Nt-ultra onnellisesti takana, olihan jännä paikka.
Lähinnä jännitti sen takia, että mies oli paikalla ja hipsin tutkimuspöydälle ilman housuja jalkoja levittelemään.
Miten tuommoinen voikin jännittää noin paljon?
No, joka tapauksessa, kaikki oli pienellä hyvin. Nt-arvo jopa 0,8mm eli ei minkäänlaista riskiä downiin. Toki nämä on vain todennäköisyyksiä, mutta helpotti kuitenkin mieltä. Kooltaan vastasi 12+1, kun menkkojen perusteella nyt on menossa 12+3. Laskettua aikaa ei lähdetty muuttamaan.
Toivottavasti ette nyt pidä minua ihan outona, mutta olin näkevinäni pienen pojan alun, ja ensimmäinen ajatukseni oli, että voi ei, haluan tytön.
Kätilö ei tietenkään vielä ottanut mitään kantaa sukupuoleen, mutta netin verrokkiultrausvideoita katselleena luulen odottavani poikaa. En jotenkin näe itseäni pojan äitinä, eikä minulla ole hajuakaan hyvistä poikien nimistä, tyttöjen nimiä kyllä löytyisi..
Kuulostaakohan tämä ihan epänormaalilta, olla pettynyt jos vauvan sukupuoli ei olekaan se minkä toivoisi? Lähipiirissäni on kyllä ihania tyttö- ja poikalapsia ja uskon vauvan syliin saatuani ihastuvani korvia myöten, oli kumpi tahansa. Nyt inhottaa, kun ensimmäinen tuntemukseni tuosta poikaepäilystä on pettymys.
Eihän sitä vielä varmaksi tiedä, ja vauva on kuitenkin terve!
Tänään on myös pitkästä aikaa ensimmäinen päivä, kun en ole oksentanut!
Jei!