Joo kyllähän me vähän asustellaan eri paikkakunnilla. Tai mies on viikot töissä muualla ja käy sit kotona aina keskiviikkosin ja viikonloput. Joten ajotuksetkin meillä vähän paskamaisii välillä. Mut ollaan kyl välillä tehty niinkin et jos ovis olis vaik tiistaina ni on se tullu sit tiistaina kotiin hoitamaan velvollisuudet =)
Sitä ei aina muista että mitä sitä on kertonu ja mitä ei...mutta hyvä kun utelet ni ei jää epäselväks!

Nyt mentävä nukkumaan...alkaa taas väsyttää ihan urakalla!
 
Moro!

Just kun eilen pääsin sanomaan et ei oo tullu vielä papa tulosta ni se sitten tänään tuli postissa. Normaali oli ja lähete on laitettu sairaalaan 12 pv...joten jotain edistystä meilläkin!

No mut mä lopettelen. Tää oli vähän lyhkänen ku mulle tulossa kohta kaveri kylään!

Huomenna mulla työpaikan pikkujoulut joten en oo ainakaan kirjottelemassa eli Oiken rentouttavaa viikonloppua!
 
moikkista..

no hyvä että tulokset tuli ja oli normaalit!!! Ja toivottavasti tulee pian aika sieltä sairaalasta! Helpottaa kyllä kun tietää että asiat on menneet eteenpäin.

Mä oon kans aika vähän kirjotellu tänne ku on ollut melko hirveesti töitä. Ja tuntuu että on illat ihan äärettömän lyhyitä ku oon niin myöhään aina kotona. Mut eiköhän se tästä.

Oikein hauskaa viikonloppua, koita rentoutua ja unohtaa nää asiat ees vähäks aikaa.
Mä toivon kans et saan huomen hyviä uutisia ultrasta :) .
 

Yhteistyössä