Nyt tarvittaisiin kipeästi neuvoja!!!!
Meillä siis eka inssi suunnitelmissa (Puregon+Pregnyl pistoksilla) ja kuten aikaisemmin kirjoitin, niin ekassa ultrassa oli kehittymässä runsaslukuisesti rakkuloita, ja neljä niistä olivat isompia kuin muut.
Eilen eli lauantaina oli toinen ultra ja kaksi rakkulaa olikin kasvanut muista suuremmiksi, suurin 13,5 myös toinen oli 13. Kaksi seuraavaksi suurinta olivat 10mm. Sain ohjeeksi pistää vielä pienen annoksen Puregonia eilen ja tänään sekä tehdä ovulaatiotestin tänään ja maanantaina. Ja maanantaiksi sain taas kontrolliajan, jossa varmistetaan rakkuloiden tilanne ja se että voidaanko inssiä ylipäänsä tehdä.
No tein äsken ovulaatiotestin ja sehän näyttää JO nyt plussaa!!! Nyt olen hämmentynyt, sillä ohjeessa jonka olen saanut lukee, että heti kun lh-testi näyttää plussaa pitäisi ottaa Pregnyl-piikki. Eilen lääkäri ei puhunut Pregnylistä mitään, varmaan siitä syystä että rakkulat eivät olleet niin isoja.
Joten onko teidän mielestä parempi, että odottelen vain huomista aikaa enkä lähde tuota Pregnyliä piikittämään? Vai mitä tässä pitää tehdä. Olen siksi vähän paniikissa, kun tämä on eka hoitokerta ja harmittaa etten tajunnut kysyä eilen lääkäriltä tosta Pregnylistä.
Auttakaa pliis, jos tajusitte tästä jotain.
Mollukalle varovaiset onnittelut!!!