Pippuri, hyvältä kuulostaa. Pidä toivoa korkeella!
Tervetuloa ja onnea plussasta uudet!
Vitamiineista. Syön erikseen magnesiumia, koska kärsin ilman niitä heti sydämen liikalyönneistä ja kun oikein menee pahaksi niin suonenvedoista, kalaöljyä pitää hakea taas lisää, kun on loppu. D-vitamiinia menee näin kesällä 100mg joka toinen päivä, muuten joka päivä, lapsilla sama. Monivitamiinia missä on vahvat annokset kaikkea, varsinkin B-12 vitamiinia, joka auttaa pahoinvointiin (suomalainen tutkimus todistaa, raskauspahoinvointiin), seleeniä ehdin aloittaa hevoskuurin ennen plussaa, sitä vähensin neljäsosaan (vaikak tuskin olis vaaraa), rautaa vedän myös jo nyt yhden kuurin, kun aina on laskenut turhan alas loppuraskaudessa niin ajattelin ennakoida. Otan Kräyteblusaftia, joka on OIKEASTI ainut joka auttaa nopeasti ja tehokkaasti ja ilman pelkoa vatsavaivoista.
Apteekin vitamiineilla voi heittää vesilintua. Niissä pitoisuuden on surkeat ja suurin osa pillereistä on täynnä lisäaineita (pinnan kiillotukseen, väriin, makuun yms yms) PLUS että hinta on karsea. En ymmärrä miksi edes joku hakee vitamiineja sieltä, kun apteekit on erikoistunu lääkkeisiin, joten tietämys vitamiineista ei ole todellakaan ajantasalla eikä laadukasta muutenkaan.
).
talossa oksennus tautia, joten ei paljon meikäläisen pahoinvoinnit erottuis. Mutta vaikka kuvotusta löytyy niin se onkin ainut oire mitä edelleenkään on ja vois aika kätevästi laittaa tän pyörivän taudin piikkiin. Mutta kumma kyllä KAIKKI muut on sairastunu paitsi minä...ehkä sitä odotellessa...? Likka oksensi just viis minuuttia sitten suoraan ruokalautaselle :x . Hassua on se, että mua yleensä yökkäyttää, jos nään muiden oksentavan ja ajattelin, että tästä ei tuu mitään nyt kun olen itse vielä raskaana ja hieman pahoinvoiva, mutta mitä vielä! Syön ihan normaalisti vieressä kun muut oksentaa, käyn välissä pesemässä oksut sohvalta tai matosta ja jatkan syömistä :O .
Teinpä kontrolli testin aamulla ja kyllä se vieläkin näyttää niinkuin pitää. Pari päivää vielä viimekertaiseen, jolloin olikin viiva ihan haamu. Tämä siis oli 6+0 tai +1 ja nyt on 5+5. Eli viikonloppuna olis vika kontrolli, sitten mä ehkä uskallan luottaa, että tää kestää. Tosin on mulla ennestään jo yks 10+ km, mutta kyllä ne oireet siinäkin hävis jo 6 tai 7+viikolla. Oli keskeytynyt km.
Hassel ja Jeppana 5+5, ilmeisesti jää Jeppanaksi kun ei ole muutakaan keksitty...