+++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat+++

Mollille paljon onnea, ilmiselviä viivoja näkyvissä!

Ansku Joko oot testailun alottanut? ;)

Anastacijalle tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ;)

Omassa testissä ei edelleenkään mitään ihmissilmin havaittavaa, dpo14 ja erittäin herkkä testi. Eiköhän se sitten karannut Toivo taas kuukaudeksi Kanarialle. Ketuttaa, kun "oireitakin" oli taas niin lupaavasti, rintojen vihlontaa, öklötystä, väsymystä, alavatsan nippailuja jne, mutta nyt tuntuu enää vain tätimäiseltä :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Jep joo. :D Onnistuin sitten hämäämään itseäni. Mulla häviää Pregnyl kropasta dpo7-8, siksi dpo 9 on varhaisin mahdollinen testipäivä. Paitsi tietysti, jos sattuu päättämään laskevansa Pregnylpäivän olevan dpo0 eikä dpo-1 niinko normaalisti...

Eli hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää...
 
Molli No voi himpatun pregnyl!! :stick: Mut jos se kuitenkin.....! :heart:

tähtis No joo, hullu meni ja testas eilen aamulla....mitäs muuta sieltä voi saada ku negan!! Idiootti minä!!! :headwall: Tiistai aamuna meinasin kokeilla taas kidutta itteeni!
En vaan tajuu miks, mut mun häntäluu on ihan himmeen kipee! Ei pysty istumaan edes sohvalla ku sattuu nii kovi! :| Eile ei ollu mitää, mut tänää ku heräsin ni ai juma!! :confused: Toivottavasti menee ohi viel tän päivän nimissä! Oireita jotain joko on tai ei oo, mut alamaha on kyl ilmottanu itsestään ja alaselkä hienoisilla menkkamaisilla kivuilla ja lievää säteilyä myös nivusiin ja reisiin, mut eiköhä se taas jostai muusta johdu ku mahdollisesta raskaudesta! 5 päivän päästä siis odotellaan tätsyä taas kylään!


Terveisin Ansku The IkuinenPessimisti dpo9
 
Täällä taas...lähenee tuo tädin vierailu(toiveissa tietenkin ettei tule)!!!Plussakin on tulllut, onnea micaela:flower:
Toivottavasti me muutkin perässä tultais...ja pahoittelut niille,joille täti on tullut kylään:hug:
ON:km:n jälkeen veikkaan että edellinen kierto venyi hirmuisesti,joten olisinko jättänyt ovuloimatta kokonaan,tai sit menivät muuten sekaisin...toivottavasti ei tällä kertaa :) Täällä ollaan pupuiltu joka toinen päivä aika säännöllisesti,tosin välillä joka päivä ja välillä joka kolmas..mutta hyödynnetty on...ovistuntemuksia oli toissa viikolla,joten suurissa toiveissa olis se plussa tietenkin,joka meillä kaikilla on:) väsymystä on ollut ilmassa,mutta sekin voi johtua siitä että yövuorojen jälkeen on ollu rytmit sekasin..Hauskin juttu mikä tapahtu viime viikolla oli että näin unta että me saatiin tyttö..painoa sillä oli vaan 1530g,pituutta en herätessä muistanu.herättyäni selitin miehelle tohkeissani asiaa...seuraavaksi avasin tietokoneen ja rupesin lukeen uutisia...pikkasen naurettiin kun samana yönä oli sit pikkuprinsessa syntyny!Mikä enneuni?!?!oliko sitä ,vai kenties lupaavaa tulevaa.sanoinkin miehelle että nyt jos tärppää,oon ihan varma et se on tyttö :)

Eiköhän se ensviikolla viimestään selviä,miten tässä kierrossa käy:)
 
Ansku Pidän sulle huomisaamuna täysillä peukkuja! :)

Rakkauspakkaus Toivottavasti oli enneuni ;)

).( Itsekidutusta on harrastettu jälleen täälläkin :ashamed: ja ehkä siinä testissä oli röntgenkatseella ja mikroskoopilla nähtävissä joku haamun kaiman varjo, joka puolen tunnin kuluttua tummui ihan haamuksi. Mutta roskisplussaksi se on laskettava, testiaikana tullut oli ehkä lähinnä viivanpaikka. Ärsytyspärsytys, kun rinnat aristaa, alavatsaa vihloo, väsyttää ja äklöttää, mutta ne kaikki saattaa kertoa ihan vain lähestyvästä tädistä... :headwall:
 
Ana Peukkuja et nyt kumminkin olisi hyödyntäminen riittänyt! d:heart:b

Tänään testattu erittäin tyylipuhdas nega! Toivoahan voisi vielä olla, mut jotenkin en silti
jaksa siihen uskoa! Jos täti ei viikonlopun aikana tuu tuota mein ovikelloa kilkuttelemaan ni
testaan taas ens viikolla! Sit voiki ruveta suunnittelemaan uutta tero kuuria!
 
Onpas täällä apeaa. :/ Anskulle ja Sunflowerille lohtuhalit. :hug:

Anastacijalle lykkyä oviksen hyödynnykseen.

Täällä myös tyylipuhdas nega. Lievä pudotus siitä viime perjantain (vai oliko se lauantai? no ihan sama) haamuinnosta. :( Vaikka olikin tyystin oma moka.
 
Viimeksi muokattu:
Hittolainen. Just kun vapautuneesti nakkasin kirveen kaivoon...



Miltä näyttää? Tällä puolella linssiä ja monitoria siinä näkyy myös pikkaisen väriä.

muoks Vielä vähän kuivahtaneena sama:

 
Viimeksi muokattu:
MolliMelooni: Mikä sulla on Dpo?? Kyllä mä ainakin näin selvän haamuviivan, kuivemmassa viiva oli selkeämpi . Ei kai tuo enää voi pregnyliä olla? Mitä testiä muuten käytit? Mä testaisin uudestaan huomenna tai ylihuomenna, jos on raskautta niin se vahvistuu siitä hiljakseen, tsemppiä!!!:p
 
Molli Mä näen sen, mä näen sen!! Onnea!! Jihuu!!

Sunflower Pahoittelut tädin saapumisesta :(

Ansku Mitään ei ole vielä menetetty, jännäily jatkuu :)

Anastacija Josko se kuiten olis osunut kohdilleen tuo pupuilu... :)

).( Tätiä ei näy, mutta eilinen testi puhdastakin puhtoisempi nega... Vierailua odotellessa, rättisitikan ääni jo kuuluu :(
 
Kyllä siellä joku viivanperkele nyt luimii. Saa nähä kuin akan käy. :O

Ja yksi aika hullu ja jännä juttu: mun yksi ystävä on melkoinen noita ja sillä on välillä 'aistimuksia' ihmisistä. Se otti mut eilen tenttiin kun olin luonaan käymässä. Kertoi että hänellä on sellainen tunne ollut musta viime viikosta asti, että mulla on joku salaisuus, juttu jota meinaan sanoa tai joku muu mieltä painava asia. SItten kysyi suoraan, olenko raskaana. Olin just aamulla testannut negan ja vakuuttelin, etten tietääkseni ole. Tulin kotiin ja testasin tuon ekan haamun...
 
MOLLIIIII Se on niiiiiiiiiin siellä!!! :heart: Täällä edelleen tyylipuhdas nega...johan näillä dpo:lla olis jo jotain ollu näkyvissä jos jotain olis! Joten...edelleen vapaaehtoinen päivittäjä täällä siis! =)
 
Nonnii...ei tarvinnu kauaa tätiä ootella! Vois melkeen sanoa että JESSS!!! :D Alkoipahan spontaanisti vuoto, ei tartte teroja ruveta napsimaan! :D Eli: Huomiseen (2.3) päivitykseen voi miulle päivittää kp1/30 yk13!! Kiitos! =) Nyt sitte vetässää clomit annostuksella 2tbl/pv, jospa nyt alkas löytyy jo paremman kokoista follia! =)
 
Digi kertoi totuuden: Ei raskaana - Inte gravid

Kai siellä jotain yritystä on ollut, en suostu uskomaan että ennen kovin luotettavassa Apteekin omassa olisi osunut mitä, kuusi? viallista testiä putkeen.

Jätän luget pois ja alan odottamaan uutta kiertoa.

Haluaisikohan joku muu ottaa pinkan päivittelyn harteilleen kuukaudeksi-pariksi? Mulla alkaa tiivistyä opiskelutahti kevättä kohden enkä ehkä pysty muistamaan pinon päivittelyä. Ansku? Sopisikos? Mä voin sitten jatkaa taas kun plussaat ensi kierrossa.
 

Yhteistyössä