Petite
Alkaa olla jännää....munkin pitäisi tilata. Täytynee tänään mennä kattelemaan jos vaikka tilais.
Eihän sitä todesta voi ottaa mutta jotenkin kyllä kutkuttaa tehdä ihan leikkimielellä. Eikös se ollut rv 10 eteenpäin (6viikkoa menkkojen jäämisestä pois)?Milloin ajattelit tehdä?
Nimbe Kerrankin HYVIÄ uutisia!! :flower: :flower: :flower:
En tiedä onko ollut jo galluppia tästä aiheesta, mutta mulla on mennyt ihan ohi sitten
Milloin meinaatte ruveta tekemään hankintoja/jos siis tarvitsee tehdä. Mulla ei ole mitään säästöissä eli ihan kaikki pitäis ostaa. Kärryt on katottu valmiiksi, joten ne varmaan ostan ekaksi.
Sitten oisi pinnasänky, ja kaukalo. Kärryt on käytetty ja siksi ne pitäisi ostaa lähiaikoina ettei mene "ohi". Yritän katella kaukalon käytettynä, mutta jos ei löydy niin sitten uutena. Pinnasänky ostetaan uutena ajattelin Brion Three-sarjaa. Hoitopöytä mulla oli ekan kanssa ja se oli turha, joten sitä en tule hankkimaan.Sitten on pienemmät sitterit ja tommoiset...en ole vielä katellut sillä silmällä.
Vaikka kiinalainen kalenteri näytti poikaa, niin nyt on olotila jotenkin kääntynyt tyttöoloksi