Juustokakkuihinhan tulee just tuorejuustoa, sen takia oon vältelly niitä. Tai yrittäny... Paketissa lukee valmistusaineena että pastöroimaton maito valmistusaineena. Valion tuotteita en muuten oo kattonu, oon jotaki halpistuorejuustoja ostanu
Täytyy Valiota tutkailla!
Neuvolassa käytiin, eikä sieltä kuulunut mitään dopplerilla. Oli vähän pettymys. Ensi viikolla on ultra-aika sitten. Neuvolan täti oli aivan ihana, eikä motkottanut ylipainosta tai muustakaan. Rohkaisi kasviksia ja hedelmiä lisäämään ruokavalioon vielä. Otti miehen myös hyvin huomioon!
Mun on pakko avautua tännekin tilanteesta töissä. "Jäin kiinni" raskaudesta muutama viikko sitten, kun oli aika heikko olo ja muutenkin huono happi kaikesta kuvotuksesta ja väsymyksestä johtuen. Eräs työkaveri kyseli fb:n kautta sitten, että mites asianlaita on, odotanko mä kun hän on kattellu sillä silmällä ja miettivät samana päivänä erään toisen kanssa asiaa. Myönsin onnessani asian tietty ja lupasin että saa päästää jännityksestä myös tämän toisenkin työkaverin mutta muille asiaa ei tarvitse paljastaa. No, viime viikko oli mulla lomaa. Toissapäivänä sain kiemurtelevan tiedustelun kolmannelta kollegalta parisuhdetilanteestani, että tilanne on tainnut muuttua sitten viime puheiden. Vastasin asiaan ok, asutaan nyt yhdessä ja hyvin menee. Entäs sitten?
Tänään sain asukkaiden aamulääkkeitä jakaessani neljänneltä kollegalta vilpittömän iloisen ja ihanan onnittelun siten etteivät muut kuulleet. Esitin ymmärtämätöntä, mutta totesin kohta että hänen ei kuuluisi mun raskaudesta tietää kun en tiedä oikeasti omasta tilastani itsekään positiivista raskaustestiä enempää! Hän ymmärsi yskän, odottaa itsekin lasta ja säikähtikin mun reaktiota ja pahoitteli tilannetta. Itkuthan siinä karkasi ja tippa linssissä sai olla koko loppupäivän suunnattoman v**utuksen takia.. : / Hetihän selvisi että henkilö nro 2 tässä tarinassa on jakanut kaikille minun ilouutiseni. Minun kuuluisi itse olla varma ensin asiasta ennenkuin kukaan muu alkaa raskautta kirkossa julistamaan ja kaikelle kansalle tiedottamaan! Mistä hän voi tietää odotukseni tilanteen, (km ei nyt ole oikeasti mun huoleni tässä) tilannehan voisi olla että olenkin lapsen juuri menettänyt tai muuta hyvinhyvin ikävää etten voisi iloita raskaudesta lainkaan. Ota siinä sitten onnitteluja vastaan tai juuri näin yllätyksenä ettet ole itse asiasta vielä oikein kenellekään kertonut.
En oo ollu pitkäänpitkään aikaan näin vihainen!
Tämä juorukello saa kuulla kunniansa jahka tästä vapaapäiviltä pääsen takaisin töihin. Taidan ehdottaakin, että hän saa ilmoittaa lopuille sukulaisilleni asiasta kun sen niin hyvin tuntuu tietävän ja jaksaa vaivata päätään toisten asioilla. Nyt astuttiin mun varpaille ja superhenkilökohtaselle alueelle liian pahasti. Luulisi aikuisen ihmisen :headwall: ymmärtävän jotakin tämmösistä asioista ja lisäks sen, ettei kaikki asiat kuulu kaikille (etenkään hänelle vaikka itse niin luuleekin) ja minä jaan tasan sen verran tietoa itsestäni kun haluan ja kenelle haluan. Mutta... naiset on. unohtamatta että itsekin taidan kuulua samaan kastiin.
huoh ja kiitos ja sorry.
ilutiak 10+6