[QUOTE="ViVa";25606513]Mitä näitä lueskellut niin hirmu samallailla ajattelen Chefin kanssa, ja samanlaisia fiiliksiä!

Kiva kun jaksat jakaa mietteitäsi täällä paljon.
Mulla hurja pudotus jatkuu,tänä aamuna 75,9kg!

Tavotehan oli 17.2 painaa 75kg,joten se tavotehan täyttyy jo aikasemmin tällä tahdilla, jipii! Huomenna sitten virallinen punnaus-päivä, vaikka joka päivähän mä tuolla vaa´alla hyppään..

Mutta huomenna täyttyy 4vkoa tätä tiukkaa kuuria. Ja lähtöpainohan nyt oli sen 83,1 silloin tammikuun puolenvälin pintaan kun aloitin.
Mulla siis tämmöstä kausittaista ollut tämä tiputus, elokuussa alotin ekan tiukan kuurin ja lokakuun alkuun tiputin 82 kiloon. sitten olikin taukoa ja muutamat kilot nousi takaisin, joulukuussa tiputin 81 kiloon taas ja sitten olikin joulusta 3viikon tauko laihdutuksesta jonka aikana tosiaan paino kipus tuonne 83,1kg josta aloin pudottamaan taas tuossa 10.1. Semmonen urakka siis minulla takana

[/QUOTE]
Mäkin olen pudottanut sykleissä. Ensin heinä-syyskuussa 85 ---72, sitten pysyin loka-marraskuun aikalailla samoissa, joulukuussa lopetin painonhallinnan kokonaan, koska silloin oli joulu ja miljoonat kemut. Tammikuussa 75 ja siitä on sitten tultu alaspäin. Aamupaino tänään 68,6 kg, eli -200g eilisestä
Nyt pudotan 62 kilooon ja sitten mahdollisesti otan ylläpitoa ennen kuin karistan loputkin pois. Tai sitten karistan kaikki nyt kerralla. Aika näyttää