*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

marjutti 86 :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Toivottavasti kaikki ok :hug: :hug: :hug: :hug:

Minä kävin tänään kaupungilla ja huomasin yhden yksityisen lääkäriaseman. Marssin sisään ja kysyin voivatko ottaa heti hcg ilman lähetettä. Kyllä voivat. Onko se sellainen et saa tietää arvon? Kyllä on. Paljonko maksaa? ilman lähetettä 55?!!!!!! Ja siitä ei sit saa kelalta mitään! Mietin hetken ja sit tulin järkiini, miksi maksaisin, jos arvo on laskussa/ei ole noussut en mahda sille mitään ja vuoto varmaan alkaa ennen torstaita ja jos se on nousussa ennätän tiedon saada torstainakin....Näin ajattelin nyt...en tiedä miten huomenna ajattelen jos vaikka kinuan työterveyslääkäriltä lähetteen :D
 
Onko teillä muilla ollut kauheaa väsymystä 4+ viikoilla? Mä en tajua miten ihminen voi olla näin väsynyt? Nytkin väsytää niin että tuntuu ettei silmät pysy auki ei sit millään |O |O |O |O
Pakko mennä päikkäreille....jos tämä väsymys jatkuu niin en ymmärrä miten selviän töissä kun loma loppuu |O |O |O |O |O

 
Piipiäinen mulla alkoi ehkä tuossa vaiheessa juuri väsymys, ja tää on tätä et torkun sohvalla ja yritän epätoivoisesti keksiä nuorimmalle tekemistä sisällä kun en millään jaksas ulkona olla. Aamulla oltiin ja meinasin nukahtaa puutarhatuoliin... :ashamed:


 
Kylläpäs täällä on ollut aktiivisia kirjoittajia :)
Minä en ole päässyt pariin päivään koneelle. Tein lauantaina vielä uuden testin ja nyt tein sen clearblue testillä ja selvä plussa sieltä tuli, eli kaikki paremmin kun hyvin :)

Marjukka86 toivottavasti kaikki on hyvin :hug: :hug:
 
Senni11 hienosti onnistui ja sulla hieno päivä lasketuksi ajaksi :whistle:
Olisit antanut vaan olla...toinen rimpsu vain pois ja oisit jättänyt sen mikä alkaa [url....

Otin pienet nokoset ja heräsin virkeänä pissille...nyt taas väsyttää niin ettei tästä tuu mitään...lähden nokosille taas




|O :wave: |O
 
Kivaa kun muutkin ootte saaneet laskureita aikaiseksi!

Päivät kuluu mukavasti, kun nuo lapsukaiset keksii tekemistä... Oi niitä aikoja kun ootti esikoista ja saattoi keskittyä vaan omaan napaan, mutta kyllä sitä joka nippaisua vahtikin.

Marjutti86: Levollista mieltä huomiseen :hug: Ollaan hengessä mukana...

Piipiäinen: tuo nukkuminen onkin yks arvoitus, väsyttää vaikka ois just heränny päikkäreltä. Ja olo on koko ajan raukea ja aivot tuntuu kuin ois jääneet narikkaan... Koita siinä sit olla niin ettei kukaan arvaa.

Miun vanhemmat on tulossa kylään ja aion pitää vielä suun supussa vauvasta.. eli nämä sivut kiinni kiireesti - ovat tulossa just =)

 
Kyllähän tulee tänne tekstiä,töitä joutuu tekemää et ehtii kaikki lukemaan :whistle: no hyvä niin et ootte ahkeria kirjottelemaan =) mä käyn kyllä suht useesti lukemassa,mut sit ei enää aika riitä kirjottamiseen tai ei vaan jaksa,mut nyt kuopus päikkäreil ja esikko mummolas kyläilemäs ni ah tätä hiljaisuutta :D
Kyllähän venähti taas :whistle: tuli kaverille asiaa ja siinä puhelimes vierähtikin sit liki puoltoista tuntii :D ei myö tost puhumisest tykätä ei :ashamed:

Mistähän tääl oli juteltu :whistle: liikunnasta ainakin,enää en mitää vakituisesti harrasta,kaikki loppui kuopusta ennen,nyt jos lenkillä tulee käytyä ni hyvä niin,uiminen ois kivaa,mut toi lähihalli ollu jo pitkää remontissa,mut nyt pitäis aueta,et jos sinne sit,ku muualle tulee aika paljon kilometrejä ja oon niin huono lähtemään :ashamed:

Kummeista ei mitään tietoa,katotaa sit lähempänä ku on ajankohtaista

Sukupuolta ei aiota selvittää,ei olla aikasemminkaa.Jotain jännitystä pitää olla loppuun saakka :D

Väsyttää ihan tajuttomasti,mut ei uskalla käydä nukkumaa ku kuopus nukkuu itkarin päässä pihalla,ni vähän vahittava on kuiteski.Aamukahvit jäi juomatta huonon olon takia ja ei oksennuskaan taas kaukana ollut,mut sainpas piettyy sisällä :)

Kujis 6+3
 
Ompas tänne tullut paljon teksitiä.
Sukupuolta me ei haluta saada tietoon. Ei sitä kyselty viimeksikään. tahdotaan pitää jännityksenä loppuun asti.

MolliMelooni: Kerroit myös harrastavasi ratsastusta. Aiotko jatkaa sitä nyt vielä raskaana? Minä olin nyt viikonloppuna vielä selässä, mutta se saa nyt jäädä viimeiseksi kerraksi enne vauvan syntymää.

Kovasti tekisi mieli käydä ostamassa vielä raskaustesti. Mutta koitan nyt hillitä itseäni. :)
Huomenna olis tarkoitus soittaa neuvolaan. Oli jo tarkoitus tänään , mutta oli just vieraita soittoaikaan niin se jäi.

Marjutti86: :hug: :hug: :hug:

randa ja hippunen 5+0 POKS :heart:
 
Marjutti86 JÄTTI :hug: sulle!! Onnex pääset jo huomenna selvittämään tilannetta!

Mun oli myös pakko tulla kirjottelemaan ku mietityttää sama asia, eli noi vuodot. Miten teillä muilla "vuotavilla" joko on loppu?

Mulla tuli kans 3 päivää limaista verta ku menkat piti alkaa ja sit loppu mut nyt taas kun eilen harrastettiin seksiä alko vuoto :( pelottaa!! soitin neuvolaankin, mutta terv.hoitaja vaan totesi tylysti, että voi hyvin olla et ne menkat alkaa kuitenkin, on raskaus vielä niin alussa, et ihan yleisiä kuulemma noi alkurask. keskenmenot..no se nyt mua ei kyllä paljon lohduttanu :(

Varasin varhaisultraan ajankin, mutta yritäppä nyt sitten sinne asti olla miettimättä (29.6 vasta sain ajan..) Täytyy vaan toivoa, et johtuis limakalvoista tai jostain..yritän nyt keksiä jotain muuta tekemistä, etten miettis niin kovasti tätä asiaa.

Huomasin muuten et olin päässy jo listallekki :D Ikä olis 27 ja kolmas lapsi!

Hyviä vointeja kaikille ja Marjutti86 tuu heti huomenna sit ilmottelemaan miten ultrassa meni!
 
HAPPY-82 :hug: sullekin! Mulla tuli silloin kahtena päivänä sitä limaista,ruskeaa vuotoa,nyt on jotain ihan pienenpientä jämää muttei pahasti. Mietin kanssa tota seksiä,että uskaltasko. Olen kyl kanssa kuullu, ettei siihen km:eek:n voi ite vaikuttaa näin alussa mitenkään,että jos on mennäkseen niin sitten menee :/ Joten ehkä uskaltas päästää miehen jo lähelle. Paitsi että olotila muuten niin yököttävä,et saa nähdä illalla... mulla jotenkin pahenee iltaa kohden joka päivä. Aamulla aamupalan jälkeen on vähän aikaa suht normaali olo,mutta siitä se sitten aina pahenee :D

Mulla muuten myös neuvola-aika 29.6. Varhaisultraan en ajatellu mennä ollenkaan,mut meen sitten seerumiseulontaan ja np:ultraan.


 
Oletteko muuten aloittaneet/jatkaneet vitamiinin syöntiä? Mä söin (ja laitoin miehenkin syömään) yritysvaiheessa beko log vitamiiniä jossa on sitä kuuluisaa foolihappoa (tuntui auttavan) :D
Ne loppuivat tässä joku aika sitten. Tänään kävin ostamassa kun tajusin et siinähän on Bvitamiiniä ja mulla aina vaivana pahoinvointi. Viime kerralla jouduin oikein tippaan osastolle kun mikään ei pysynyt sisällä ja pääsin jo kuivumaan. pistivät myös kankkuun Bvitamiiniä. Ja jos tää raskaus ei onnistu nyt niin onpas tässä sit valmiiksi syöty seuraavaa kertaa varten....Kauhean skitso olo, yhdessä hetkessä tähän uskoo, toisessa ei ollenkaan vaan odottaa jo et alkais se vuoto ja loppuis piina :/
Veskissä ravaan kokoajan ja äsken säikähdin kunnolla kun tunsin pyyhkiessä et tuntui papru liukkaalta (ihan kuin tädin aikana) Olin varma et punainen papru esiintyy vaan ei, valkkaria tulee tavallista enemmän (ja tietty heti ajattelen et no joo tätiä ennen valkkari lisääntyy....)

Apteekissa ollessa hiplailin taas raskaustestejä, et ostanko vai en...en sit ostanut, mitä se auttaa kun ei tiedä hcg arvoa kuitenkaan :/


voi kun olis jo torstai...torstai kun on toivoa täynnä....

 
Pikaisesti vain visiitillä täällä.

Me aiotaan kysyä sukupuoli sitten rakenneultrassa, jos vain sen pystyy sitten katsomaan. Ollaan aiemmistakin saatu tietää ja molemmista piti paikkansa. Sen takia just aiotaan kysyäkin, kun on kiva nähdä että menikö oikein. Siskostani oli aikanaan sanottu, että varma poika, mutta eipä sitten ollutkaan.. Te ketkä ootte aiemmin kysyneet kumpi on, niin pitikö paikkansa?

 
pojatx2 me on aina kysytty ja lopulta mennyt oikein...kaksi ekaa heti eka kerralla...sit kolmas oli pitkään tyttö ja loppu viikoista sit kun taas kysyin ja odotin et tulee "tyttö" niin lääkäri sanoikin et poikahan tämä on, olin ihan et Häh, mun mahassa siis :LOL:
Ja poika siis tuli :saint:
Neljäs oli sit arvoitus pitkään...eivät olleet oikein varmoja (kävin kerran kuussa ultrassa ja loppu vaiheessa kerran viikossa ja välillä kun olin osastolla niin päivittäin tehtiin ultra) ja sit kerran oli kaksi lääkäriä (italialainen kandi). Suomalainen lääkäri veikkasi tyttöä ja kandi poikaa....lääkäri sanoi et se on napanuora mitä kandi katsoo pojan vehkeeksi, mutta siis jompi kumpi sieltä tulee :saint:
Seuraava lääkäri oli myös epävarma mut näki sit sikiöllä kohdun ja munasarja ja sanoi et tyttö on ja tyttö tuli :saint:
 
Vielä ei olla päätetty kysytäänkö sukupuolta, aikaisemmin ollaan kysytty ja on pitänyt paikkaansa, poikia ovat olleet niinkuin ovat arvelleet. Jotenkin nyt tuntuu, ettei niin väliä tietääkö etukäteen vai ei.
Varhaisultra asiaa en osaa päättää toisena päivänä haluan mennä, toisena en. Täytyy katsoa sitäkin. No niin yritetään taas laskuria :LOL:
 

Yhteistyössä