*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Oletteko muutes jo piipäinen ja muut soittaneet neuvolaan? (Katsoin, että piipäisellä ja mulla on tasan viikko eroa noissa lasketuissa ajoissa :) )

(En ole kaikkea viittä sivua lukenut, joka tässä tätä tekstiä on, niin anteeksi jos jotain kyselen, mikä lukee jo aiemmin )

Itse meinasin heti tänään soitella. Vaikkaki aina se tuntuu yhtä vaikealta. Täällä ovat sanoneet, että heti vaan soittoa tulemaan kun on plussannut.. mutta jotenkin sitä on ajatuksissaan niin varovainen, että jos vielä jotain tapahtuukin ja joutuu sitten perumaan koko ajan jne..

Millä testillä muuten plussasitte? Mulla oli tosiaan tuo Apteekin oma. Olin jo aloitellut testaamisen kotitestin testeillä, mutta niihin tuli vain haamuja. Niitä jäi vielä kaksi, joten tein toisen niistä vielä tänään ja kyllä se vaan oli taas tummempi se viiva. Jännä kyllä, että Apteekin omaan testiin tuli ennemmin selkeä plussa vaikka nuo kotitestin liuskathan pitäisi olla herkempiä. Mutta sama se, positiiivista kun näyttää, niin kelpaa mulle :heart:

piipiäinen Isäni mummo eli minun isoisoäiti näki AINA silmistä, jos joku oli raskaana. Ei pystynyt äitini ja muut pitämään raskauksiaan salassa, niin se vanha kansa tietää. Ja jotkut kuulemma näkee sen kävelytyylistä :eek: Nainen kuulemma tietämättään kävelee jotenkin varovaisemmin kun on raskaana. Itse en moista ole kyllä huomannut.

Ja minä kanssa kannatan tuota, että laitettais aina viestin loppuun raskausviikot. :wave:



 
Huomenta,
miten te saatte liitettyä jokaisen viestin loppuun ton laskurin? mulla on profiilissa yksi,mutta toi olis kyl kivempi... :D

Neuvolaan varasin ajan 5:n viikon täytyttyä, se olis sitten 3 viikon kuluttua tasan. Noista testeistä joku kyseli... mä testasin niin hyvissä ajoin,et ehdin tehdä tosi monta jo, mm. Vilja-testejä,FirsT Signalin, Clearbluen ja lopulta Clearbluen digitaalisen. :ashamed:

Vaipanvaihto kuopukselle on ihan hirveetä, eilen meni ihan yökötykseksi kakkavaipan vaihto, nyt olis sama homma taas eessä,haisun perusteella :x meillä siis tilanne se,että kaikkea kokeiltu eikä poika vaan suostu potalle,vaan tekee housuun vaikka käviskin potalla pikaisesti. :x :x :x


Petite ja mimmi 6+0 *POKS*
 
pojatx2 Huomasin et toi päivittää tossa klo 8 aikaan sit itsestään ton, eli klo 8 vaihtuu päivät ja viikot :D
En ole soitellut neuvolaan, ärsytti viimeksikin sit perua sitä aikaa, joten annan mennä ainakin tuolle kutos viikolle (edellinen km tuli jotain 5+)

kohta meinasin soittaa sairaalaan ja kysyä sitä verikoetta...ei muuten tule mitään tästä olemisesta...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Kiitos, ok, pitää tutustua tuon sivuston ohjeisiin, sinne pitää ilmeisesti rekkautua myös. :)
niin pitää, sit vaas klikkaa siihne raskauslaskuriin niin saa tehtyä ton ja sit pitää kopioida se "koodi" jonka liittää aina tänne...mä kopioin ja liimasin se koodin wordiin ja otan se sieltä aina muistiin kun tuun tänne

 
Soiitn sit sairaalaan ja sanoin et mua vaivaa et arvo oli niin matala. Rauhoiteltiin ja sanottiin et ne arvot ei kyllä näin varhaisilla viikoilla kerro vielä mitään vaan se miten ne lähtee kehittymään. Sanoi et näillä viikoilla arvot voi olla jopa 18:stakin!
Sain sovittua et loppu viikosta menen uudestaan verikokeeseen ja sit seuraavalla viikolla polille vastaanottoajalle jossa tekevät ultran (vaikkakin viikot silloin vasta 6+ eli sykettä ei varmaan näy mut näkyy onko raskaus oikeassa paikassa)
Kyllä mä nyt vähän rauhoitun ja turhahan tässä on hermoilla, käy miten käy, ei sille sit mitään voi.

Nyt alan nauttimaan lomastani ja käyn välillä lukemassa kuulumisianne :saint:

Oikein mukavaa päivää kaikille ja muistakaa pitää itsestänne huolta. Teitä on nyt kaksi jotka tarvitsee hyvää huolenpitoa! Näin mies toivotti mulle tänään kun lähti töihin :heart:
 
Minä voisin myös liittyä tähän porukkaan...
Laskettu aika näillänäkymin 6.2. Meillä ennestään tyttö (03/03) ja poika (10/05) eli kolmatta odotellaan...
Testit näyttäneet haaleaa viivaa jo ke/to asti, niin liuskalla kuin puikollakin ja oireita on lähinnä vatsan nipistely ja rintojen arkuus =)


 
Huomenta.

Aamukahvit on juotu, pyykit on laitettu pyörimään ja kohta mennään mimmin kanssa pihalle. :) Ihana ilma tuolla ulkona. Kesäloma... :heart: Tein aamulla taas testin ja viiva oli tummempi kuin eilisessä samamoisessa testissä (rfsu). Kohta soitan lääkäriin ja tilaan ultra-ajan, jee.

Gallupeihin:
Eka raskaus ei näkynyt ennenkuin ihan lopuillaan, eivätkä ihmiset uskaltaneet kysellä mitään jos jotain olisivat epäilleetkin. Jotain etua lihavuudestakin. :LOL: En usko, että nytkään näkyy mitenkään erityisemmin. Todennäköisesti luulevat, että olen vain entisestäkin lihonut. Toivon vain, että liikkeet tuntuisivat ihrakerroksista huolimatta, sillä olisi mukava antaa pikkutirrin tunnustella vauvan liikkeitä jahka alkavat tuntua (jos päästään niin pitkälle).

Liikunnallisia harrastuksia ovat lähinnä ulkona puuhailu koiran ja lapsen kanssa sekä ratsastus. Uimisen aion aloittaa taas syksyn tullen, kesällä ei viitsi uimahalliin raahautua eikä järvessä tule uitua kunnonkohotus mielessä.

Viimeksi kysyimme sukupuolen ultrassa, meitä kyllä ultrattiinkin oikein urakalla. Olisikohan käyty kaksitoista kertaa koko odotuksen aikana? Varmaan tälläkin kertaa kysytään, sillä minustakin tuntuu siltä, että pääsen tutustumaan tuolla mahassa kasvavaan tyyppiin paremmin, kun tiedän hänestä enemmän. Lisäksi päätämme nimen etukäteen, joten sukupuolen tietäminen helpottaa sitäkin.

Tämmöisiä täällä. Aurinkoista viikon aloitusta kaikille!

Molli (viikoista ei mitään tietoa)

*muoks.
Oho, olipas tullut paljon tekstiä sillä aikaa, kun kirjoitin omaani. :)
 
Onnea uusille plussanneille =) :flower:

Vielä ei ole oksennus lentänyt,onneks.Väsymystä on kyllä ollut ihan tarpeeksi.
Oon miettinyt et pitäskö varata aika varhaisraskauden ultraan vai ei.En kyllä käynyt edellisessäkään raskaudessa.Mut mitenköhän sitä jaksaa ootella vielä n.6vko et pääsee sinne ekaan ultraan. :/

Me kyllä halutaan tietää kumpi sieltä on tulossa.Ei vaan pysty odottamaan synnytykseen asti. :D Esikoisen sukupuoli otettiin myös selville.

Yritän laittaa ton laskurin...
 
Zuh
Tervetulemasta uusille, meitähän alkaa olla jo mahtava pino! :D

Röllimuorille pikaisia paranemisia!!

Millie80: Minä valittelin myös vielä viikko sitten kun ei ole mitään oireita. Suosittelen koputtelemaan puuta kovasti ja toivomaan ettei tulekaan..

Helmihaave: Yritä nauttia tästä kerrasta ensimmäisen malliin, vaikka vaikeaa se varmasti onkin. Jokainen meistä ja vauvoistamme on yksilö, toisten on tarkoitus tulla syliin asti ja toisten jonnekin muiden hoiviin..

Ollaan kerrottu tähän mennessä siskolleni ja sen miehelle, sekä miehen työkaverille. Ja kiitos siskoni, myös hänen ystävänsä (periaattessa yhteinen ystäväkin) tietää sekä siskon ANOPPI! Tai tuo anopille lipsahdus kyllä tuli siskon mieheltä. Ja niinkuin he viime vuonna naureskelivat kun valitin että heidän uutistaan on vaikea pitää salassa. Siitäs saavat :p
Tuleville isovanhemmille on tarkoitus kertoa vasta ensimmäisen ultran jälkeen, eli heinäkuun puolessavälissä. Tosin jos tulevat käymään niin voi jäädä äkkiä kiinni, on sen verran hurmaava olo.

Liikunta: Voiko joku tässä tilassa liikkua?!? Mun liikunta rajoittuu rappusten nousemiseen että pääsee sohvalta sänkyyn :D Normaalisti sentään ulkoilen koiran kanssa.

Pahaoloruokia: Testattuja ja toimiviä; Raffelit ja leipäjuusto :) Hyvin pysyivät sisällä kun kaikki muu tulee ulos. Tänään on tarkoitus testata pilttiä sekä Gainomax-palautusjuomaa, maitopohjaista. Siitä ainakin saisi hyvin kaiken tarvittavan..

Eli olo on aivan KAMMOTTAVA! Eilisen makasin sängyssä, ei jaksanut tehdäkään mitään kun ei ollut syönyt mitään. Kaikki tuli tuubana ulos ja olotila sen mukainen. Aamulla päätin jäädä töistä kotiin, aamupala tuli ylös 2h syömisen jälkeen, se vähä mitä oli jäljellä. Olo on parhaimmillaan silloin kun vatsa on täysin tyhjä, silloin siihen koskee vain menkkamaisesti. Muuten kakomista ja sappinesteitä, yääääh.. Toivottavasti menee pian ohi, huomenna olisi oikeasti PAKKO selvitä töihin! Että semmosta Zuhin ja Naatin päivään tänään, pitänee yrittää tunkea jotain sisään ja eritoten pitää se siellä!

Zuh & Naatti 6+2
 
pelottaaaa... :'( verinen vuoto jatkuu. aika vähäistä tuo vieläkin on, mut aamulla tuli enemmän, sama ku menkoissa. ku makuultaa ylös nousee niin tulee valahtaa.

synnäriltä soitettiin, huomenna aamulla ultra =) sano vain että jos vuoto yltyy muistuttamaan kuukautisia ja tulee kipuja niin päivystykseen. jos pysyy vähäisenä niin toivotaan et on harmitonta.. huomennapa sen näkee mistä se aiheutuu..

pyörryn varmaan matkalla sinne.. voi toivon niin kovasti et kaikki on hyvin!
 
marjutti 86 Tsemppiä ja peukkuja, että kaikki olisi kunnossa!

Zuh: samankaltainen olo täälläkin, tosin vaan yökötyttää ja kakotuttaa, ylös ei onneksi tule mitään.. Tänään töihin mennessäni autoa ajaessakin kakoin. Onneksi ei ollut mitään oksennettavaa, kiva olis ollu läjäyttää lastit rattiin :$ Koeta jaksaa ja muista hengittää syvään sisään ja ulos, jotta solut saa happea.

maukkanen ja nappi 6+0
 

Yhteistyössä