Mäkin nyt tungen nokkaani ihan himpun verran tähän vallitsevaan keskusteluun. Itse olen myös sitä mieltä, että positiivisella ajattelulla saattaa myös olla vaikutusta. Itse olen yhden keskenmenon aikoinani saanut, ja uskon, että se johtui liian suuresta stressistä ja surusta (hyvä ystäväni kuoli samaan aikaan, ja hautajaispäivänä alkoi keskenmeno). Luulen siis, että jos keskittyy totaalisesti pelkkään murehtimiseen ja pelkää, niin stressitaso on niin suuri että se vaikuttaa alkioon/sikiöön...
Tottakai ymmärrän myös sen, että on vaikea iloita vauvasta kun on kauheassa epävarmuudessa koko ajan. Mun mielestä jokaisella on lupa avautua palstalla niin paljon kuin haluaa. (kunhan ei loukata toisia)
peace
Täällä huonovointisuus jatkuu. Aamuoksennuksesta on tullut enemmän sääntö kuin poikkeus... : /
Pahoittelut surun kohdanneille :hug:
Tottakai ymmärrän myös sen, että on vaikea iloita vauvasta kun on kauheassa epävarmuudessa koko ajan. Mun mielestä jokaisella on lupa avautua palstalla niin paljon kuin haluaa. (kunhan ei loukata toisia)
peace
Täällä huonovointisuus jatkuu. Aamuoksennuksesta on tullut enemmän sääntö kuin poikkeus... : /
Pahoittelut surun kohdanneille :hug: