Tervehdys pitkästä aikaa.. Olen makoillut vain sohvalla ja syönyt mehujäitä, ei ollut toivoakaan tänään töihin lähdöstä. Ja nettipimento jatkuu kun ei jaksa raahautua yläkertaan koneelle..
Ei näin ikävästi pitäisi aamu alkaa.. Melkoinen lista tuli poistettavia nimiä ja haluankin osoittaa maailman suurimmat tsemppihalit jokaiselle enkelivauvan äidille. Helmihaaveen runoa lukiessa alkoi silmät kiilumaan täälläkin.
Miehen haluista: Meillä menee halut ihan ristiin välillä, kun toista himottaa niin toista nukuttaa. Eilen ei mies väsymykseltä jaksanut innostua niin pääsin valittamaan siitä aiheutunutta päänsärkyä
On vain tosiasia että iso O on parasta luonnon lääkettä orastavaan päänsärkyyn! Mies tosin vähän kommentoi että eikös se päänsärky yleensä ole este hommailulle, sanoin vaan ettei meilläpäin!
Aisteista: Itselläni on normaalistikin TODELLA tarkka hajuaisti ja vielä pahemmaksi mennään. Toisaalta kyllä oon jo niin puhki tätä olotilaa ettei jaksa haistellakaan. Keltaisesta jaffasta oli puhetta; itse ostin jaffamehujäitä ja mun mielestä niissä maistuu jokin kitkerä sivumaku. Miehen mielestä oli ihan hyviä..
Oma napa: Paino tippuu ja maha kasvaa. Harvemmin sitä vaa´alla käydessä kiroaa kun paino vaan alenee. Mikään kiinteä ei meinaa pysyä sisällä, eli ollaan mehujäälinjalla ja jaksaminen sen mukaista. En onneksi missään tiputuskunnossa ole, sen verran saa jotain aina imeytymään mutta kyllä vähäinenkin jonkin tekeminen vie puhdin täysin. Mutta kyllä se tästä, sisko lohdutteli että hänellä PAHINTA aikaa oli heinäkuu (hänellä raskaus meni ajallisesti 2vko aikaisemmassa).
Ja taas mennään, rakas ystäväni IDO 59 odotelee..
Zuh & Naatti 9+2