** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Elikkä elikkä... mitäs piti kirjoittaa... en muista. No Nellille onnittelut ensinnäkin, tietysti :wave: :flower: Kertomusta odotellessa...

Mulla on mennyt koko päivä totaalisen pilalle sen lääkärin takia :snotty: . Kirjoitin palautteen koko terveyskeskuksen johtavalle lääkärille, sellanen A4 tuli suunnilleen sähköpostia. Ja ilmoitin omalle neukkutädille, että ultraan on mulle sitten turha laittaa neuvolan ultraan aikoja, jos tulee asiaa. Että menen mieluummin Taysiin, missä asia osataan. Se siitä.

Hyvät yöt, helmikuu tulee!

Hyvää huomenta.

Tuntuu taas siltä että pää hajoo. :headwall: Nousin pissalle herraties kuin mones kerta taas. Ja kuulus kova ääninen NAKS mieskin havahtus siihen vaikka nukkui mä olin jo ihan varma et se on nyt se kauan odotettu ääni. MUTTA sit tuli hemmetin moinen kipu joten tais mennä vaan joku sijoiltaan :LOL: :LOL: (niin eihän sieltä mitään nesteitäkään tullut)

Munkin tarttis ruveta kirjottelee valitus kirjettä KELALLE mutta jotenkin on näin puoli 7 aikaan aamusta päässä ajatus et haistakoon kaikki pitkän löysän haisevan jaskan. :LOL:

Se siitä itkuvirrestä.

Lupasin lähtee tänään mieheni mukaan lenkille tohon läheiselle pururadalle. :LOL: Niin minä kävelen ja mies voi sillä aikaa kun minä saan kierroksen täyteen niin juosta muutaman... :LOL:

Kai tän palleron nyt jotenkin tarttis tulla ulos. :kieh:

Niisku-neiti & laiska ulostumaan 39+3

Onnea NELLILLE poika vauvasta! :flower:

Huomenia vaan.

Täällä ilmoittautuu ja yksi lätkä-jätkän äippä! Meillä meis kun käy töissä Hesassa niin aika paljon on kamoja, siis ihan hyväkuntoisia, käyny sieltä jostain ostamassa käytettynä pojalle. Meillä kun myös toi budjetti vähän kireällä. Niin ja muutenkin kun harjoituksiin on matkaa jo 20 kilsaa per suunta.

Gruella: Saanko arvata et koiranne on jonkin sortin noutaja rotuaan? Tai niiden kasvattajia tuntuu olevan ainakin täällä paljon.

Ukkeli herätteli lempeesti ennen töihin lähtöä peittoja heiluttelemaan. Olipas oikeesti mukavaa. Taitaa tuo ukko haluta oikeesti ne varpajaiset nyt viikonlopuksi. Eilen imuroin ja saunassa käytiin jätkän harkkojen jälkeen, niin mies kysy et meinaatko tosiaan jo tänään sinne sairaalaan lähtä. :D Ei näköjään enää saa samana päivänä molempia tehdä tai sitte vasta seuraavana heiluu peitot :LOL:

Niin ja pojalla lätkäpelejä lauantaina taas Helsingin suunnassa parit kappaleet niin ei tässä nyt voi minnekkään lähtä synnyttämään.
Poitsu kerto kans et olivat eilen videokameralla kuvanneet harjoituksissa et miten voisivat valmentaa paremmin kun ovat pojan sanojen mukaan vähän tumpeloita. Aika ISON MAAILMAN touhua tuntuu jo olevan. No, pääasia et on kivaa.

Jaa, taidan lähteä jatkamaan unia vähäks aikaa jos vaikka jaksais sit paremmin päivällä lähtä kauppaan. :wave:

huomenta!nellille onnittelut näin ensimmäiseksi :hug:
eilen neuvolassa käyty ja viikoja on nyt 36+2 verenpaineet,pissa ok
ainoastaan vauvan sydänäänet olivat liian hitaat ja koko loppupäivä tuli vietettyä sairaalassa tutkimuksissa mutta totesivat vaan siellä että tällä vauvalla on vaan normaalisti hitaamat äänet 110.
paikat sormelle jo auki ja kaulaa jäljellä n.1cm.pieniä mutta ei kivuliaita supistuksia tulee eli saa nähdä koska on lähtö :)

julkku 36+2

Nellille ja koko perheelle onnnittelut pojasta :flower: :heart: :flower: :heart:

Annalla ja Kipsulla oli ollut tosi kurjat lääkärikäynnit, ikävää kun tommoset tyypit hakeutuu lääkäreiksi :hug:

Pusuapinalle tsemppiä tälle päivälle :hug:

Tervetuloa munkin puolesta vaan Tammikuisille :D

Nyt se sitten olisi helmikuu joten nyyttejä alkaa varmaan vähitellen sadella enemmänkin =)

Neuvolassa kävin keskiviikkona ja kaikki oli ookoo, mitä nyt täti osoitti muutamassa asiassa tyhmyytensä :whistle: Kyllä tulee omaa vakioterkkaa vaan ikävä vaan eipä tässä kaiketi tuota sijaista mintaa kertaa tarvi käydäkkään tapaamassa, toivon mukaan :D

Palailen taas paremmalla ajalla, aamutalli kutsuu :wave:

äitsy ja pieni 37+6 :heart:

Uus yritys...Täällä ollaan siis yliaikasina jo :wave:

äippä70:lle onnea LA:sta

Mirkkuli, Loviisassako käy poika pelaamassa? ;) :whistle: Onko minkä ikäsissä? Tiiä vaikka oltas törmätty niissä piireissä :whistle:
meillä nuo -98 ja -00 syntyneet pelaa samassa -98 joukkueessa...helpottaa kummasti tota roudaamista :D

Ihan kun olis supistellu tuossa illasta/yöstä, tai sit ne oli vaan jotain mahan kiristyksiä. En jaksa ees miettiä tai kiinnostua koko asiasta, mie oon jo luovuttanu ihan täysin :snotty: Tulis nyt ens viikon aikana kuiteski sitte, niin jäis se viikko eroa esikkoon :snotty: Noh helmikuun aikana jokatapauksessa, se on vissi ja varma :kieh: :kieh:

Mie muutes näin toissayönä unta, että meillä oli vauva. Kantelin sitä ees taas sylissä pitkin tota viereistä katua ja syötin pullosta, en tiiä miksi :kieh: Ja se oli poika...saa nähdä pitääkö mun äidinvaistot tälläkin kertaa paikknsa ja ultra olisi huijannut ;)

Nyt aamupalan laittoon ja myöhemmin uudelleen :wave: :wave:

Jahvetti 40+1 Siis huhhuh...törkeetä |O :LOL:

Matilda81,Nenny06 ja Uksa Missä te olette mitä kuuluu ?ajattelin kun meillä
on sama laskettu-aika tänään. Haluan teiltä kuulla kuulumisia. :hug: :whistle:

Minä illalla innostuin pesee ja keittää kaikki vanhat tuttipullot ja tutit ja
rintapumpun ym. valmiiksi.eilen ostin äidinmaitokorvikettakin varulta kapiin.
Sairaalakassi on pakattu ja kaikki ok ! =) haluaisin jo nyytin syliin |O

kasassa edelleen, ei supistuksia. no maanantaina vasta the päivä B) ja tänään menoja, kiva ottaa toi kipee lapsi mukaan eläinlääkäriin mut en oikeen yksin viiti lähtee :/ kiva jos menis vaikka vedet siellä, itekkö mä ajaisin sieltä sitte pois :eek: mut aika saletisti joudun kipeenä synnyttää, voi pärse |O

niisku-neiti: mä en oo pystyny enää kuukausiin ees hypähtelemään. maha niin iso :snotty: kokeilin tossa joskus marraskuussa siellä kuntpjudossa ni kiitos ei, tuntu pahalta. ja kuten tiedetään, poppakonsteja synnytyksen käynnistykseen ei oo ;)

mirkkuli: pk.mäyräkoira on toi mein hurtta, nyt 6 vee mut tietääkseni nää kasvattajat asuu siellä vielä kuiteski :)

tänään ois nyt sit 39+4, pojan syntymäviikot B)

Hei...mites täällä nyt näin hiljasta on :whistle: :wave:

Mua ahistaa väliin tosi kovasti. Ihan ku keuhkot menis lyttyyn :eek: :snotty: Kun ei nyt vaan kipeeks tultas kukaan, huoh :/
Kamala tuuli ulkona, ei taijeta mennä, kun ei mulla oo vaatetta |O Takkaan tulet laitoin ja aamukahvia tässä hörpin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä70:
Matilda81,Nenny06 ja Uksa Missä te olette mitä kuuluu ?ajattelin kun meillä
on sama laskettu-aika tänään. Haluan teiltä kuulla kuulumisia. :hug: :whistle:
Matilta on saanut tytön 14.1...muista ei olekaan kai kuulunut mitään aikoihin, en ainakaan muista :whistle:

Kiitos tsemppailuista, tsemppiä todella tarvitaan kun oon tällänen hermoheikko.. :wave:
Tunnin päästä pitäis lähtee ajeleen Tampereelle, ihme että sain edes nukuttua. En eilen nukkunut edes kunnon päikkäreitä että sitten illalla ois väsyttäny tarpeeks :whistle:

Harvinaisen jänskästi alkaa viikonloppu. Toisaalta ei mulla oikeastaan tällähetkellä ole muita vakavia oireita kun se verenpaine, joka edelleen humisee korvissa, turvotuskin on yhtäkkiä laskenut puoleen.. Naama tosin yhtä pöhö kun viimeset kaks viikkoo :D Että voi olla meikäläinen illalla taas teidän kiusana täällä :)

Jahvetti se edelleen istuu siellä jalat solmussa, ei tätä muu selitä :p

Jahvetti: Pelaa poitsu juu Loviisassa ja 98:ssa. Aika vähän tulee reissuissa oltua mukana kun toi lätkä on vähän noiden meidän miesten juttu. Treeneissä kuskaan jos mies ei ehdi ajoissa töistä kotiin ja kotipelit tietty käyn kattomassa ja kannustamassa.

Gruella: asuvatko muuten kasvattajat kirkonkylällä täällä? Jos ovat samat jotka tiedän niin hekin on muuttaneet tänne Vehkalahdelta.

Niin paska yö takana ettei tosikaan :| :| :|
Kävin pissalla sen miljoona kertaa, supisteli 3 maita tosi kipeään ja kaiken "hyvän" päälle toinen hartia jumahti niin kipeeksi, että nukkumaan pystyin joten kuten käymään vasta 2x500panadolin jälkimainingeissa. Ja edelleen on hartia ihan tuskainen.... mikä ihme se siihenkin nyt piti tulla */&%&¤¤%#%¤. Nyt vaan odottelen, että kehtais taas särkkärituplat ottaa... eiks niitä voi vaan sen 3 kertaa päivää kohti napsia. Ei ole ikinä näin kipeänä hartia ollut, säteilee käteen sekä päähän :ashamed: ei oo kivaa. --- Mikä tähän auttaaaa??? Punttijumppa, venyttely???

Ja ettei ihan täysin omaksi navaksi taas menisi, niin Nellille paljon onnea pikku-pojasta =) :flower:

Huoh, ei pitäis ruveta aamuyöstä asioista miettimään. sain itelleni kauheen paniikin aikaseks tosta synnytyksestä kun yöllä heräsin ja sitä rupesin miettimään. Ja nyt sitten oon ihan varma että mahtumaan ei tule ja se on ton typerän lääkärin vika joka ei sitä tajua ja vauvalle käy jotain :ashamed: Ja syy miksi nyt tuntuu siltä on siis se kun neiti ei meinannut mahtua (ja sillähän ei ole mitään merkitystä tällä hetkellä, kai mun lantio on sitten levinny niin kauheesti viime kerrasta |O ) ja kunnon painoarviota ei osaa toi lääkäri tehdä (joo vähän mahan päältä kokeili ja katto sf-käyrää että keskellä menee ei oo VARMAAN yli 3,5kg, tosi luotettavaa!!!). Ja kaiken lisäksi rupesin miettimään pari kuukautta sitten synnyttänyttä tuttua joka pelkäsi samaa asiaa ja tämä samainen lääkäri sanoi hänelle (oli muuten tosi iso mahakin, on sillä sitten vaikutusta lapsen kokoon tai ei) että ei se iso ole, ihan johtuu äitin vatsamakkaroista :headwall: Ja hätäsektioon joutu kun lapsi oli lähemmäs 5kg eikä mahtunut syntymään.

Että tämmöset tunnelmat mulla täällä tänään. Jotenkin oon ennen tykänny tosta lääkäristä mut nyt en oikee osaa luottaa siihen :/

ÄÄÄÄÄÄh mie oikeesti hakkaan päätä kohta seinään :headwall:
Niin T-Y-L-S-Ä-Ä!! Ulkonakii kamalan kova tuuli ja nollassa on, et tuulen kanssa varmaan aikasta kylmää, etten todellakaan viiti noissa kesähepeneissäni uloskaan lähtee :snotty: Ukonkaan toppahousut ei jalkaan mahdu :snotty: Ollaan sisällä vaan juu tääkin päivä :headwall: :headwall: :headwall:

Vinja mua on nyt kanssa alkanu pelottaa, että tää vauva kasvaa kamalan isoksi |O
Sillon rv 36 painoarvio oli n. 2700g ja että olis n. 3,5kg la:na...noh, nyt mennään jo yliaikaa :/ Paljon lie sit ehtii kasvaakaan viel. Maha mulla on aika pieni, samoin sf-mitta, mut niillähän ei oo tekemistä vauvan koon kanssa :whistle: Hitsin hitsi... |O

Voivoi, pitäs jotain tekemistä miettiä. No nyt olis tietty hyvää aikaa vaikka vaatekaappi siivota vaan mistä sais inspiraation... :whistle:

Jahvetti ylikypsänä kaikin puolin

huomenta,supistukset loppu kuin seinään eilen :( no toisaalta hyväkin,,kaikki kolme neitiä edelleeen kuumeessa ja nyt neljäs soitti koulusta hakemaan kun kuume noussu :( ,ittellä kauhia yskä ja voi himpe näitä tauteja...mennee herrrrrmot ja väsyttäää,,,,8vuotias on siis viikon jo ollu kuumeessa,samoin 2vuotias,,,huoh,,sellasta. mie kans pelkään sikana synnytystä,joku aiemmin tuossa oli yöllä miettiny asiaa,,ja mie kans mietin ja mietin ja ootan millon tulee kotisynnytys tai jotain,,,,huh hui,,sorry tällänen oma valitu vaan nyt,,,

Pakko omaa napaa nyt hetki... Likalla siis tänään synttärit 7-vee. Aamu alkoi ihan hyvin, aamupalaa sänkyyn ja lahjaksi voimistelupuku ja tossut. No, sitten kun oli syöty niin tuli vatsa kipeäksi ja tietysti sen verran kipeäksi etten viitsinyt heti lähteä viemään eskariin. Noh, tunti kärvisteltiin ja helpottihan se kipu ja oltiin jo menossa eskariin mut sit tuli mieleen että jos kolmen tunnin eskarissa olo saakin uudestaan mahan kipeeks ja tyttö onkin illalla ihan rätti niin onpa kiva sitten. Jäätiin sit kotiin, jotta päästään illalla sit jääshowhun... :D Popparit ja kaikki odottais tos valmiina ja karkit repussa et olis voiut viedä eskariin mut ei.. Miks just tänään piti tollanen tulla. :headwall: :headwall: :headwall: No onneks tyttö näyttäis olevan ihan kunnossa, ainakin vielä. |O Nyt jännään sit loppu päivän et onko tulos vatsatauti vai ei. |O |O

Onnittelut Nellille pikkuisesta pojasta =) :flower:

Ihanaa että helmikuu vihdoin koitti! Tätä on odotettu kesäkuusta asti :D Musta tuntuu, että aika on mennyt ihan siivillä aina jouluun saakka. Sen jälkeen joku ilkimys on hidastanut ajan kulua...mur.

Taidanpa pian lähteä kevelylle kun on kadutkin taas lumettomat =)
Ei taida Helsinkiin talvi enää ehtiä...eipä haittaa pätkääkään :D

Terveisin
Katti ja pieni (rv 36+5)

Yhteistyössä