** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

Tää täältä lähettää jo kaikille Railakasta ja vissyn huurteista Uutta Vuotta 2010
Yritetään kaikki pitää jalat ristissä vielä hetki, ens kuun jälkeenhän se on jo meidän kuu :heart:

Me lähetään kohta ajamaan mökille päin ja mies lupas vetää mut pulkalla saareen, jos tuntuu että en pysty sitä matkaa kävelemään :LOL:

Toivotan siis kaikille leppoisaa vuoden viimeistä päivää, "nähdään" taas ensi vuonna

:wave: :p

-Dolly04 ja masuasukki 35+3
 
matami-mimmi :LOL: mut raskaushan aiheuttaa muistamattomuutta :D :whistle:


oomanapaa:

Lääkärissä käyty. Vauvelin pää siellä alhaalla mut ei kiinnittynyt, sanoi että uudelleensynnyttäjillä se ei välttämättä kiinnity kuin vasta synnytyksessä.. :O
Paikat pehmenneet, hieman kaula lyhentynyt, mutta kaikki kiinni!! Eli huh!
Ei nyt ihan tässä ja nyt oo syntymässä, sanoi että voipi olla että menee täysaikaseksi tai sitten tulee hiukan aiemmin pois, mut ei huolta. :) kuulemma ollaan jo niin turvallisilla viikoilla ettei määrää mulle estolääkitystä.
Neuvolatäti vielä punnitsi mut ja mittas verenpaineen.

Nemu ja tyttö 32+3
:heart:
 
Jaa has... Se olis uudenvuodenaatto sitten B) Lapset oli onneksi isälläni hoidossa iltapäivän ja lähtevät vielä katsomaan lasten ilotulitusta kuuden jälkeen, joten eiköhän uni tule paukkeesta huolimatta :whistle: Meidän poitsu on todella ääniarka, joten on mahdollisuus, että hän herää moneenkin kertaan, mutta toivotaan ettei ihan persiilleen menis yö kuitenkaan :D

Sain tänään miehen vihdoin viimein ostamaan uuden talvitakin. Tuo on kulkenut sellaisessa satavuotta vanhassa toppatakissa missä oli taskut rikki ja sitä rataa. Sanoin vaan, että pitää käydä vähän Anttilassa ja marssin suoraan takkiosastolle... Vähän meinas tulla sanomista, mutta ehkä tuo sitten lopulta huomasi, että nyt ei kannata laittaa enää vastaan :LOL: :LOL:
Tuo mies on kyllä niin onneton ostamaan vaatteita, että huh huh :headwall: Vasta sitten kun joku vaate kuluu puhki ja toista ei ole tilalle niin voi mennä vaatekauppaan :kieh:

Toivottelen kaikille ONNELLISTA UUTTAVUOTTA


Develly ja Potkuttelija 34+2 :heart:
 
Develly täällä myös yks joka omaa samanlaisen ukon vaatteiden oston suhteen :kieh: myö käytii takki ostoksilla tiistaina ku edellisest hajos vetoketju :D voi se itellee vaatteit ostaa jostain varustelekasta,mut ne on sit sen näkösiäki et kelpaa just tonne mettälle :kieh:

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

Toivotteleepi Piiuli ja poksuva toukka 36 :heart:
 
Hyvää uutta vuotta minunkin puolesta kaikille!

Multa lähti tänään limatulppa, vatsa tyhjentynyt koko päivän ja kipeitä supistuksia tulee, ei kylläkään säännöllisesti.. Saas nähdä kuin käy..

high5 rv32+5
 
Malinda
Hyvää uutta vuotta teille kaikille mammoille! Nyt se on meidän vauvojen vuosi alkanut :)

Oli mulla jotain kommentoitavaakin, mutta alkaa olla niin silmät ristissä, että yritän keskittyä lähipäivinä paremmilla voimilla. Aika raskas joululoma takana niin henkisesti kuin fyysisestikin. Esikoinen on ollu toista viikkoa nyt kotona mun kans kun perhepäivähoitaja lomailee ja on kyllä ollu tosi rankkaa. Tyttö on tosi voimakastahtoinen ja vaatii jatkuvaa seuranpitoa. Oon alkanu nyt jotenki hirveesti stressaamaan, että miten ihmeessä pärjään kahen kans kun tän yhenkin kans osaa välillä olla niin uuvuttavaa! Ja vielä jos tulokas on oikein huono nukkumaan... Esikoinen vaatii täyden huomion valveilla ollessaan, mutta yöt on sentään nukkunut hyvin alusta asti ja yhden lapsen kanssa on voinut tarvittaessa vaikka nukkua yhdessä päikkärit. Mutta miten mä ikinä saan kaks nukkumaan yhtä aikaa varsinkin kun tuo esikko on tottunut pitkiin nukuttamisrituaaleihin eikä oo varmaan koskaan nukahtanu ite... Voi että, aion kyllä tehdä niin monta asiaa toisin tämän uuden tulokkaan kanssa!!

Neuvolassakin tuli käytyä ja kaikki oli ok. Terkka ei ensin aikonut löytää sydänääniä ja onneks vauva kuitenkin samaan aikaan potki koko ajan, että tiesin ettei oo syytä huoleen. Muuten olis saattanut kylmä hiki nousta siinä odotellessa. Löytyhän ne sieltä sitten ja aivan yhtä ihanasti sydän siellä pumputteli kuin aina ennenkin :heart:

Tsemppiä kaikille erinäisistä vaivoista kärsiville ja joita supistaa. Muutamilla tuntuu olevan h-hetki aika pian edessä ainakin oireista päätellen!

Malinda 32 poks
 
Malinda: Mikä ikänen teidän esikoinen on? Sun huolet on aivan kun mun suusta, meillä on just 2v täyttäny Alisa tyttö ja hän on kanssa kun tulta ja tappuraa ja vaatii paljon huomiota. Nukkuu tosin kyllä helposti mutta muuten osaa olla kyllä tosi hankala halutessaan. Oon usein miettiny et miten mä pärjään ja miten mun hermot kestää... Mutta pakkohan sitä on pärjätä ja kestää! :)
 

Yhteistyössä