*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Voi marjutti86: Paljon paljon voimahaleje sulle!!! :hug: ei ollu kyllä todellakaan kivoja uutisia sulle :( mutta nyt ainakin tiedät et pystyt tulemaan raskaax, jos jotain positiivista yrittää tästä ajatella.. Toivon sulle koko sydämestäni hyviä jatkoja ja tsemppiä ja jaksamisia huomiselle! ja toivotaan että nähdään sut taas pian täällä odotuspuolella!

Anteeksi, että vielä utelen, mutta oliko sulla viikkoja jo sen verran, että syke olisi pitänyt jo näkyä?
 
Zuh
Uusia lisäilty taas, tervetuloa!

Happy-82: Huoh, viikko 12.. Ei taida vielä lohduttaa :D

Marjutti86: Halit tälläkin puolella :hug: . Vaikka kuinka oksettaakin niin pitää olla tyytyväinen, ainakin se on merkki että kaikki pitäisi olla kunnossa. Pikaista tärppäysonnea!

Ja työt jatkuu, onneksi ei ole tänään edes nostattanut kurkkuun asti! Ensimmäinen kiinteä ateria sitten lauantaipäivän takana, jännityksellä katsotaan miten sujuu!

Zuh & Naatti 6+3 sekä hyvä ystävämme Ido59 :D
 



Minäkin varovasti kurkin tänne taas, kun parisen viikkoa sitten 'uhkailin' tänne tulevani. Ja näin onnekkaasti siinä sitten kävi :hug:

7 vuoden odotus vihdoin palkittiin ja raskaustestiin tuli ne odotetut kaksi viivaa. Eka alkuraskauden ultra olisi 23.6. Nyt piinaillaan sinne asti.



Huurre-80 onkin tuttu tuolta toisesta pinosta. Meillä on molemmilla pitkä taival, että on päästy tähän asti. Pidetään peukkuja että kaikki menee hienosti ja helmikuussa saamme ne nyytit kainaloomme.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Marjutille paljon lämpimiä ajatuksia täältäkin! :hug: Paljon voimia huomiselle ja jatkoon.

Jakaranda: olen harrastanut säännöllisen epäsäännöllisesti hevostelua, enkä aio lähteä raskausaikana ratsastamaan. Kun oman ponin kanssa touhuan juttuja maasta käsin, rapsuttelen, hoidan ja muuten hevostelen, niin varmasti pärjään ensi kesään ilman selkään kipuamista. Mulla oli talvella muutenkin ratsastukset jäähyllä, kun jouduin sitkuttelemaan opintotuella eikä ollut varaa käydä tunneilla. Omistan siis pikkuisen shetukan, omaa heppaa ei ole vaan joudun vieraissa käymään kun haluan ratsastaa.

Huurteelle hurjan paljon onnea kauan toivotusta plussasta! Vaikka meillä ei ihan noin kauaa kestänyt hoitorupeama ekaa tehtäessä, samaistun silti fiiliksiin! :flower: :flower: *muoks. Firefoxille toki myös... :) Ehdit kirjoittaa väliin sillä aikaa kun raapustin omaani.

Onnittelut muillekin uusille plussanneille!

ON: Älysin vasta äsken, että tämä loputon janotus onkin raskausoire. B) Viikonlopusta asti on ollut jatkuva jano, joka ei hellitä edes silloin kun on vettä suussa. Eilen illalla ja tänään on ollut suhteellisen hutera olo: paleltaa, väsyttää ja ellottaa. En sitten tiedä, onko sitten alitajuista oireiden kehittelyä vaiko todellista. Saa nähdä miksi kehittyy.

Ajattelin nyt paremman puutteessa päättää, että tänään poksuu viikot ja nyt on 4+0. :) Tarkentuuhan tuo sitten, kun käydään heinäkuun alussa moikkaamassa sitä meidän lekuria.

-Molli 4+0-
 
marjutti86 Olen tosi pahoillani, oikein paljon voimahaleja :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Toivottavasti pääset pian takaisin odotuspuolelle. Itselläni oli km huhtikuussa ja nyt täällä ollaan, toivottavasti täällä saa pysyä.
Parempaa onnea seuraavaan kertaan :hug: :hug: :hug:


 
Oi mä tulin fiilistelemään tänne :heart: Onnittelut plussanneille =) Mä oon kahtena viime vuonna plussannu just tähän aikaan ja meillä päikkäreitä nukkuu tällä hetkellä kaksi helmilasta :heart: Tänä vuonna en tähän ketjuun tule ;) Paljon tarrasukkia kaikille matkaan :heart:
 
marjutti86 Voi että :hug: Voimia! Ja onnea uudelle yritykselle.

Ja uusille tervetuloa mukaan!

äityli30 Kiitos! Ihana olla täällä. Ja ihana kun tärppäsi näin pian.

Minä sain äsken soitettua neuvolaan. Ja eka käyntiaika on nyt sitten varattu.
22.heinäkuuta olisi..ja silloin on tasan rv 10. Eli kuutisen viikkoa vielä.. Tuntuu kauhean kaukaselta, mutta äkkiähän se menee, ja siitä on sitten enää pari viikkoa kun pääsee ekaan ultraan :heart:



p.s. Onko muilla ilmennyt samaa? Minä selailen netissä kaikkia lastentarvike-sivuja ja valkkailen jo, että minkälaiset vaunut sitä sitten ostais jne. Kaupassakin pitää olla kyllä tiukkana ettei askeleet johda sinne vauvanvaateosastolle. Järki sanoo, ettei tässä vaiheessa tietenkään mitään osteta, mutta tunnepuoli taas, tekis niin paljon mieli käydä hiplaamassa niitä pieniä potkuhousuja vaikkei niitä vielä ostaiskaan. Mutta siinähän on sitten jo se vaara, että joku tuttu näkee.. Kyllä sitä nainen on niin hormonitoiminnastaan sekaisin menevä :D
 
Marjutti86 :hug: :hug: Tuollaiset on sellaisia uutisia mitä ei haluaisi kenenkään koskaan joutuvan kuulemaan :( En halua herättää turhaa toivoa, mutta onko mahdollista et raskaus ei olisi vielä niin pitkällä? Että ovulaatio olisi ollut myöhemmin? Ai anteeksi, nyt vasta huomasin että sulla oli jotain vuotoakin :( :hug: Voimia sulle ja sun miehelle.

Pelottaa niin kovasti kun tuota valkovuotoakin tuntuu lorahtavan ihan jatkuvasti. Eihän panikoiminen mitään auta mutta :ashamed: Eikä oireitakaan oikeastaan ole :snotty:
 
Marjutti86 :hug: :hug: Voimia huomiselle :'(

(.) ruoka tuntuu maistuvan vähän turhan hyvin ja kun tuota ylipainoa on kertynyt jo ihan riittämiin, niin ei oikein hyvä juttu. Kohta en kehtaa neuvolassa astua vaa`alle jos näin jatkuu. Tänään oon yrittänyt vähän katsoa miten paljon sinne napaan tulee ahdettua. Iltapäivän mittaan on alkanut närästää ja jos aikaisemmista raskauksista mitään voi päätellä, niin närästys jatkuu tonne helmikuulle asti.

 
äityli mun piti ihan ottaa sormet avuks ku ei pää enää toimi,mut ku katoin tota sun laskuria ja mietin omaani la ku on 28.1 ja mulle se antaa viikot 6+5,outoa :whistle: eikö se sit oo päivittäny sun tietoja yms. ku ton lukeman mä sain myös neuvolasta tänää

Marjutille :hug: tälläkin puolen

Zuh mulla saa aikaistaa la päiväl et nyt ois 28.1,en mä vissii tänne tota ehtiny ilmottaakaan,pönttö niin seis ku olla vaan voi :kieh:
 
Ultrassa käyty...
menkkojen mukaan viikkoja 8+ jotakin,mutta ultraajan mukaan 5+.
Minulla ollut siis ruskehtavaa vuotoa enemmän ja vähemmän.
ultrasta löytyi pelkkä r-pussi 12mm, ei kuulemma vielä voi sydänäänet näkyäkkään.Viikon päästä uus ultra,jos ei silloin näy sydämmen syke,sit on tuulimuna....
 
MiinaJaManu milloin testasit plussan? Toivottavasti ensi viikolla näkyy myös syke :hug:

Nukuin 2 h:n päikkärit ja kun heräsin on kauhean pahaolo :x :x :x :x Pitää vaan nieleskellä ettei laatta lennä. Toisaalta olen onnellinen jos se on raskaudesta johtuvaa, sehän tarkoittaisi että hormoonit on nousussa...toisaalta alamahaan koskee niin et koko ajan odotan milloin vuoto alkaa....varsinkin oikealle puolelle jossa on ollut ku :/
Pahoinvointi voi olla ihan vaan oksutauti mikä tulossa.... :/

Huomenna menen käyttämään poikaa sairaalassa ja meinaan mennä labran kautta ja kysyä jos ottaisivat huomenna sen verikokeen, en malta torstaihin odottaa.....

 
Toivotaan että Miinallajamanulla kaikki hyvin! :hug: :hug:
Käytin meidän pian 3-v. ja 7-vuotiasta jälkitarkastuksessa korvien suhteen ja himputti, th löysi punoitusta ja jollain härvelillä vielä totesi ettei tärykalvo reagoi, pieneltä pojalta. Poika on ollu huonokuuloinen edellisestä korvatulehduksesta lähtien eikä se näköjään sitten parantunukaan. Toiset tuubit tuli jo korvista ja korvalääkäri ei haluis enää putkittaa,koska tuubit alkaa puskea aina putkituksen jälkeen melkein samantien ulos. :/ Huomenna taas lääkäriin ja lääkkeet. Voi köhnä :headwall: :headwall:
 
Voi hanuri, pitkät pätkät kirjoitin ja hyvä minä onnistui hävittämään |O |O |O |O :attn:
TUNARI MINÄ :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Nyt ei ehdi uudelleen kirjoittaa ku pitää lähtee hakee prätkää säädöistä

T:Neiti Tunari, rv 6....? tai jottai
 
Jaa has... sitä istuttiin tänään lähes 8 tuntia päivystyksessä - ne nivuskivut yltyi yöllä...
En saanut tästä reissusta mitään muuta kuin kehotuksen ottaa särkylääkettä ja odottaa torstaihin jollon otetaan uudet arvot siitä raskaushormonista. Jos se ei ole tuplaantunut, kyseessä on todennäköisesti kohdunulkoinen raskaus tai sitten jotain muuta mätää |O

Kyllä se on vaan tosiasia, että mikään ei ole niin pitkä kuin odottavan aika :headwall: Varsinkin tämä alkuraskaus on ihan yhtä tuskaa, kun ei voi yhtään tietää missä mennään ja meneekö kaikki normaalisti ja sitten vielä siihen päälle tulee lisää epätietoisuutta tällaisista epämääräisistä kivuista... :'(

No... ei auta kun odottaa ja odottaa... kun sais ajatukset edes hetkeksi johonkin pois :|
 
marjutti86: oikein paljon :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ja voimia sinulle.

Develly: haleja :hug: :hug: :hug: myös sinulle. Nyt toivotaan että alkaa hormoonit nousemaan ja että pikkuinen on oikeassa paikassa.

ON: En saanut estettyä itseäni tänään apteekissa vaan ostin vielä yhden testin. Ja plussahan siinäkin onneksi oli. Samalla ostin multivita tabletteja itselle. Väsy on edelleen kova ja joitain jomotuksia alamahalla.
Niin ja varasin myöskin ensimmäisen neuvola ajan joka on 24.6

randa ja hippunen 5+1
 
marjutti86 :hug:
Develly :hug:

).( Vessassa ravaaminen on alkanut. Tätä sitten seuraavat 35 viikkoa, kiitos mielellään. Tänään tosin tuli hieman rusertavaa vuotoa, korostan hieman. Kaikissa neljässä raskaudessa on tosin alkuviikoilla tullut kaikenlaisia vuotoja, lähinnä ruostetta muistuttavaa :ashamed: Aina se vaan hätkähdyttää ja pari päivää menee kytätesssä vuotoja ja vatsakipuja. Toivottavasti tällä kertaa ei tarvitse kärsiä vuotelusta. Rinnat on edelleen arat ja alavatsaa nippailee ajoittain. Ja palelee ja väsyttää.. Mutta en valita, kun vihdoin olen taas raskaana!!

Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan.

omenaruusu 5+?
 
VOI EI Marjutti :hug: :hug:


MiinaJaManu jos viikot ovat vielä noin pienet, niin eihän siellä mitään kuulu. Kaverillani oli juuri sama tilanne ja jo viikon päästä näkyi ja kuului :heart: Joten toivotaan että sielläkin vasta kasvetaan. :hug:


Develly :hug: Odottavan aika on TODELLA pitkä ja toivotaan sinne päin tuplaantumista torstaiksi


ON aamulla ja päivällä oli liikenteessä huonoaoloa...ja pääKIPUA siis KIPUA jo toista
päivää... :headwall:
Mutta sitten tää mä oon niin raivona ollut että itteenikin jo hirvittää :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
kokoajan semmonen olo et jos joku erehtyy jotain sanomaan niin varmaan keksin siitäkin semmoset raivot! toivottavasti menis kohta ohi ennen kuin olen nolannut itteni totaalisesti, ja kaikki pitää mua hulluna :headwall: voi V***u ku...aaarg!!!! Kyllä mä aina oon ollut "reipas" sanomaan, mutta nyt palaa hermot kokoajan... :ashamed:
 

Yhteistyössä