Hellurei tännekkin ja tervetuloa uudet!
Pahoinvoinnista: Rannekeista olen kuullu olevan apua matkapahoinvointiin, mutten usko auttavan tähän tilaan kyllä. Inkivääriä vedetään itämaissa joka ruoassa, eikä siellä keskenmenot tai epämuodostumat ole sen yleisempiä kuin täälläkään, joten en usko, että pieni määrä mitään haittaa. Itse käytän siis
homeopatiaa ja uskon sen auttavan, koska itsellä on vähiten pahoinvointia, välillä ei ollut viikkoon olleenkaan :O , kuin mistään aiemmasta raskaudesta ja kertaakaan en ole ainakaan vielä oksentanutkaan. Ainut pahoinvointi on oikeastaan ollu iltavuoroissa, kun olen ollut totaali umpiväsynyt, kun vuoro loppuu vasta klo23 ja pääsen nukkumaan vasta puolen yön tienoilla.
Nla kuulumisia . Neuvola oli siis tiistaina. Muuten en olisi edes raportoinut mitään, kun pelkkää papereiden kirjottamistahan se on ja vähän kävi ärsyttääkkin, kun olen kuitenki samat kysymykset oon vastannu just pari vuotta sitten. Mutta väsymykeen löytyi selitys...hemppa oli jo nyt pudonnu 104:ään :/ . Mulla on aina ongelmia sen kanssa, mutta tää on kyllä pohjanoteeraus. Ei siis ihme että huippaa ja väsyttää! Jonkin verran varmaan on mittavirhettäkin, koska puristeli sormenpäätä aika kovasti, mutta ei tuo hyvää tiedä silti...Paino oli samassa ja verenpaine mulle vähän korkee, mutta oikein loistava muuten.
Leona, olisimpa mäki saanu seurannan! Mulla sama vika, että oireet loppu ja kohtu ei tunnu kasvaneen, mutta lääkärissä kun kävin niin ei niitä kiinnostanu kun ei vuotoa ole ollut. Hcg oli silloin ihan ok, mutta muuta en tiedä, kun eivät ultraamaan suostuneet. Neuvolassa yritti kuunnella sydänääniä, mutta eihän ne tietty vielä kuulunu
. Mä joudun siis odottamaan vielä KUUKAUDEN ennenku pääsen ultraan ja saan selvyyttä. Vaikka mulla on 10+ viikolla ollu samoilla oireilla kkm niin sekään ei auttanu. Kuulema selvii sit aikanaan...huoh.
Hassel ja pöpö 8+6