Tuttemuille ja Rudille paljon enkeleitä matkalle :hug:
Nelli: samassa ammeessa ollaan köllötelty 2003 =) Tunnin verran mä siellä lilluin, välillä kävin kerran käyrällä ja pissillä, mut sit menin takas. Musta se lämmin vesi oli ihan hyvä, se vei suppareilta sen terävimmän kärjen. En tosin sitä niin hyväksi kokenut, että nytkin sinne pitäis päästä. Tällä kertaa YRITÄN, jos siis vain pystyn, pysyä liikkeellä enemmän.
Kukas siitä
maidon luovutuksesta kyseli? En muista :ashamed:
Mä olen kans luovuttanut molemmista aiemmista lapsia maitoa sen 3 kk ja täytyy kyl sanoa, et on siinä aikamoinen työ sen tuttipullosopan kanssa. Parempaan tarkoitukseen se luovutettu m aito ei tosin vois mennä, joten jos taas olen samanlainen mansikki ku aiemminkin, niin varmaan taas luovutan. Mun maitoa on Tays:n maitokeittiö saanut jo lähemmäs 100 litraa, et hieman ayshireksi ittensä tosiaan tuntee
Mies on yhä terveyskeskuksessa. Tänään pitäis päästä kotiin. Viikonloppuna hänellä ei vielä ole mitään asiaa synnärille mukaan, mut ehkä alkuviikolla jo vois vaikka päästä. Sitä siis odotellessa.
Aamu alkoi täällä taas pääkivulla :/ Nukuin jopa n. 8h, tosin kolmella heräämisellä, mutta kuitenkin. Ja nyt väsyttää ihan sikana! |O
Ne lukemmattomat supparit, mitä tän raskauden aikana on ollut, tuntuu kadonneen kuin tuhka tuuleen. Tuntuu, et vaikka mitä tekis ni ei tuu enää yhtään supistusta ja ennen niitä tuntui tulevan pikkusormen koukistamisestakin :/ Vauvakin on ollut pari päivää ihmeen rauhallinen. Tähän asti on ollut melkoinen ikiliikkuja.
Neuvolassakin käväsin, vaikka ei olis kyllä suoraan sanottuna yhtään kiinnostanut sinne raahautua. Tässä vielä kuulumiset sieltä:
RR 122/78 (ihan hyvä, mutta hieman mulle noussut)
Hb
102 :/
sf
33 : en ymmärrä miten se voi kasvaa, ku vauva on ihan alhaal
pisu oli taas tällä kertaa puhdas, mutta turvotus jaloissa on ja pysyy
sykkeet 140-150
th yritti tarjota seuraavaa aikaa jo tiistaille, mut en huolinut. Ei kai siellä nyt kahta kertaa viikon sisään tarvii juosta. Otin ajan sit perjantaille, ei kyllä kiinnostais mennä. Ainakin just nyt tuntuu siltä....
Nyt menen vähän huilimaan ja yritän piristyä :ashamed:
babygirl 37+6