*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Kiitoksia listalle lisäämisestä. Huomasin, että muilla on myös ikä listalla. Mä oon 28v. Saisinkohan salasanan tuonne kerhoon myös? Kiitoksia!

Täällä koitetaan saada asuntoa muuttokuntoon, mutta sen verran on huono olo, että hitaasti etenee... Ja väsymys on aivan mieletöntä! Mutta muuten kai kaikki hyvin. Pitäisi ensi viikolla käydä varaamassa neuvolaan aika. Varhaisultraa vielä mietitään...
 
Mä tulen vähän jo kurkkailemaan. Äsken haamusin ja jännittää. Tai no, ei se kovin vaalea haamu voinu olla jos mies sen heti bongas :LOL: LA ois laskureiden mukaan 23.2. Viikkoja en oo vielä kerinny laskeen.

Toista tässä sitten ootellaan jos vaan mukana pysyy. Esikoinen on kohta vuoden ja mulla ja miehellä on ikää 25v.



 
matami-mimmi huomasin et sulla sama la kuin mulla 10.2, mutta viikoissa heittää...mulle antaa 6+0? Sä oot ottanut etumatkaa :D

Salasanat lähetetty kaikille jotka sitä pyytäneet...jos et ole saanut eli jos olen hypännyt vahingossa jonkun yli, pyydä uudestaan vaikka yv:nä

Itse ainakin olen varovaisempi täällä kirjoittelemaan kaikkea, suljetussa kerhossa voi kertoa sit enemmän....

 
Elikkäs uusi ilmoittautuu. Laskettuaika menisi viimeisistä kuukautisista laskettuna tammikuun loppuun, mutta jotenkin tuntuu, että tänne puolelle kuuluisin kuitenkin. :)

piipiäinen voisitko laittaa myös minulle tuon salasanan.

Sanni
 
Piipiäinen, oisko toi ero kiertopäivistä johtuvaa? mullakin on eri päivät ku jollakulla muulla oli, vaikka sama L.A. Muistaakseni toi kysyi kierron keston.

Laittakeehan miullekin se salasana,jos sinne vielä eksyn. Vaikka periaatteessa on superlaiska kerhoutumaan... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
Nyt on tyhmä olo, mutta miten tuonne meille tulee vauva-sivustolle saa lisättyä oikeat päivät. Mun kierto oli sen 25 päivää, joten eihän tuo silloin laske oikein. :headwall: Neuvokaa nyt osaamatonta!
kysyttiinkös siellä edes kierron pituutta...en muista..pitää mennä katsoon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mervi-elina:
piipiäinen ei siellä mun mielestä kysytä kierron pituutta. Ajattelin vaan kysyä, jos on itseltä jäänyt huomaamatta. :ashamed:
niin minäkin muistelen....siksi ihmettelenkin et miten se antaa noi lasketut ajat ja viikot? Pitääpäs itsekin tarkistaa toisella laskurilla...
 
Voisko olla niin törkee,että kävis syömässä TAAS roskaruokaa?? Vasta sunnuntaina syötiin, nyt olis mahis miehen kans kaksin käydä :whistle: ei ole aikaa kunnolla lähtee illallistamaan :/

Voi kamala, tätä menoa kyl mä lihon 50kiloa odotusaikana :headwall:
Mistä tulikin mieleen onko kellään ollu ongelmia painonnousun kanssa odotusaikana?
Mulla on...
 
Kävin ostamassa apteekin oman testin. Nyt vaan oottelen pissahätää.

Mulla oli esikon odotuksessa painonnousun kanssa ongelmaa. Nousi liian vähän. 12kg tuli. Ja siis kun lähtöpaino oli alipainon puolella niinkun on nytkin ni olis saanu enemmänkin tulla kiloja.
 
Joo.. Testasin vielä uudestaan. Samanmoinen haamuinen. Tein apteekin oman ja siinäKIN näkyy haamu.
Mulla on huomenna lääkäri ni käyn sitte sieltä kotimatkalla ostamassa kaupasta puikkotestin. jos sen tekis sitten perjantaina.

 

Yhteistyössä