Romaanivaroitus - en ole päässyt koneelle perjantaina jälkeen
Hopeakaisla - onpas sulla ihanat vanhemmat ja mies! Kummasti sitä huomaa pidemmässä suhteessa että ne on aika arkisia "pikkuasioita" jotka saa päivittäin rakastamaan sitä omaa ukkoa vielä vain enemmän :heart:
Develly - hurjasti onnea virallisesti naidulle neidille!! Minä olen ainakin huomannut että aktiivisen päivän aikana tuntuu että vatsassa on paljon hiljaisempaa. Ehkä se johtuu siitä että ei ole ehtinyt niin kuunnella jokaista tökkäisyä tai sitten Naatti on tyytyväinen kun on koko päivän saanut keinutuskyytiä mamman juoksennellessa.
Piipiäinen: Voi, toivottavasti pääsit takaisin omaan petiin köllöttämään! Itse tunnen kyllä liikkeet ulospäinkin, mutta miehen kädet tuntuu olevan melko tunnottomat pökkelöt, kheh..
Nimbe - ei mullakaan liikkeet mitenkään selvästi tuntuneen viikoilla 18 ja 19, oikeastaan viikosta 20 on saanut aina tuntea liikkeitä jos on halunnut.
Helmihaave: Meillä ainakin ultran mitat on niissä valokuvaprinteissä ja näkyi kätilö kirjoittaneen ne pitkänä litaniana neuvolakorttiinkin.
Piiuli82: Mulla toimii onneksi vatsa taas moitteetta. Mutta muutama viikko takaperin veti ihan jumiin, kunnon luumu/kaurapuuro/puolukka kuuri auttoi ja taasen ollaan aamu-iltarytmissä kuin kello.
Piipi Pöppiäinen - mulla oli myös tuolloin aiemmin kipuja alavatsalla. Siitä ne sitten väheni kun kohtu kasvoi (?) ja kaikki paine ei ollutkaan enää alavatsalla. Näin ainakin päättelin..
Pilli - mulle neuvolatäti sanoi että niin kauan kuin supistukset eivät koske, sinun ei tartte mennä kyykkyyn kivun takia tms, on ne normaaleja ja "vaarattomia". Tietysti jos niitä tulee tosi usein niin pitäisi tutkia. Mulla tulee ehkä muutaman kerran päivässä ja niihin normaaleihin vatsan kovettumisiin tottuu tosi helposti, mutta mulla myös menee vähän tuskaisen kipeäksi esim. kauppareissuilla tai remontoidessa. Silloin pitää vaan hengitellä ja vähäksi aikaa höllätä niin helpottaa.
Ja omiakin kuulumisia mahasta! Tänään oli ultra ja kaikki näytti olevan varsin kunnossa. Minun tosin pitää mennä ultraan vielä viikon 30 tietämillä, ei saatu ihan selkoa onko istukka liian alhaalla niin se tarkistetaan. Mutta ei mua haittaa vilkaista Naattia vielä kerran ennen h-hetkeä vaikka se klinikkamaksun kustantaakin
Naatti oli jo iso POIKA, 453g, köllötteli vaan ihan kuin säkkituolissa, näytti melko lokoisalta oltavat :heart: Muutamalla päivällä aikaistui laskettuaika, mutta eihän sitä virallisesti tosiaan muuteta, voi myös vaikuttaa se ettei isukki ole mikään pienin mies. Ja sukupuoli tuli varsin selväksi, kätilön sanoin "jos sen sivuprofiilista näkee niin ollaan aika varmoja". Nyt vaan toivotaan että ne ulokkeet oikeasti oli sitä mitä kätilö otaksui, puhun jo meidän miehistä ja omavaltainen akkavaltani jatkuu
Saatiin monta ihanaa kuvaa Naatista, kätilö tosin sanoi ettei saa mainostaa että niin monta saatiin, kustannuskysymyksiä, kheh!
Viikonloppuna iski aivan järetön energiapiikki. Lauantaina laatoitin vessan lattian (täysin soveltuva homma tämmösen mahan kanssa..) ja su siivosin 2 kerrosta talosta. Ja voi sitä remonttipölyn määrää, on vihonviimeistä siivottavaa tiedättekö! Mutta ah kun on niiiin ihana olla puhtaassa kodissa, kuka lie sen aina sotkeekin..
Aini, arvatkaa kuka joutui tuuraamaan toista työntekijää joka jäi saikulle sikalunssan takia!! Siellä istutaan samoissa bakteereissa ja saman työkaverin kanssa joka oli viime viikollakin siellä ja vähän kuumeilee.. Eli nyt se tulee jos on tullakseen!
~Zuh & Naatti 21+4