Parus montanus on pitänyt palstataukoa pari päivää, ei muuta. opcorn:
Hei kaikki
ihanaiset naiset ja
Onnea jälleen kerran "mahansa menettäneille"
Huomenna poksuu 39+0 , perjantaina neuvolaan.
Lauantaina mies autonhakureissulla, minä äidin ja siskon kanssa "hoidossa". Kehtaavat vahtia viimeisillään olevaa. Käytiin mummoja moikkaamassa.
Äidinäiti avautui 2. lapsensa menetyksestä; vuosi 64, tuli ulkoportaat juosten alas, kun kenkä tarttui. Oli sukuloimassa, päivää myöhemmin alkoi verinen vuoto, sikiö kuollut, istukka irronnut, sektio. 1700g poikavauva. Sai vielä 3 tervettä lasta tuon jälkeen.
Nyt on hieno auto, ja turhan kalliskin. Laitoin äsken turvaistuimen paikoilleen odottamaan autoon. Helppo oli laittaa vyöt kohdilleen. Ajateltiin ostaa isofix-kiinnitteinen istuin keväällä. Pientä mallia tuo nykyinen kaukalo.
Vointi Suhteellisen hyvä. Hyvä jos tulee kaksi hassua supistusta päivässä. Tänään imuroitu koko talo, eikä yhtään supistusta. Alapää ollut viikon ajan satunnaisesti arka liikkuessa, esim pöntölle istuminen, pomppuinen autokyyti. Vauva liikkuu hyvin, kantapäät ainakin tuntuu. Ei ole ollut turvotusta, mitä nyt eilen vähän illasta. Aamulla testasin pissan, ok. Ei ole tuntunut että olisi verenpainetta, hyvä olo ollut. Närästystä ollut parina yönä, johon pari rennietä ottanut. Rennosti olen ottanut, imuroimisen välissä oli tauko, limua siemaillen ja vauvalehteä lukien.
Meni jännitys synnytykseen lähtemisestä kun saatiin tuo kauan kaivattu auto. Edellisellä kun ei olisi saanut nyyttiä kotiin. Ha. Mies oli kertonut harrastuskaverilleen, että täytyi vaihtaa auto, että urheilukassi mahtuu paremmin.
Masu suhteellisen pientä mahaa kasvatan, edellisillä kahdella neuvolakäynnillä sf-mitta 30cm. Itse mitattuna navan kohdalta 106cm. Ei ole yhtään raskausarpea tullut, mikä on ihme, kun teinivuosina niitä tuli paljon. Saunan jälkeen olen suihkutellut ceridal-öljyä masuun ja rintoihin.
:flower: