Ei pitäis pysytellä päivääkään täältä pois...on jäänyt v-loppu väliin ja ihan hirveä luku-urakka
, vaikka kivahan se on että juttua piisaa! Ja sääli tosiaan olis jos porukka hajoais, eli pidetään vaan sama poppoo kasassa vielä jakautumisten jälkeenkin!
Kiva ettet
Kiin jättänytkään meitä! Eiköhän me täältä hitaasti, mutta varmasti tulla kaikki perässä
. Ja kiva kuulla, että A tsemppaa hienosti ja niin toivottavasti jatkossakin! :heart:
Jaksamista taas kaikille kipuileville ja vaivaisille tasapuolisesti :hug: , toivottavasti
nellin olo helpottaa ja mitenköhän sen
Nalle-Puhin laita? Eikai vielä tosi toimiin sentään joutunut, huhuuu?
Kiva kuulla hiljaiseloa viettäneistäkin
Civindal ja
Kiinamama, teretulemast taas mukaan!
On tosiaan pitkä tuo meiän lista ja paljon nimiä, joista ei aikoihin oo kuulunut, koittakeehan muutkin taustailijat tsempata ja ilmoitella kuulumisianne!!!
Täällä on kans parturisuunnitelmia, mutta ei hajuakaan mitä sitä tälle kuontalolleen tekis...jotain kunnon muutosta kaipaa kyllä. Kun vaan tietäis mitä...
Lehdistä mulle tulee nyt vauva ja irtonumeroita oon ostellu silloin tällöin...
Rintareppuja meillä on kaksin kappalein tuolla kaapissa eli niitä ajateltiin testailla, liinailun mä taidan jättää väliin, hyvä kun opin näitä "pakollisia teknisiä välineitä" käyttämään, kuten rattaita, kaukaloa ym...
Jees, täällä muuten huomenna toka ja samalla viiminen lääkärineuvola, ellei nyt sitten mitään erikoista enää ilmaannu. Ihan kiva taas vähän päivittää tilannetta, mikäli siitä lääkäristä nyt taas saa mitään irti...