Huh, johan on muutettu. Nää pitkän välimatkan muutot on kyllä melko tuskaisia, kun autossa saa istua ja siirtyminen kestää. Nyt on oikeastaan kaikki tavarat ja huonekalut paikoillaan, lattiatkin imuroitu ja pesty ja matot lattioilla. Aivan ihana tämä uusi asunto. Kyllä nyt kelpaa odotella vauvan syntymää.
Zuccherolle tervetuloa joukon jatkoksi!
nimbe oon samaa miettinyt, että kohtahan meidänkin pinossa alkaa vauvoja syntymään. Toivottavasti nyt ei ihan vielä, että päästäisiin kaikki turvallisille viikoille, mutta ei tässä montaa viikkoa mene, kun ensimmäiset jo saavuttaa täysiaikaisuuden. Haaveilen salaa, että vauva syntyisi 10 päivää ennen laskettua aikaa miehelle synttärilahjaksi.
Samariini täällä toinen turvoksissa oleva. :wave: On pitänyt muutaman päivän ajan niin kiirettä, että olen tainnut unohtaa juoda riittävästi, ja heti huomaan sen nilkkojan armottomana turvotuksena. Hyvä kun menee kengissä vetoketjut kiinni, ja sukista jää heti painauma nilkkaan. Onneksi on näin kylmät säät, niin ei tarvitse nilkkojaan missään esitellä. Vähän etukäteen jo huolestuttaa, millaista turvotus on jouluna, kun mulla suolainen ruoka aiheuttaa normaalioloissakin turvotusta.
Develly onpa jännää, että mehun juomisella supistelut loppuu. Täytynee lasketunajan tienoilla vältellä, ettei vauva ole mahassa vielä keväälläkin.
Huolestuttavaa kyllä, että supistelut aina vaan jatkuu. Ja todella outoa, että sanovat, ettei näytille tarvitse mennä. Ei mun käsittääkseni näillä viikoilla pitäisi päivittäin kipeästi supistella. Toivottavasti neuvolassa osaavat ottaa asiaan kantaa.
Piiuli82 kiva kun tulit kertomaan kuulumisiasi! Mietinkin jossain vaiheessa, että mihin olet hävinnyt, kun et aikoihin kirjoitellut.
Järjestelin kaikki vauvanvaatteet nyt koon mukaan järjestykseen, että hyllyssä on pienet koot ja isommat löytyy sitten pahvilaatikosta. Vielä en ole vauvapyykkiä pessyt, mutta jospa tuossa joulun tai uuden vuoden jälkeen aloittaisi operaation. Joulun aikoihin varmaan saadaan pinnasänkykin tänne. :heart:
Nyt sohvalle vaakatasoon ja suklaarasia viereen kaveriksi.