Helmikuun lapsettomuushoidot

Kiitoksia onnitteluista :)

Hormonihirviö ja Vera: hienoa että olette päässeet piinistelemään!nyt vain odotellaan plussa uutisia! :D Ja eikös Sanna-78 ollut tänään siirrossa?Montako siirrettiin?Tsemppiä myös sinulle!

Hiiri:Tiedän täysin tunteesi, meillä tosiaan eka IVF meni kesken melkein heti positiivisen testin jälkeen.Niitä tunteita on hankala kuvailla.En usko että olisin siitä pettymyksestä päässyt yli ilman miestä ja ystäviä joiden kanssa sai jutella asiasta paljon.Tässäkin asiassa aika parantaa vaikka se kuulostaa kliseeltä.Meillä siitä on nyt 6kk aikaa ja n.3kk on ollut jo sellaista aikaa ettei sitä mieti enää.

Jaksamista sinulle :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 10:37 Alexandria kirjoitti:
Ja eikös Sanna-78 ollut tänään siirrossa?Montako siirrettiin?Tsemppiä myös sinulle!
Juu on mulla siirto tänään, aika on klo 12.45 ja tuntuu tää aika matelevan. Viime yönä näin ihme unia ja nyt vaan haluun äkkii sinne sairaalaan, että tietää siirretäänkö nyt sitte yks vai kaks... tulen myöhemmin kertomaan kuin kävi. :)
 
Voi hiiri, mä olen tosi pahoillani sun puolesta. Toi on just se mun suurin pelko, että vihdoinkin kun pääsee iloitsemaan plussasta, niin se ilo ei kauaa kestä.. Voin vain kuvitella kuinka pahalta tuntuu..
Tosiaan, niin kuin monet on suositelleet, niin varmasti "ammattilaisen" kanssa voisi olla helpottavaa puhua. Mäkin olen monesti miettinyt,että menisin klinikan omalle psykologille, täysin ulkopuoliselle voisi turvallisesti puhua, ilman pelkoa että omat tunteet aiheuttaa surua ja pahaa mieltä.

Hormonihirviö ja Sanna-78 teillähän oli molemmilla aivan loistavat punktiosaaliit! Toivotaan että jatkossakin saisitte yhtä hyviä uutisia.

Sitten omista tuntemuksista: mun alavatsaa on edelleen jomotellut aika ajoin. Välillä on todella vahvojakin menkkamaisia tuntemuksia. Alavatsa on myös jonkun verran turvoksissa.. Toivotaan että nämä oireet enteilisivät hyvää.. =)
Mä olen edelleen mietiskellyt sitä, kun aikaisemmissa siirroissa ei ole ollenkaan tämmöisiä tuntemuksia ollut, niin mistähän ne voi johtua. Sitten tajusin, että mullehan ei ole koskaan aikaisemmin tehty PAS:sia. Onko teillä kokemuksia, onko siirtojen jälkeen tuntunut erilaiselta turesiirrossa ja pas-siirrossa? Mullehan on tehty nyt kaks kertaa ivf/isci tuoresiirto, tosin niissähän on punktio taustalla ja siitä aiheutuvia kipuja.. enköhän mä ole vaan aikaisemmin huomannut näitä jomotuksia..?

Ja tosiaan kun tämä PAS on ollut lääkkeetön, niin mun oma mieli on ollut paljon parempi ja rauhallisempi kuin aikaisemmin noiden hormonien kanssa.
 
Joopa joo... 15 oli sit kaiken kaikkiaan hedelmöitynyt mut 6 oli vaan käyttökelpoisia. Eli 2 siirrettiin ja 4 meni pakkaseen.. Lääkäri ei osannu sanoo miks alkiot oli huonolaatusia... noi mitkä pakkaseen meni oli 3-4 luokkaa...

Nää kaks mitkä laitettiin lähti kuulemma ihan oikeeseen suuntaan kun kokoajan katottiin ultralla...

Oli sitte niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tuskaa odottaa rakko täynnä ja aika oli 15min myöhässä. Oli sitte pakko käydä vessassa vähän päästelee ja lääkäri sano että ihan hyvä niin kun mulla oli rakko kuulemma vieläki tosi täynnä..

Nyt sitte alan laittaa kerran pvässä Crinonea ja 15.3. on raskaustesti pvä... Onkos jollai muuten kokemuksia Crinonesta? Niitä Lugestroneja (?) en saanu ku oo pähkinälle allerginen.

Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toivon että edes toinen kiinnittyy, mun puolesta saa molemmatki kiinnittyy mut ees toinen....

Huomenna sitte töihin... Vähän on maha edelleen turvoksissa mut kyl tää tästä...

:hug: kaikille!<br><br>
 
tänään pp 6, mutta jo pp3:sta on alavtsalla välillä vihlassu tosi ikävästi. yhtenä aamuna heräsin jopa siihen,e ttä oikealle alavatsalla sattuu/tuntuu pahalta. helpottui kyllä sitten aikaa myöten.
tänään on ollu sellainen tunne, että täti olisi tuloillaan, koska vihloo. ja mikä oudointa AINA samasta kohtaa.
ja mikä on kamalinta, koko ajan tunne että housuun "holahtaa" jotaa. jotaahan sinne holahtaa kun luget käytössä 2x2. kamalaa sotkemista, sanon minä!
onko kellään unirytmi muuttunut piinisaikana, en tiedä kun nykyään herään aina ennen kellon pärinää. kello mulla soittamassa vaikkakin talvilomalla olenkin. muuten nukkuisin ainakin puoleen päivään, ja olen niin koukussa tähän aamusarjaan, joka ykköseltä tulee... että noustava on.
tässä minun kuulumisia.
ai juu, piti vielä kysyä, että aiheuttaakohan luget kamalia ilmavaivoja :snotty: ...
 
Hormonihirviö
Helinäkeiju se on hyvä merkki että jotain tuntuu ja pari päivää siirrostahan se alkio kiinnittyy.. =)
Sanna78 olipas kova kato sulla noissa alkioissa, kai se pitää paikkansa että mitä vähemmän munasaolja sen parempi laatuisia ne on ,en tiia sitten. mulle oli crinonet edel. piiniksellä ja ne on paljon paljon mukavampia käyttää kun on se asitin jne. ei tarvi tunkea sormea aamua iltaan toosaan :/ Ja se mömmökin mikä tulee ulos on erilaista. Mää oon niin turvonnut hyperistä että on sitten tullut raskaus arpia tisseihin... ja hartiakipu jatkuu edelleen. Kuinkahan kauan tämä kestää? Onko kokemuksia? Muistakaa että crinonet ja luget tuo kaikki mahd. raskaus oireet (ainakin mulle tuo). Mää olin niin varma viimeksi että olen raskaana mutta nega sieltä tuli.
Onnea Piinailuun :hug:
hh pp1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 17:16 Hormonihirviö kirjoitti:
Sanna78 olipas kova kato sulla noissa alkioissa, kai se pitää paikkansa että mitä vähemmän munasaolja sen parempi laatuisia ne on ,en tiia sitten.

mulle oli crinonet edel. piiniksellä ja ne on paljon paljon mukavampia käyttää kun on se asitin jne. ei tarvi tunkea sormea aamua iltaan toosaan :/ Ja se mömmökin mikä tulee ulos on erilaista.

Mää oon niin turvonnut hyperistä että on sitten tullut raskaus arpia tisseihin... ja hartiakipu jatkuu edelleen. Kuinkahan kauan tämä kestää? Onko kokemuksia? Muistakaa että crinonet ja luget tuo kaikki mahd. raskaus oireet (ainakin mulle tuo). Mää olin niin varma viimeksi että olen raskaana mutta nega sieltä tuli.
Onnea Piinailuun :hug:
hh pp1

Kato oli melkoinen, mut tää on mun eka hoito vasta että tuntuu olevan muutenki vähän sellasta "kokeilua" kaikki, mutta silti positiivisella mielellä ja toivon että edes jompi kumpi kiinnittyis..

Kattelin joo noita Crinoneita et melko miellyttävän olosia laittaa ja lääkäri käski illalla laittaa...

Voi voi Hormonihirviö tota sun hyperiä, toivottavasti menee pian ohi :hug:

Me alettiin maalaa makkarin kaappeja ja muutenki pitäs tässä vähän rempata niin on ainaki muuta mietittävää tässä nyt kun piinailu kerran alko...

Voimia ja tsemppiä kaikille :) <br><br>
 
Iltaa kaikille!

Alexandrialle hurjasti onnea! Todella komeasti plussan puolella tuo sun tulos! :flower:

Ja Amelia3:lle pahoittelut... Harmillista että sinäkin jouduit tähän neganneiden kerhoon tällä kerralla. Me mennäänkin sitten aika samaan tahtiin, sillä mullakin on tarkoitus tehdä PAS seuraavaan luonnolliseen kiertoon. Toivotaan ja uskotaan, että seuraava kerta toden sanoo!

Hiirelle kovasti tsemppiä. Ehkäpä pikkuinen on kuitenkin päättänyt pysyä kyydissä vuodoista huolimatta. Ymmärrän kuitenkin hyvin mielentilaasi, sillä tiedän omasta kokemuksestani, että plussatuloksen jälkeinen km on kamala tilanne (yksi luomuplussa takana). Oli aikalailla maailmanlopun tunnelmat silloin. Mutta miehen ja ystävien tuella ynnä ajan kuluessa siitä kuitenkin selvittiin. Kaiken mahdollisen avun hakeminen on tosiaan kannatettavaa.

Piinailijoita näyttääkin ketjussa taas olevan hyvä liuta. Oikein paljon onnea matkaan teille!

Tintti
 
Hormonihirviö
Millaisilla fiiliksillä kanssa sisaret mennään? Mulla alkaa pikkuhiljaa hyperin pistokset helliittää ja uskaltauduin jopa kauppaan (mies mukana). Jotain nipistelyä on tuntunut ja kasvot helottaa/kuumottaa, johtuisko lugeista ja päätä juilii (en ota kyllä särkylääkettä). Mitä kaikkea pitääkään varoa jos on raskaana? Siis light limuja/mehuja, mitä muuta? Kertokaa kuulumisia, oon taas vaihteeksi tullut riippuvaiseksi tästä palstasta :/ Ei kiva mutta onhan täällä kuitenkin ihmisiä jotka ymmärtää mun tilanteen.
hh pp2
 
Hormonihirviö: mulla oli lievä hyperi ja ne oireet kesti n.viikon verran. Nyt on viime sunnuntaista asti ollut vatsakipuja (kovia sellaisia) ja hoitaja sanoi että se raskaushormoni voi käynnistää hyperin uudestaan.

Joten kai sekin on jonkinmoinen oire... :LOL:

Muuten jakselen hyvin,yöt olen valvonnu kipujen kanssa.Pelottaa josko kaikki ei olekaan kunnossa...Ja närästää ihan älyttömästi! :kieh:

Mukavaa kun on piinailijoita taas niin saa jännittää teitin mukana!Tsemppiä kaikille :heart:
 
Alexandria: Toivottavasti kaikki on kunnossa, mä ainakin haluan uskon niin! :hug:

Hormonihirviö: Hyvä et hyperi hellittää otettaan ja pääset kiinni normaalielämään. Etkä tosiaan ole ainoa joka on vähän koukussa tähän palstaan. Musta tuntuu niin ku tänne kokoonnuttaisiin vähän kuin
kavereiden kesken =)
Meidän hoidoistamme tietää ani harva eikä mulla ole oikein ketään jonka näistä omista tuntemuksista ja fiiliksistä juttelisi. Me koettiin itsellemme helpommaksi ettei kerrottu juuri kenellekään. Ainoastaan mun pikkusisko tietää ja yksi ystävä. Toki moni ystävistäni ja molempien perheet tietävät vaikeuksistamme saada lasta, mutta eivät tiedä hoitojen olevan käynnissä nyt. Olen läheinen äitini ja toisten sisarusteni kanssa ja toisaalta onkin tuntunut äärettömän vaikealta "salata" tämä asia. Mut ainakin nyt ekassa hoidossa kerrotaan vasta sitten kunhan on jotain kerrottavaa ;)
Typaikallakaan en ole kertonut kenellekään, musta tää on niin henkilökohtainen asia etten halua tätä siellä levitellä. Teen tiivistä tiimityötä et en mä ole kyllä kysymyksiltä ja uteluilta voinut välttyä esim.jäätyäni sairaslomalle. Mut olen kylmästi pitänyt pääni ja yksityisyyden rajan :D

Mites teillä muilla, oletteko kertoneet läheisillenne hoidoista?

Toivottavasti päivät jatkavat kulkuaan nopsaan, on tää vaan niin jännittävää. Toiveet ja odotukset kulkevat aallonharjasta pohjamutiin. Mut positiivisesta asenteesta on koitettava pitää kynsin hampain kiinni =)

Pidetäänhän yhteyttä!
 
Tervehdys uskonsisaret :wave:

Nyt on psykologi tilattu. Hyvinkin varattuja ovat, mutta helpottaa kun tietää joskus pääsevänsä. Ei jaksa mieparka pelkästään tukea. On hyvä jutella jonkun kanssa, joka on perehtynyt näiden lapsettomuusasioiden tuottamaan sielutuskaan.

Klinikalla käskivät käymään veritestissä perjantaina tai viimeistään maanantaina tarkistuksessa. Ajattelin, etten mene. Niin selvä tämä juttu mielestäni oli. Kramppasi ja verta tuli hirmuisesti.

Tein kuitenkin Clearbluella testin kotona tänään....

ja se on selkeä plussa

:/

Mistäköhän nyt tuulee?

Voisiko tämä olla totta?

Aivan kauhean jännittävä viikonloppu tulossa maanantaita odotellen.
Minä, kun toivoin piinapäivien olleen ohitse. En pääsekään niin helpolla.


Voimia loppuporukan piinailuun. Teitä on aika monta kuitenkin vielä siellä.


hiiri
 
mulla tänään pp7 ja erittäin vahvasti rupeaa tuntumaan siltä, että täti tulossa käymään. mahasta vihlasee välillä pahastikin ja semmoinen "jomotus"-tunne. ja ihan kuin alaselkäkin olisi ruvennut "jomottelemaan" :'(
mutta, mutta... antaas näyttää. voikohan ne näin pian siirrosta alkaa? rinnat arat, ehkä, mutta lugeista johtunee. palailen taas. jokainen vessareissu on yhtä jännitystä...
 
Iltaa kaikille!

Toi on aika, miten sen nyt sanoin, jännä tilanne sulla Hiiri. Toivotaan nyt että on oikeesti plussa :hug:

Mulla on rinnat ollu arat ja sellanen kuukautiskipu tunne viime lauantaista asti että mä luulen kyllä et se johtuu noista kaikista lääkkeistä mitä sitä iteensä on laittanu ja mulla oli siis siirto eilen eli pp1 meneillään.. Tosin toi rintojen aristus on melk. kokonaan jo ohi ja alavatsaan välillä sattuu tonne vasempaan puoleen missä mulla ei munasarjaa enää ole.. Mistäs näistä tuntemuksista tietää, kaippa niitä tarkkailee ja seuraa paljon paljon enemmän ku normaalisti..

Oon yrittäny tehdä kaikkee että en ajattelis koko asiaa mut melko vaikeeta se on olla ajattelematta.. Sais ees toinen pysyy kyydissä kyl loppuun asti...

Mäkään en ole töissä kertonu kelleen hoidoista... Äiti ja isä ja siskon perhe sekä pari kaveria tietää asiasta mut en mä haluu tästä kauheen monelle kertoo kun kerran on kuitenki arka aihe...

Mutta nyt nukkuu, huomenna työpvä...
 
kertokaas mulle miten te ootte selvinny punktiosta? Mulla olis pp3 menossa ja eilen alko munasarjat kipuileen niin että piti panadolia vääntää nassuun.Kävely tekkeepi kipeetä ja istuminen kun istahtaa..miten ne voikin noin aristaa? Se kipu ei oo sellasta ku oviksen jälkeen vaan semmosta että ei voi kävellä ku sattuu askeltaminen :/ ja sitten ku istahtaa niin tuntuu kuin olis metrinen kanki tuolla sisuksissa :p

Välillä eli siis jotain pp1-2 oli jo ihan ok olo,mutta olisko siitä mahdollisesti ku lopetin juomisen(siis veden juomisen... B) tuolloin.Kuinka himskatin kauan sitä vettä tulee sitten latkia?

Hmm..ja vessa käynnit on kakkoshädässä melkosia :ashamed: on todella kipee tuolta "sisältä"..kertokaa mulle toipumisestanne..kiitoooss!!!
 

Heippa Iinariina! Mä vaihteeksi linjoilla taas :ashamed:
Mulle ainakin klinikalla sanottiin et noin viikon verran siirrosta pitäis jaksaa vettä juoda vielä normaalia reilummin! Mä olen toipunut ihan hyvin, tosin multa kerättiinkin aika pieni määrä munasoluja. Voisin kuvitelle et mitä enemmän munasoluja on ollu kasvamassa ja kerätty sitä kauemmin toipuminenkin kestää. Eli ei muuta kun vettä tankkaamaan vaan =) Millainen määrä sulta muuten kerättiin?
Mut on mullakin vatsa turvoksissa eikä munasarjat oo selvästi vieläkään ihan normaalikokoonsa palautunu. Mut tiiä sit miten paljon lugetkin vaikuttaa tähän pönäkkään turvonneeseen oloon..Huvittavaa kun mulle sanottiin kliniklla ettei luget aiheuttaisi mitään sivuoireita. Mä olen kyl vähän eri mieltä.

-Vera
 
Kiitos Vera :heart:

Multa kerättiin vaan 10 kpl..siks ihmettelenkin tätä kipuilua :/
Mutta ilmeisesti ei muuta ku H2O:ta nassuun enemmän.
Mones pp sulla on? En ole ollut ny vähään aikaan seuraamassa palstaa silleen aktiivisesti,mutta päivittäin vieraillut kuitenkin,ni en ole oikein silleensä tietonen itse kunkaan vaiheista..
 
Mehän mennään sun kans iinariina sit ihan samoilla aikatauluilla! =) Mullakin menossa pp 3. Sama määrä ollaan munasolujakin tuotettu, 10 saatiin meilläkin punktiossa kerättyä. Tosin vaan kuusi niistä oli kypsää.
Niin kuin mä tuolla aiemmin jo kirjoittelinkin niin musta taas on tullu vähän turhankin aktiivinen vierailija näillä sivuilla,varsinainen viestiterrori ;)
Toivottavasti sun kipuilut alkaa hellittää kun muistat vaan ahkerasti täyttää vesilasia..
Mites, onko sulle tehty nyt eka hoito? Meillä tämä ivf on ensimmäinen; toisaalta odotukset ja toiveet on korkeella, toisaalta taas ei oikein osaa tai uskalla odottaa mitään. Mut kaikki on tällä hetkellä vielä mahdollista, sitä ajatusta yllä pitäen porskutetaan etiäpäin, eiks niin?
 
Voi ku mukava ku köyty joku,joka on samoilla aikatauluilla.Ei mullakkaa jäänyt kuin 4 pakkaseen ja kaksi laitettiin nyt.Tää on jo kolmas tuoresiirto(-passit päälle)

Mites sinä olet sitten toipunut?Onko ollut kipuja muniksissa?Mää pahoin pelkään ettät ää menee harakoille..mites sinne mitään voi kiinnittyä ku kipuja on paljon???Mutta toivotaan =) ...

Nyt täytyy kuiteskin kiiruhtaa iltavuoroon töihin,mutta käynpäs illan päälle lukemassa tätä ketjua vähän paremmin ;)

Kiva ku jaksoit vastailla :heart:
 
HelinäKeiju75: tuommoiset oireet ne oli minullakin!Josko se kertois plussasta?Toivotaan ainakin niin! :hug: Lugesteronit (oliko sulla ne?) ainakin tekee vaikka ja mitä oireita...pahin oli ilmavaivat :LOL: noloa...

Hiiri:onnea uuteen testiin!Toivottavasti kaikki on hyvin.Inhottava tilanne kun joutuu asiaa miettimään koko ajan että mitenkäs se nyt onkaan...Varmasti rankkaa,jaksamista :hug:

Oma napa: viime yö oli eka täysin kivuton ja kun tässä on tullu valvottua muutama yö niin tuli nukuttua 11h putkeen... :LOL: Joskos tää tästä nyt lähtis käyntiin. :)
 
Hormonihirviö
Iinariina mullakin on siis pp3 menossa, on muuten helppo muistaa piinapäivien määrä kun on sama päivä kun on menossa allakassa, niinpä ei taida muutenkaan mennä päivissä sekaisin kun kyllä tätä omaa napaa niin paljon seuraa muutenkin. mulla on nipistely kipuja tossa häpykummulla, varsinkin jos kurottaa lattialta jotain. Lämmöt on koholla eli jotain 37 luokkaa ja paleltaa kokoajan. Miten muilla? Lugeistko se rupsuttelu :LOL: johtuukin mää luulin että tosta sulklaan syönnistä =) sitä on tullut ahdettua kitaan oikein urakalla (siitä saan kai jotsin tyydytystä)
Piinahalauksia :hug:
hh pp3
 
minätässätaas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 20:34 hiiri kirjoitti:
Tervehdys uskonsisaret :wave:

Nyt on psykologi tilattu. Hyvinkin varattuja ovat, mutta helpottaa kun tietää joskus pääsevänsä. Ei jaksa mieparka pelkästään tukea. On hyvä jutella jonkun kanssa, joka on perehtynyt näiden lapsettomuusasioiden tuottamaan sielutuskaan.

Klinikalla käskivät käymään veritestissä perjantaina tai viimeistään maanantaina tarkistuksessa. Ajattelin, etten mene. Niin selvä tämä juttu mielestäni oli. Kramppasi ja verta tuli hirmuisesti.

Tein kuitenkin Clearbluella testin kotona tänään....

ja se on selkeä plussa

:/

Mistäköhän nyt tuulee?

Voisiko tämä olla totta?

Aivan kauhean jännittävä viikonloppu tulossa maanantaita odotellen.
Minä, kun toivoin piinapäivien olleen ohitse. En pääsekään niin helpolla.


Voimia loppuporukan piinailuun. Teitä on aika monta kuitenkin vielä siellä.


hiiri

Moikka Hiiri! Kirjottelin sinulle niistä minun vuodoista ja siitä että raskaus on nyt jo viikolla 21. Vielä sinua lohduttaakseni ja kannustaakseni kerron, että vuosin kahteen otteeseen monta päivää kuin seula, kirkasta verta ja hyytymiä mukana ja silti raskaus jatkui=) kuten lääkäri sanoi minulla, aina kaikkia vuotoja ei pystytä selvittämään ja mikään raskaudessa ei ole selvää. Minä toivon ja rukoilen sinulle nyyttiä, 9 kk:n taipaleelle.
 
minätässätaas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 20:34 hiiri kirjoitti:
Tervehdys uskonsisaret :wave:

Nyt on psykologi tilattu. Hyvinkin varattuja ovat, mutta helpottaa kun tietää joskus pääsevänsä. Ei jaksa mieparka pelkästään tukea. On hyvä jutella jonkun kanssa, joka on perehtynyt näiden lapsettomuusasioiden tuottamaan sielutuskaan.

Klinikalla käskivät käymään veritestissä perjantaina tai viimeistään maanantaina tarkistuksessa. Ajattelin, etten mene. Niin selvä tämä juttu mielestäni oli. Kramppasi ja verta tuli hirmuisesti.

Tein kuitenkin Clearbluella testin kotona tänään....

ja se on selkeä plussa

:/

Mistäköhän nyt tuulee?

Voisiko tämä olla totta?

Aivan kauhean jännittävä viikonloppu tulossa maanantaita odotellen.
Minä, kun toivoin piinapäivien olleen ohitse. En pääsekään niin helpolla.


Voimia loppuporukan piinailuun. Teitä on aika monta kuitenkin vielä siellä.


hiiri

Moikka Hiiri! Kirjottelin sinulle niistä minun vuodoista ja siitä että raskaus on nyt jo viikolla 21. Vielä sinua lohduttaakseni ja kannustaakseni kerron, että vuosin kahteen otteeseen monta päivää kuin seula, kirkasta verta ja hyytymiä mukana ja silti raskaus jatkui=) kuten lääkäri sanoi minulla, aina kaikkia vuotoja ei pystytä selvittämään ja mikään raskaudessa ei ole selvää. Minä toivon ja rukoilen sinulle nyyttiä, 9 kk:n taipaleelle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 10:08 iinariina kirjoitti:
kertokaas mulle miten te ootte selvinny punktiosta? Mulla olis pp3 menossa ja eilen alko munasarjat kipuileen niin että piti panadolia vääntää nassuun.Kävely tekkeepi kipeetä ja istuminen kun istahtaa..miten ne voikin noin aristaa? Se kipu ei oo sellasta ku oviksen jälkeen vaan semmosta että ei voi kävellä ku sattuu askeltaminen :/ ja sitten ku istahtaa niin tuntuu kuin olis metrinen kanki tuolla sisuksissa :p

Välillä eli siis jotain pp1-2 oli jo ihan ok olo,mutta olisko siitä mahdollisesti ku lopetin juomisen(siis veden juomisen... B) tuolloin.Kuinka himskatin kauan sitä vettä tulee sitten latkia?
Mulla on pp2 menossa ja vähän samanlaista kipua tuntuu ku sullakin mut eihän ne munasarjat nyt voi tosta noin vaan heti olla kunnossa.. Mulla tosin vaan yksi kpl niitä jäljellä ja saman olen huomannu et ku on juominen jääny vähälle niin alkaa tuntuu kipuja eli jatkan veden litkintää..

Maha on turvoksissa mut eiköhän se siitä.. Mulla oli tuolla yhdessä munasarjassa 24kpl rakkuloita että vaikuttaa varmaan seki tähän turvotukseen ja muuhun..
 

Moikka Hiiri! Kirjottelin sinulle niistä minun vuodoista ja siitä että raskaus on nyt jo viikolla 21. Vielä sinua lohduttaakseni ja kannustaakseni kerron, että vuosin kahteen otteeseen monta päivää kuin seula, kirkasta verta ja hyytymiä mukana ja silti raskaus jatkui=) kuten lääkäri sanoi minulla, aina kaikkia vuotoja ei pystytä selvittämään ja mikään raskaudessa ei ole selvää. Minä toivon ja rukoilen sinulle nyyttiä, 9 kk:n taipaleelle.
[/quote]

Kiitos kovasti kannustuksesta. Toivotaan, toivotaan. Vaikeaa vielä kääntyä toivon tielle, niin rankka pettymys tunne keskenmenosta oli.
Kuulin, että raskaushormoni hiipuu pois aika hitaasti, joten plussa kotitestissä saattaa olla vielä elimistössä olevaa hormonia vaikka alkio jo poistui.

Alkumatkan piinailijoille intoa tosiaan juoda paljon vettä. Minäkin kävin ihan hyperin rajoilla, koska lopetin älyttömän veden kittaamisen liian aikaisin. Kivut laantuivat vasta viikon kuluttua.
Mukavia Lugesteronin mömmöisiä päiviä kaikille piinailijoille. :wave:

hiiri
 

Yhteistyössä