No jopas! Tännehän on tullut kauheasti viestejä! Minä jo ajattelin, että onpas hiljainen ketju, kun ei tule ilmoituksia uusista viesteistä, mutta jostain syystä ilmoitti vain yhden ainoan uuden viestin eikä muuta.
Ihan ensimmäisenä pakko sanoa, kun täällä kyseltiin noista allergialääkkeistä, niin tosiaan setiritsiinit käy ja itselläni on aeurius, jossa vaikuttava aine Desloratadiini, joka käy myöskin. Kaikissa pakkausselosteissahan sanotaan, ettei suositella raskaana ja ihan sama mikä lääke kyseessä. Ja tosiaankin on ollut nyt ilmeisesti aika paljon pölyä, tänään oli myös pakko käydä hakemassa nenäsumute lisäksi. Niistä ainakin Flixotide käy.
Vaikeaa on kyllä ollut, kun vielä astman kanssa itse kamppailen ja sekin lääke oli pakko vaihtaa eikä tuo uusi toimi yhtään niin hyvin. Välillä tosi vaikea olo, kun henkeä ahdistaa eikä kulje ilma nenänkään kautta.
Muutoin on myös alkanut myös tämä oirehtimaan. Väsyttää ihan hulluna, voisin nukkua vuorokaudet läpeensä. Pahoinvointia on jokaikinen päivä puolenpäivän aikaan pari tuntia, sitten taas helpottaa. Outoa... Ja vatsalihakset on jotenkin tosi kipeät. Varsinkin makuuasennossa, jos käännät kylkeä, niin repäisee todella kipeästi. Ja oon myös turvonnu ihan älyttömästi, pikkasen semmonen hippo olo.
Sitten keskustelua oli myös siitä, kenelle on kukakin kertonut. Meillä on kyllä jo joillekin lähipiiriläiselle kerrottu. Omat vanhemmat oli ekat ja sitten töissä tietävät myös. Lisäksi miehellä muutama hyvä ystävä on tietoinen ja itse olen kertonut vasta yhdelle ystävälle. Mutta minä myös ajattelen sen niin, että halusin kertoa niille, joille haluaisin kertoa myös, jos jotain sattuu.
En nyt oikein kenellekään osannut suoraan näitä vastauksia osoittaa, kun oli niin monta sivua viestejä tullut, mutta tuo
minean tilanne jäi kyllä mieltä kaihertamaan. Ihan kamala juttu, ei voisi kyllä juuri pahempaa tässä tilanteessa sattua!
Ei pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka tuohon on kykeneväisiä ja kun vielä molemmat tuttuja. Pistää niin vihaksi!
Kauheasti voimia sinulle, toivottavasti läheltä löytyy muita ihmisiä, jotka on tukena!