** Helmikuun Helmet** tammikuu

MOi :wave:
Olen avohoidossa eli pääsin nyt kahdeksi päiväksi kotiin kun ei auta kun odotella, viimeistään la aamulla takaisin ja katsotaan taas olisiko käynnistyksen aika vai mitä tehdään.... Mut en jaksa enempää kirjoitella... Olen ihan poikki ja sormet niin kipeet...
 
nalle-puh kivaa kun pääsit välillä kotiin!
vittu joo,miulla hävis äske koko teksti ja kerkesin kirjottaa vaikka kui!
no mutta tosta sf mitasta,taijan mennä iha omia lukuja tuolla toisessa
suunnassa.tänään sf 29 ja rv 37+1.
nivus ja lonkkakivuista:neuvolassa sano et kun lapsi kiinnittyy kunnolla alas,siitä johtuu nuo tosi vi....... kivut ja vihlonnat.
itelläni kolmatta päivää yhtä tuskaa,ei pysty kävelee ku hitusen.
mutta vauveli olikin porautunu nyt lähtöasemiin, pää kiinnittyny kunnolla!rv 35 painoarvio 2200g ja syntymäpainoksi 3000g.eli pikku tyty tulossa!ouvon tuntusta ku maha oli aamulla ihan alhaalla,kiva sinäänsä ku kylkiluut ei oo enää niin koetuksella ja tossa lantiossa lötköttää tollanen outo pallo.
:LOL: :LOL: :LOL: hauskoja noi jutut,noista supareiden käynnistämisistä!mie luotan luomuu,eli kunnon seksi.jalat miehen olkapäille ja toimituksenlopuksi jalat seinälle!tämä on toimivaksi todettu!
kokeilen heti kun tulee ittelleni ajankohtaseksi! :LOL: :heart:
kysymys tyhmältä!maksetaanko äitiyslomalla liitonjäsenmaksua!? :ashamed: :ashamed: tuli tos vaa yhtäkisti mielee!
kivaa huomenna äp.saa tietää suppareiden teot alavärkissä!
marzu 37+1
 
Marzu, ainakaan JHL:n, eikä käsittääkseni muihinkaan liittoihin, tarvi maksaa Kelan rahoista jäsenmaksua. Jos työnantaja maksaa palkkaa alkuun, niin siitä menee norm. maksu. Pelkkä ilmoitus liittoon jäsenmaksuvapautuksesta riitti.
 
Nonni, kirjoitin pitkät pätkät ja kaik hävis!

Imelälle haisen edelleen..alapäässä tuntuu että jotain siellä vois olla tuloillaan ja ihan alavatsassa tuntuu jotenkin aktiivisemmalta. Mutta ei erityisesti suppailuja..

Äideistä oli puhuttu. Mun äiti ja anoppikin ovat ihan kivoja, tää eka lapsenlapsi on vaan saanut naiset sekoomaan.

Liiton maksuista. Riippuu ihan liitosta, mulla ekat 3kk menee normipalkan mukana normiprosentti liiton maksuja, sen jälkeen minimimaksu muutama euro kuussa. Kannattaa tarkistaa omasta liitosta.

 
Nonni, kirjoitin pitkät pätkät ja kaik hävis!

Imelälle haisen edelleen..alapäässä tuntuu että jotain siellä vois olla tuloillaan ja ihan alavatsassa tuntuu jotenkin aktiivisemmalta. Mutta ei erityisesti suppailuja..

Äideistä oli puhuttu. Mun äiti ja anoppikin ovat ihan kivoja, tää eka lapsenlapsi on vaan saanut naiset sekoomaan.

Liiton maksuista. Riippuu ihan liitosta, mulla ekat 3kk menee normipalkan mukana normiprosentti liiton maksuja, sen jälkeen minimimaksu muutama euro kuussa. Kannattaa tarkistaa omasta liitosta.

 
Iltaa

Mä käväsin siivoulujen jälkeen kaupassa, saunottiin ja sit hieroin yaukoomatta nännejäni 45min, ni nyt iha oikeesti supistaa :eek: . Sanoin jo ukolle, että loppu hieronnat, ku sattu äske paljon. Mulla ollu kans aamusta vastaanvanlaisia tuntemuksia alapäässä, kun esim. Jepsu mainitsi. Sellanen ihme kupina siellä ja vihloo pirusti. Mut mitään eritettä ei enää tule :( . Jäi siihen aamuseen kellertävään vuotoon, sitä kyllä tuli paljon..oisko sit ollu valkkaria..en tiiä, ei iha sen väristä kyllä ja limaisuutta oli mukana, mut juoksevaa se enemmän oli ku kiinteetä :x . Sori kuvailut.
Mahassa möyrii taas..vähä paha olo jne. Ei helvetti, jos se tauti voi uusia, ei kai :snotty: ??? Päätäkin on särkenyt, ei varmaa kertaakaan ole tän raskauden aikana. No ainakin tosi harvoin, en ees muista millo viimeks, ni tänää melkee aamusta asti, vaikka ulkoillu olen runsaasti.

Kohta Grey, sen jälkeen pakko mennä nukkumaan, oon ihan poikki.
 
Cruella On tää loppuaika tosi piinaavaa, kun saa tosissaan vähän väliä pysähtyä ja miettiä tuntuuko liikkeitä.
Minäkin parikertaa olen tänään jo laskenut liikkeitä... onneksi mokkapalat saa vauhtia kaveriin.

Mä oon ihan puhki poikki... petivaatteet vaihdoin ja välillä pitää huilata, yksi sänky vielä laittamatta.
 
kiitoksia vastauksista!pitänee soittaa huomen pam:iin tai sit duunin sairaskassaa ku miullakii maksaa työnantaja ekat 3kk.tarkistan samalla et suoravelotus asiat on kunnos et ei tuu ylläreitä!
nivusii ja selkää vihloo jos yhtää kävelee,kyl oli tuskaa käyvä heppa ruokkii äske ku tuntuu et jalat pettää.mut onneks koht kaikki on ohi.
ei oo kyl edellisissä raskauksissa näin paljoo vaivoja ollu enne H-hetkeä,
nyt tuntuu et oon valittanu 9kk.supisteleekii koko ajan ja tuntuu et tuo issiaskii pukkais takasii vaik ei oo 2kk.vaivannu.no tulipaha marinaa kerrakseen! :kieh:
 
alaselkää juilii inhottavasti...

Toivottavasti evaellenillä kaikki kunnossa! Jänskättäny pitkin päivää että mites se vauveli siellä massussa on kääntyny vai joutuuko sektioon!?

Jänskättää tuo oma huominen menokin tuonne polille. :eek: On hiukka tullu lipsuttua tuossa ruokavaliossa...taitaa epeli kuitenkin päätään hangata tuonne alas et rt:ssä tod näk.

 
nyt on syöty ja pikku kävelylenkilläkin käyty....tosin myös karkkiostoksilla. :p kuka se mainitsikaan, että pitää vaan lisää vauhtia jos supistaa ja niinpä teinkin..voin sanoo että ei kovin kivaa. vaapuin vaan kuin ankka puolelta toiselle ja puhisin ja hoin että hartiat ja leuka rentoina ja hengitä rauhassa. :kieh: on tämäkin touhua...mutta supisteleepahan ainakin. :p

missähän tosiaan evaellen? ehkä ne on vaan jääneet shoppaa tai syömään...
 
Hohhoijaa...

Hei mullakin tapahtuu jotain. Olin äsken jääräpäinen ja sanoin miehelle et saa yksin ajaa auton kotiin minä kävelen. Ja nyt on outo fiilis.

nelHM
Vautsi en ois uskonut. Pitää itsekkin kokeilla ja kömpiä suihkun kautta maate. :D

Mies lupaili vielä etsiä niitä pisteitä :LOL:

evaellen??? Mihin olet kadonnut. Kaivataan täältäkin suunnasta :hug:

Niisku-neiti & rinsessa 38+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Tuun huomenna kertoileen polikuulumiset kun oon palaillut...
Elä sit tee ohareita niinku Evaellen :whistle: :D

Ei mut oikeesti...ainahan se o täällä :whistle: No voihan oikeesti olla, et siellä on huomattu jotain ja on jääny sit vaikka osastolle tms suoraan...tai sit se on vaan täksi illksi löytäny ihan oikeenkin elämän :D :kieh:

Pöh, miten sitä tälleen tuntemattoman ihmisen kuulumisia odottaakin :LOL:
 
Jahvettionhan tää tosi outoa kuin todellista tällainen jutustelu on. ihan jää koukkuun ja sit alkaa kuvitella että tunteekin ihmiset. :heart: Mutta hyvä niin..kivaa tällainen on. itselleni tosin ihan uutta..olen aina ollut tosi tosi skeptinen kaikkiin nettikeskusteluihin. olen ajatellut et siellä vaan prvoillaan ja ollaan tahallaan v..mäisiä. mut onneks ei! :saint:
 
äippähki mie oon jo ihan konkari näitten kanssa :D :kieh: Meillä on sellanen oma suljettu yhteisö ollut jo vuosia, jossa keskustellaan ihan päivittäin eripuolelta maailmaa olevien kanssa, osan kanssa nähty livenäkii :D Pisimpään mukana ollutta porukkaa löytyy vuodesta 2000 asti, itse kuulun siihen ryhmään :D :saint:
Kivaahan tää on, kun löytyy oikee porukka ;)
 
just just...varmasti mukavaa ja onhan tää aika huikee keino tutustua uusiin ihmisiin. ei sitä muuten tuolla kadulla tapaa sitä kenen kanssa olis samoja ajatuksia tai elämäntilanne saati sit että alkaa juttelee. ja onhan täällä niin helppoa mennä suoraan asiaan..kun sen voi aloittaa kasvottomana. hienoa! =)
 
evaellen eipä tosian ole kuulunut :eek: . Toivottavasti kaek ok!
Jepsu tsemppiä huomiselle ja toivottavasti sun olot nyt tekis jotain!

Mulla suppailee ja vihloo alapäätä epäsäännölliseen. Välillä tuntuu kun puukolla repis paikkoja auki ja vauva tulla väkisellä alas.. TULISKIN! Ni, mä meen nukkuu nyt.

Nii, tuttemui ja rudi paljon mielessä. Mieskin kysy heti töiden jälkeen, että onko heistä kuulunut. Toivon enkeleitä pikku Rudille.

:heart: nelli&pulla 37+6
 
mokkapala sai aikaan liikettä masussa :D :heart: taitaa tila olla aika vähissä pienellä ja terkka sano tänään et pää on aika paikallaan, ei paljon enää heilu. et ehkä sekin vaikuttaa?
mullaki nännit tosi arat ja ukko tekee samaa mitä kevytmelankolianki B) kyllä ne nännit siitä turtuu ja aluksi voi käyttää rintakumia suojana :)
 

Yhteistyössä