*Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

Jaahas... juhlimiset juhlittu ja paluu arkeen edessä B)

Vatsassa ollut vähän hiljaisempaa nyt viikonlopun ja se ehkä hetkittäin vähän huolestuttaa... No, eiköhän kaikki ole ok kuitenkin - eihän nuo liikkeet vielä niin voimakkaita voikaan olla ja lisäksi kun on tuota ylimääräistä niin... :whistle: :whistle:
Ei pitäis stressata liikoja...


Develly ja Vauva 19+5 :heart: :heart:
 
Develly paljon onnea rouviintumisesta! :flower: =)

Hankintoja, ei ole tullut mieleenkään tehdä mitään hankintoja tai suunnitelmia. Olen kyllä ollut aina aika myöhään liikkeellä. Esikoisestakin aloin vasta laittamaan huonetta kuntoon rv 36 kun neuvolatäti sanoi että ehkä kannattais jo laitella valmiiksi paikat kun näyttää että muksu voi tulla aikaisemmin. Muutenkin tuntuu etten nyt oikein jaksa mitään ylimääräistä laitella ja tehdä.

(.), olo on ihan ok, kaikenlaisia pieniä vaivoja siunaantunut mutta ei mitään suurempaa. Nyt pitäs jostain kaivella energiaa että jaksais laittaa kodin kuntoon ja purkaa mökkitavarat, niin ja yksi ämpärillinen suppilovahveroita pitäs putsata ja säilöä. Niitä on jo yli omien tarpeiden mutta kun se vaan on niin ihanata metsässä kulkea ja poimia sieniä. =)

Alina ja 17+2 :heart: =)
 
Neuvola kuulumisia.. kaikki näyttäisi olevan hyvin, hb oli oikein hyvä, 125 jota suuresti ihmettelen koska tuntuu et vähän väliä väsyttää |O verenpaineet oli 122/77 eli nekin hyvät mutta painosta tuli sanomista, painoa tullu tähän mennessä vaivaiset 1 kg lisää ja muistutettiin et pitää syödä ja sitähän mä teenkin ;) pitäisi kuulemma tulla pikkuisen lisää.. sydänäänetkin löytyi hakemisen jälkeen, meni vauhdilla koko ajan pakoon :heart: onneksi ne löytyi lopulta..
Sain vaihdettua lääkäriäkin, sille urpolle en enää koskaan mene :kieh: menetin viime kerralla täysin hermoni :( eli kaikki näyttäisi olevan oikein hyvin :heart: =)
Kunnon potkuja / liikkeitä täs odotellaan, eiköhän ne sieltä kohta rupee tuntumaan..

mervi-elina: mun esikoinen kans on 9 vuotias ja jännityksellä odotetaan et kuinka vauvan kanssa selvitään :) eiköhän ne kaikki muistu taas mieleen.. :)
 
Rakenneultrassa käyty ja kaikki oli hienosti. Siellä se pikkuinen köllötteli ja oli aika energinen tapaus. Kasvojaan ei halunnut paljastaa, vaan piileskeli käsien takana. Sukupuolta ei haluttu tietää ja mysteerinä säilyy edelleen. Laskettuaika olisi muuttunut päivällä (mitä ei siis lähdetty muuttamaan) eli hyvin tasaiseen tahtiin on pikkuinen kasvanut. Painoa pienellä 390 g, muita mittoja en tajunnut edes kysyä :LOL:

Onnellinen HelmiHaave ja pikkuinen rv 20+6
 
Helmihaaveelle onnea hyvistä ultra uutisista :heart:

Nopeesti ne menee viikonloput,konetta ehtiny/jaksanu ees avata,lauantai oli varsinainen löhöpäivä tai oltii myö pari tuntii metässä,mut muuten makasin vaa sohvalla ja kattelin ohjelmia nauhalta mitä nyt oli tullu parin viikon aikana tallenneltua ja eilen oltiin serkun pojan ristiäisissä,meiltä ku Lohjalle tulee matkaa melkein 200km suuntaansa ni hyvin tuli taas autossa istuttua.

Vatsantoiminnasta toimiiko teillä muilla kuin usein?
Mulla ku toimii miten toimii ja kävin aamul puntaril ja sit pari tuntii sen jälkee suoli tyhjeni ni hyppäsin piruuttani vaa´alle ja mult oli painoo hävinny 1,2kg :eek: ei ihmekää et tuli kevyt olo :LOL: pitäs vissii ruveta pehmikkeitä syömää ku ei luumuista näytä apua olevan :/

Piiuli ja toukka 21+4 :heart:
 
nina1 onhan tässä tullut syliteltyä sukulaisten ja ystävien vauvoja, mutta että kotona olisi muutaman kuukauden päästä ihan oma vauva. :heart: Itsestä ainakin tuntuu, että kyllä siinä vauvan käsittelyssä (kylvettäminen, vaipanvaihto...) on totuttelemista. :whistle: :LOL: Ja jotenkin tuo aika kultaa muistot, sitä muistaa vauvoista vain sen, että syövät, nukkuvat ja ovat mahdottoman söpöjä. ;)

piiuli82 minulla taitaa tuo vatsa olla yksi varma asia, mikä toimii tämän raskauden aikana. Alkuviikoilla ramppasin vessassa jopa 4 kertaa päivässä. Nyt tahti hiukan hidastunut ja vessareissuja on 1-2 kertaa päivässä. :attn: En oikeen edes osaa sanoa, että miksi oma tilanne on tuon vatsan kohdalla näinkin hyvä. Ruokavalio on aika kuitupitoista, mutta toisaalta sitten minulta on kielletty kaikenlainen liikunta. Ja voihan olla, että vatsan tilanne tässä vielä muuttuu, kun pieni vie tilaa tuolta vatsasta.

Eilen oli pienellä kyllä sellainen jumppa käynnissä, että mieskin oli tuntevinaan jotakin liikettä. Itsellä pisti ihan hengästyttämään moinen liikuskelu. :heart: :whistle: Taitaa olla vasta alkusoittoa nämä liikkeet. :eek: :LOL:

-mervi-elina ja pieni rv 17+6
 
Meillä esikoinen sairastaa. Valvoi yöllä tuntikausia kun kuumetta oli korkeimmillaan 39.5C. Reppana pötkötti sylissä ja tärisi pitkän aikaa ennen kun saatiin kuume lähtemään laskuun panadolin, buranan ja pronaxenin yhteisvoimin. Selkä ei yhtään tykänny tuon 15kiloisen sylittelystä ja tuntuikin aika kivasti aamulla.

Mies sitten heittäytyi aamulla ihanaksi. Nousi ilman pyytämistä ylös hoitamaan ja puurottamaan muksut kun huomasi että mun selkää särkee viime yön jäljiltä ja sanoi että voin nukkua ihan rauhassa vielä. Sit se ihana vielä oli laittanu mulle aamupalaa ja teetä jotka toi minulle sänkyyn ennen kun alkoi syöttämään muksuille aamupuuroja. Nukuin sitten vielä pari tuntia sen jälkeen kun olin syöny. Välillä tuo mies osaa olla niin ihana aarre että tuntuu sille että sydän ihan pakahtuu kun sitä ajattelee. :heart:
 
voi vimpula kun ei tiedä mitä tässä tekis.eilen oli ihan suht hyvä päivä selän ja mahan kanssa,tänäänkin koko aamupäivä oli kivuton ja olo tosi hyvä.sitten läksin kauppaan ja kävin parissa muussakin liikkeessä,kävely alkoi taas tuntua tossa vasemmalla puolella alamahassa,ja nyt alkoi selkääkin vihlomaan taas.kai sitä sitten pitäis mennä lääkäriin jälleen kerran,ei vaan huvittais |O mulla on vielä huominen ja ylihuominen vapaata mutta tuskimpa tää tästä muuttuu suuntaan parempaan..kerkesinhän mä peräti 6 päivää olla töissä ja sitä ennen olin 10 päivää sairaslomalla selästä..

ja sitä oon koittanu pähkäillä että onko toi nyt jotain kohdun kasvukipua ja liitoskipua mikä tuntuu tossa vasemmalla puolella,se oikeestaan tuntuu vaan ulkona kävellessä..kai sitä olis kovempi kipu jos vauvalla olis joku hätänä? sitäkin tässä eestaas pähkäilly että yrittäisinkö mä kärvistellä vielä ens viikon perjantaihin kun sillon on neuvola vai pitäiskö sinne ottaa aikasemmin jo yhteyttä,lähinnä ton mahakivun kanssa..

aargh,kyllä kaikki tuntuu taas niin hankalalta :/

piipi ja papunen 17+1
 
Mulla on tähän asti luojan kiitos toiminut vatsa säännöllisesti päivittäin. Joskus toimii myös kahdesti päivässä.

Näin esikoista odottavan suulla on pakko sanoa, että tää on aivan ihanaa, kun liikkeet on alkaneet tuntua! Eilen illalla tuntui useasti ja tänään on myös tuntunut. Tekee tästä koko raskaudesta jotenkin vielä konkreettisempaa. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuus:
Mulla on tähän asti luojan kiitos toiminut vatsa säännöllisesti päivittäin. Joskus toimii myös kahdesti päivässä.

Näin esikoista odottavan suulla on pakko sanoa, että tää on aivan ihanaa, kun liikkeet on alkaneet tuntua! Eilen illalla tuntui useasti ja tänään on myös tuntunut. Tekee tästä koko raskaudesta jotenkin vielä konkreettisempaa. :heart:
oi mäkin niin malttamattomana odota että rupeisin tuntemaan liikkeet,pari sellasta hassua kuplinta/muljahdusta on ollu mutta en oo kyllä yhtään varma mitä ne oli..paljonko sulla olikaan viikkoja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuus:
Mulla on tähän asti luojan kiitos toiminut vatsa säännöllisesti päivittäin. Joskus toimii myös kahdesti päivässä.

Näin esikoista odottavan suulla on pakko sanoa, että tää on aivan ihanaa, kun liikkeet on alkaneet tuntua! Eilen illalla tuntui useasti ja tänään on myös tuntunut. Tekee tästä koko raskaudesta jotenkin vielä konkreettisempaa. :heart:
oi mäkin niin malttamattomana odota että rupeisin tuntemaan liikkeet,pari sellasta hassua kuplinta/muljahdusta on ollu mutta en oo kyllä yhtään varma mitä ne oli..paljonko sulla olikaan viikkoja?
18+4 on tänään viikkoja.

Viime viikon torstaina tuntui ekat sellaiset muljahdukset, että mietin, voisiko ne olla liikkeitä, mutta eilisestä asti on tuntunut ihan selviltä potkuilta/töytäisyiltä. :)
 
Ihana lukea hyviä neuvola- ja ultrakuulumisia =) :flower:

Mulla on rakenneultra vasta 15.10 eli sinne on vielä aikaa. Olo on ihan hyvä, närästys jatkuu edelleen ja nyt on tullut taas kerran iskias tyylistä kipua :| Mutta muuten olotila on normaali. Välillä tuntuu kun ei ois raskaana ollenkaan. Pieniä liikkeitä tuntuu mutta tämä kaveri on huomattavasti rauhallisempi kun sisaruksensa oli vatsassa. Liikkeet ei tunnu joka päivä ja se on vähän kurjaa koska aina se huoli hiipii pintaan että onko pikkusella kaikki hyvin.

muhvi *poks* 18 :heart:
 
tuli tuossa mieleen, että onko muilla ilmennyt raskauden myötä iho-ongelmia?
mulla oikeestaan on tässä vasta hiljattain alkanu, mutta naama ja yläselkä kukkii kun pahimmallakin murkkuikäsellä, melkeen hävettää lähteä ulos:D

ostin tommosta jotakin clerasilin syväpuhdistavaa jutskua, mutta oon kerenny sitä vasta pari päivää kokeilla, eikä ainakaan täsä vaiheessa näy vaikuttavan.
tiiättekö että onko noilla tommosilla merkitystä, jos näpyt, tai jopa akne, on hormooniperästä?
kävin myös apteekissa kysymässä että voiko sitä telkkarissa mainostettavaa basironia käyttää raskausaikana, mutta kuulemma vaan lääkärin määräyksestä:/

aattelin seuraavassa neuvolassa kysellä että mitähän tälle voi tehdä, ku tää ei oikeesti oo yhtään kivaa!

muuten menee hyvin, mitä nyt välillä supistelee jos nostaa jotain painavaa tai lenkkeilee rajusti, pitäs vaa yrittää osata ottaa lunkimmin.
ja äsken mieskin tunsi ensimmäistä kertaa kunnolla kirpun potku!t:)

pilli ja kirppu, 20+5
 
Eilen illalla kirjoitin piiiiitkän pätkän, mutta tämä palsta jumitti ja tekstini hävisi maata kiertävälle radalle... :snotty:

Eilen ultrassa käyty, kaikki hyvin. Painoarvio on 347 g :heart: Kaksi kättä, kaksi jalkaa jne. Mittauksien perusteella keskikäyrällä kasvanut, eli juuri viikkoja vastaava. =) Tuo ylimääräinen rasvakerros vatsallani vaikeutti 4d kuvan saantia, mutta vähän nähtiin sellaisenaankin. Saatiin levylle muutama kuva ja pätkä 4d kuvattuna.

Kysyin lääkäriltä siitä kelakorvauksesta. Sanoi että keväällä kela muutti sen niin että korvaa viikoilla 18-24. Sen jälkeen korvaa jos epäillään poikkeavuutta tms. Tuolla missä minä kävin, sinne maksettiin kokonaisuudessaan ja sain heti kelaan lähetettävät laput ja jopa kirjekuoren. :xmas:

Mitäs muuta, liikkeitä tuntuu jo joka päivä useasti päivässä. Iltaisin varsinkin on hirmuiset jumpat menossa. :heart: Sukupuolta arvuuteltiin, mutta..

Laskettu aika olisi muuttunut päivällä aiemmaksi joten sitä ei lähdetty muuttamaan. La 07.02.2010 :heart:

Runsas valkovuoto on täällä edelleenkin myös haittana.

matami-mimmi ja pikkuinen 20+2 :heart:
 
Tänään jännittää toooosi paljon...rakenneultra ja tieto onko supistelut aiheuttaneet mitään.....
Neuvolassa varoiteltiin että voi olla et jos jotain on niin ottavat sisälle...en tahtoisi....inhoan sairaalassa makaamista ylikaiken.

Vatsa ei toimi...luumuja pussikaupalla syöty....
Liikkeitä onneksi tuntuu päivittäin :heart:
Supistukset helpottaneet levossa
Ruoka ei meinaa vaan maistua....syön väkisin..en kuitenkaan jaksa syödä kuin pieniä annoksia
Janottaa aikalailla
Painoni on tippunut...nämä huollettaa aikalailla vaan onneksi pääsen kohta niistä puhumaan...

Tulen kertomaan kuulumiset sitten

piipiäinen 19+6
 
heissan kaikille :wave: se ois taas lääkärireissu takana ja tuli loppu viikko sairaslomaa,lähete fysioterapeutille ja neuvolasta pitäis kysyä tukiliiviä,ei tää selkä oo yhtään yhteistyökykyinen,ja haluisin kuitenkin vielä olla töissä :/ :/ no ei tässä auta ku päivä kerrallaan ottaa mutta meinaa väkisinkin pistää mielen maahan kun joutuu olemaan sairaslomalla. no ens viikon neuvolaa odotellessa,pääsee ainakin ne sydänäänet kuuntelemaan :heart:
 
hmhm. en nyt oikeen tiedä mitä tehdä näitten supistelujen kans..
ku pienikin reippaampi lenkki saa mahan tuntumaan tosi oudolta ja kivikovalta, mutta
ei se nyt suoranaisesti kipiää käy, ku tuntuu vaan ihan sairaan vittumaiselta..
ja eilen ku siivosin nii vähän väliä piti pitää lepotaukoja kans, ku alko samallalailla tuntumaan..

mutta ekakertalainen ku oon, nii en oikee tiiä että minkälaisia niitten supistelujen pitää olla, että ne on vaarallisia? vai onko edes normaalia että joku tommonen reipas kävelylenkki laittaa suppailemaan?
ja sekin mietityttää että jos mää vaan mielessäni suurentelen asioita...

neuvolassa ois kyllä joka päivä puhelinpäivystys, että pitäskö sinne soittaa ja kysyä, vai odottaa
vielä reilu viikko kun sitte 1.10 on seuraava neuvola..

hankalaa:/ toivois vaan että kirpulla on kaikki hyvin!

pilli ja kirppu, 20+6
 
Hemoglobiini oli tipahtanut nyt tuonne 90. :'( Olokin on sen mukainen. Osasin vähän arvaillakin, että nyt tässä mennään äärirajoilla. Vaan voitte uskoa, että olo on surullinen ja pelokaskin. Varmasti taas on luvassa punasolujen tiputtelua. Höh, sanon minä! :(

Nyt vaan täytyy lepäillä ja odotella lääkärin tuomiota.

-mervi-elina ja pieni rv 18 *POKS* :heart:
 
pilli-: Voithan soittaa ja kysyä mutta itse en varmaan huolestuisi kovin pahasti niin pitkään kun ne supistelut on kivuttomia. Itselläni oli tosi paljon harjoitus supistuksia koko esikoisen odotusajan ja raskaus meni melkein sen kaksi viikkoa yli lasketun ajan. Näistä seuraavista raskauksista ei ole ollut läheskään niin paljoa harjoitussupistuksia kuin tuosta ensimmäisestä kuten myös liitos ja venymiskivut on olleet vähäisempiä. Ekalla kertaa se raskaus kuitenkin on keholle aikamoinen shokkitila muutoksineen kaikkineen...nyt kun on about kolmatta vuotta putkeen raskaana, on kehokin alkanut tottua tähän tilaansa. ;)

Tuosta ihosta. Minulla ei ole raskaus aiheuttanut huonoa ihoa mutta aikanaan kun siskollani oli akneiho, hänelle sanottiin että kannattaa välttää ihoa kuivattavia tuotteita.
Parhaiten tuntui toimivan yhdistelmänä päivittäinen pesu miedolla saippualla(esim natusanin vauvasaippuat) ja kasvoveden käyttö.

Täällä liikkeet tuntuu tosiaan jo ihan kunnolla mikä nyt ei olekaan mikään ihme kun tänään poksuu viikot 22+0. Kovat on jumppailut aina varsinkin iltaisin.

Siivousintoilu tuntuu jatkuvan ja tänään iskinkin jääkaapin kimppuun ja nyt on jääkaapin hyllylevyt kylppärissä kuivumassa pesun jäljiltä. Vielä pitäisi pestä sisusta ja sulattaa pakastelokero. Pitää vaan sen sulattamisen kanssa odottaa muksujen heräämiseen päikkäreiltä kun joutuu käyttämään hiusten kuivaajaa ihan muksujen huoneen seinän takana... :kieh:
Houkuttelisi pestä ikkunatkin muttei viitsi kun täällä alkaa pian julkisivuremontit niin ei pääsisi olemaan sitten mitään iloa siitä pesemisestä.
Mut nyt vois mennä hetkeksi päikkäreille...väsyttäis hippasen. :D
 
Terveiset rakenneultrasta!

Kaikki näytti olevan kunnossa, vastasi viikkoja ja painoa oli 320g. Sukupuolikin nähtiin, vielä en halua muille paljastaa. Mutta sitä oli mitä odoteltiinkin. :heart: Tosi kiva lääkäri oli ja tutki alapäänkin niitten supistelujen takia. Mutta kaikki oli ok. Otti varalta bakteeriviljelmät, tulokset tulee viikon päästä. Soittaavat jos jotain löytyy.
Sit eilen tilasin kahet niitä cariwellin imetysliivejä, niin tulivat tänään ja vaikuttivat tosi pehmosilta. Saa nähdä sit käytössä, mut varmaan alussa tosi hyvät kun maito nousee.
Oottelen vesi kielellä omppupiirakkaa, sain vihdoin ajoiksi.. Tuli niin hyvä mieli siitä ultrasta et jotenkin täytyy juhlistaa sitä!! :flower:
Hyvät voinnit kaikille!!
 
Heippa!

Täällä kanssa liikkeet tuntuvat päivittäin ja parhaiten juuri iltaisin, mutta myös päivisin istuma-asennossa...Tuntuu vielä ainakin melko rauhalliselta kaverilta, elikkäs ei mitään hirveää metakkaa tuolla masussa pidä, mutta sen verran kuitenkin, että uskon kaiken olevan hyvin :heart:

maaliskuu ja Rakas :heart: ( 19+0 POKS :) )
 
Zuh
Romaanivaroitus - en ole päässyt koneelle perjantaina jälkeen :D

Hopeakaisla - onpas sulla ihanat vanhemmat ja mies! Kummasti sitä huomaa pidemmässä suhteessa että ne on aika arkisia "pikkuasioita" jotka saa päivittäin rakastamaan sitä omaa ukkoa vielä vain enemmän :heart:

Develly - hurjasti onnea virallisesti naidulle neidille!! Minä olen ainakin huomannut että aktiivisen päivän aikana tuntuu että vatsassa on paljon hiljaisempaa. Ehkä se johtuu siitä että ei ole ehtinyt niin kuunnella jokaista tökkäisyä tai sitten Naatti on tyytyväinen kun on koko päivän saanut keinutuskyytiä mamman juoksennellessa.

Piipiäinen: Voi, toivottavasti pääsit takaisin omaan petiin köllöttämään! Itse tunnen kyllä liikkeet ulospäinkin, mutta miehen kädet tuntuu olevan melko tunnottomat pökkelöt, kheh..

Nimbe - ei mullakaan liikkeet mitenkään selvästi tuntuneen viikoilla 18 ja 19, oikeastaan viikosta 20 on saanut aina tuntea liikkeitä jos on halunnut.

Helmihaave: Meillä ainakin ultran mitat on niissä valokuvaprinteissä ja näkyi kätilö kirjoittaneen ne pitkänä litaniana neuvolakorttiinkin.

Piiuli82: Mulla toimii onneksi vatsa taas moitteetta. Mutta muutama viikko takaperin veti ihan jumiin, kunnon luumu/kaurapuuro/puolukka kuuri auttoi ja taasen ollaan aamu-iltarytmissä kuin kello.

Piipi Pöppiäinen - mulla oli myös tuolloin aiemmin kipuja alavatsalla. Siitä ne sitten väheni kun kohtu kasvoi (?) ja kaikki paine ei ollutkaan enää alavatsalla. Näin ainakin päättelin..

Pilli - mulle neuvolatäti sanoi että niin kauan kuin supistukset eivät koske, sinun ei tartte mennä kyykkyyn kivun takia tms, on ne normaaleja ja "vaarattomia". Tietysti jos niitä tulee tosi usein niin pitäisi tutkia. Mulla tulee ehkä muutaman kerran päivässä ja niihin normaaleihin vatsan kovettumisiin tottuu tosi helposti, mutta mulla myös menee vähän tuskaisen kipeäksi esim. kauppareissuilla tai remontoidessa. Silloin pitää vaan hengitellä ja vähäksi aikaa höllätä niin helpottaa.

Ja omiakin kuulumisia mahasta! Tänään oli ultra ja kaikki näytti olevan varsin kunnossa. Minun tosin pitää mennä ultraan vielä viikon 30 tietämillä, ei saatu ihan selkoa onko istukka liian alhaalla niin se tarkistetaan. Mutta ei mua haittaa vilkaista Naattia vielä kerran ennen h-hetkeä vaikka se klinikkamaksun kustantaakin ;) Naatti oli jo iso POIKA, 453g, köllötteli vaan ihan kuin säkkituolissa, näytti melko lokoisalta oltavat :heart: Muutamalla päivällä aikaistui laskettuaika, mutta eihän sitä virallisesti tosiaan muuteta, voi myös vaikuttaa se ettei isukki ole mikään pienin mies. Ja sukupuoli tuli varsin selväksi, kätilön sanoin "jos sen sivuprofiilista näkee niin ollaan aika varmoja". Nyt vaan toivotaan että ne ulokkeet oikeasti oli sitä mitä kätilö otaksui, puhun jo meidän miehistä ja omavaltainen akkavaltani jatkuu :p Saatiin monta ihanaa kuvaa Naatista, kätilö tosin sanoi ettei saa mainostaa että niin monta saatiin, kustannuskysymyksiä, kheh!

Viikonloppuna iski aivan järetön energiapiikki. Lauantaina laatoitin vessan lattian (täysin soveltuva homma tämmösen mahan kanssa..) ja su siivosin 2 kerrosta talosta. Ja voi sitä remonttipölyn määrää, on vihonviimeistä siivottavaa tiedättekö! Mutta ah kun on niiiin ihana olla puhtaassa kodissa, kuka lie sen aina sotkeekin..

Aini, arvatkaa kuka joutui tuuraamaan toista työntekijää joka jäi saikulle sikalunssan takia!! Siellä istutaan samoissa bakteereissa ja saman työkaverin kanssa joka oli viime viikollakin siellä ja vähän kuumeilee.. Eli nyt se tulee jos on tullakseen!

~Zuh & Naatti 21+4
 

Yhteistyössä