Heippa, vielä yksi uusi ilmottautuu mukaan!
Olen alusta asti lukenut keskusteluja, mutta nyt vasta uskallan mukaan, ylipäänsä uskallan ajatella, että meillle helmivauva tulee..
Taustaa sen verran, että kolmatta odottelen, mulla on yksi iso koululaistyttö ja aviomiehen kanssa on 12/12 syntynyt tyttö, ivf:stä alkanut raskaus. Mulla on paha endo, joten ivf on meillä ainoa tapa saattaa vauva maailmaan.. Nyt viimeisestä hoidosta tämä helmikuun helmiäinen!
Polilla jo rv7 todettiin kaikki olevan hyvin, mutta työkiireiltä en silloin ehtinyt keskusteluihin, sitten aloinkin vuotamaan verta kahden viikon ajan.. Kerran päivässä holahti kirkasta verta, eivätkä neuvolassa löytäneet syytä siihen..
Eilen oli nt-ultra ja voitte kuvitella, että menin paikalle aivan hermona, valmiina kuulemaan huonoja uutisia, mutta mitä vielä..
Siellä meidän "Simo" päästeli vauhdilla menemään ja kaikki oli niinkuin pitääkin..
Seulontoihin emme osallistuneet, ihan sen takia, että hoitolaiset saavat herkemmin vääriä hälyjä..
Jos ultrassa jotain poikkeavaa olisi löytynyt, niin se oltaisiin kyllä tutkittu..
Meillä ei joudu
sokerirasitukseen automaattisesti, vain jos kuuluu riskiryhmään, eli painoindeksistä katottuna ja sukurasitteesta..
Hankintoja en ole uskaltanut tehdä yhden yhtä, tosin jos tyttöstä odotellaan, niin mitään ei tarvi, pojalle jotain vaatetta kyllä.. Meillä miehelle on kova
poikatoive, koska suku on tyttöjä täynnä ja hän on tällä erää viimeinen (harvinaisen) nimen jatkaja...
Mutta sellaista..
Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista!!!
Ja kovasti tsemppiä teille
Am80 ja Äiti74 tulosten odotteluun!!! *hali*
Listalle:
Sofi12/ 3.lapsi/ LA 18.2./ Seks
Sofi ja "Simo" rv 12+6