Jee, mie sain siivottuu vaatekaapin ja ISO säkillinen lähti roskiin...pääsee sit kaupoille, kun hiukka hoikistuu
Kiitos kaikille tsemppaajille...kyllä tää oikeesti naista syö, kun yliajalla mennään ja NIIN kauan jo odottanu, että sais tulla. Ja kun niin moni on jo vauvansa saanut, jolla paljon myöhemmin LA olis ollu :snotty: No, elämää tää vaan on ja kyllä ne sieltä jokainen ajallaan tulee =)
babygirl kyl mullakin väliin on negatiivisiakin tunteita, kun ei tajua tulla jne, mut kaipa se on normaalia tässä loppuvaiheessa, kun alkaa tympännyttää |O
Tarjottavista, niin mie hain Vaasanmyllyn tehtaanmyymälästä kasan pullaa yms pakkaseen, ite en oo mikää jauhopeukalo
Ja kaupasta saa haettuu kyllä sit, jos tuntuu ettei oo mitään =)
tiiti79 kyseli lapsimäärästä, niin kyllä meillä myös nyt tähän neljänteen jää =) PITI jäädä jo kolmanteen, mutta mutta
Ehkäsyä en hirveemmin oo miettiny, mut hormonikierukkaa oon aatellu ehkä kokeilla
Ja synnytys pelottaa omalta osaltaan, että JOS tää lähtee itelleen käyntiin esim supistuksilla, niin miten minä tajuan lähtä ajoissa!! Edelliset on käynnistetty, niin ei kokemusta. Ja edelliskerralla, käynnistetty synnytys, niin vasta viimeiset 45min supistukset tuntui sellaiselle, että ok..tämä syntyy
Kotoa jos siinä vaiheessa olisin lähtöä alkanut tekemään, niin muksu olis syntyny autossa tossa 7-tien varressa :/
Piijulle tsempit *hieman kateellisena* :ashamed:
Kielo minä sanoisin isokokoiseksi n. 4kg tai hieman yli
Kun eikös normaalikoko ole 3,5kg molemmin puolin :/
Et semmosta...mulla on jalat niin turpeet nilkoista, että ihan ihoa kiristää :snotty:
Jahvetti +1