HELMIKUUN HELMET 2013 *toukokuu*

Hei!

Täällä 28-vuotias ensiodottaja ilmoittautuu mukaan :)

Raskausviikot 4+6, Clearblue näytti tosin jo alkuviikosta 3+, eli tiedä sitten.

Huolettaa, kun alun oireet ovat hävinneet. Rinnat ei enää ole turpeat ja kipeät kuin hetkittäin, ja kirkas valkovuoto loppui eilen. Menkkojen oletetusta alkupäivästä eiliseen eli vajaan viikon sitä tuli runsaasti, ja nyt mietityttää kovasti, onkohan kaikki vielä ok. Mutta ehkä se on normaalia alussa. Varhaisultraan menen vasta parin viikon päästä.
 
tervetuloa mukaan Pilkku_!

Mä myös testailin uudelleen :snotty: ja tänään (menkkojen oletetusta alkamispäivästä viikko) tuli Clearbluella 3+.

Mulla ei oo kanssa juuri ollu pahoinvointia, joten vähän on ollut sellainen olo, että onkohan kaikki ok. Mutta kai se on tavallista sekin. Rinnat on edelleen kipeät tosin. Alkuraskauden ultra on ollut harkinnassa, mutta kun viimeksi meni kesken vasta alkuraskauden ultran jälkeen, niin en oikein tiedä.. tietysti jos menis sit vasta viikolla 9, mutta silloin on jo kaiketi nt-ultrakin lähellä :-/

Kovasti tarrasukkia mukaan ihan kaikille!

-pupu75 ja minipupunen 5+0
 
Tervetuloa vaan uudetkin :wave:

Pilkku:Mun muistaakseni se on ihan normaalia näinkin alussa ettei päivittäin ole oireita. Itsellänikin tähän asti ihan kunnon pahoinvointi on alkanut rv6 vasta kunnolla, niin, että sitä on päivittäin. Toki jokainen raskaus on kuitenkin omansa, mutta joten sen alkua odottelen. Pientä on kyllä ollut ja tuo kahvi ei maistu nyt enää ollenkaan. Ja saman voin kertoa Pupu75, et jospa se vasta tekee tuloaan. Ollaan kaikki vielä niin varhaisilla viikoilla. Muutama viikko ja kaikki valittaa kuinka kauhea olo on koko ajan:heart:
Mutta voimia kovasti siihen epätietoisuuden tunteeseen, se on raastavaa.

(.)Mä olen palellu ihan horkassa koko päivän. Hampaat kalisee ja villasukat jalassa hiihtäny koko päivän. Tietysti varmaan osan aiheuttaa toi ilmakin, on niin koleeta ja vettä tulee kun esterin piip...:xmas: Tykkään kyllä sateesta, mutta inhoan kylmää.
Ja toinen vaiva *haukotus* on väsymys. Se alkaa nyt ottamaan yliotteen. Ja ihan kummallisesti kaikenlisäks. Olen aamu 10:stä asti iltaan asti ihan rättipoikki ja haukottelen taukoamatta. Mutta sänkyyn mennessä uni ei meinaa tulla ja aamulla olen koko viikon heränny vähän 5 jälkeen.. Kello soittas vasta 5.50.. No,katsotaan miten käy huomenna kun saisi taas pidempään nukkua (jos lapset antaa)

Äiti maa & Usko 4+6
 
Tervetuloa mukaan Pilkku_ ja Äiti0708! Kiva, että meitä ensiodottajiakin on, kun täällä taitaa suuriosa olla jo konkareita. Ja Äiti0708:n kanssahan olemme näemmä samoilta suunnilta.

Vauvatavaroista En ole vielä edes netissä käynyt mitään vauvatavaroita katselemassa, saati kaupoissa. Mutta mietin, että jokohan vois alkaa ensimmäisiä nuttuja neuloa! :D

Eilen mulle iski työpäivän lopussa aivan kauhea aavistus ja olo ja ajoin pyörällä täysillä kotiin. Koko matkan mietin, että tuntuukohan nyt siltä, että vuodan aivan kauheasti. Kotona vessaan ja ei mitään. Ihmeen rauhallisesti sitä onkin saanut tähän asti olla. Tissit edelleen vähän kipeät ja illalla taas väsytti niin, että ei tolkkua. Nyt olisi vielä vilkkaita päiviä; tänään ylioppilasjuhlat, huomenna Helsinkiin ystäviä tapaamaan ja maanantaina Sonisphereen rokkailemaan. Mitenköhän sitä jaksaa ilman päiväunia?!

P-L 4+6
 
Pilkku_ ja Äiti0708 tervetuloa munkin puolesta. Kiva kun jengi kasvaa :).

Vauvatavaroista: Meillä tietty aikalailla kaikki valmiina, mutta uuden haalarin ja bodyn tilasin tulokkaalle samana päivänä kun plussasin :heart:. Toinen hankinta mikä oisniin uus itkuhälytin kun vanha on mennyt rikki. Samoin naapuri kaupitteli halukkaalle kaksosten kärryjä niin ne vähän houkuttais, tosin vielä en uskaltanu sanoa että meilläpä ootetaan :).

Oireita on edelleen ollut pahoinvointia, rintojen arkuutta ja iltasella melkosta turvotusta. Nyt oon huomannu että valkovuotoa on myös alkanu olee selkeesti joka päivä. Ja tänään otin yhden hörpyn aamukahvista ja sitten jäi loput juomatta.

Meillä on tänään lakkiaiset tiedossa ja pitää siellä yrittää juoda kahvia ettei jää kiinni. Tunnetusti olen kova juomaan kaffetta :p. Samoin jännittää onko millasta tarjottavaa. Eilen synttäreillä oli vadelma kermakakkua, onneks sain palan otettu niin ettei tullu vadelmia.

Viikonloppuja :wave:.

Selis 4+5
 
Heippa tytöt,

Pilkku_ & Äiti0708 tervetuloa joukkoon!
Tarkistakaan tietonne ykkössivun listasta.

Clearblue
Täytyykin huomenna kokeilla tulisiko mullekin jo tuo "vko3" testiiin. Ainakin siitä tietäisi että raskaushormooni on lisääntynyt kunnolla. Toki se ei tae ole millekään mutta tietää ainakin että jotain hyvää tapahtuu -ehkä.

Oireet
Ei mitään, ei niin yhtikäs mitään. Sanoin miehellekin että kovin on oireeton olo. Jos kaikki on hyvin niin onnekas olen kun ei oo tarvinnut potea vielä mitään. Tosin en yhtään ihmettele jos kaikki ei huomaa olevansa raskaana jos yhtä oireettomia ovat.

Piia-Liisa
Kuulostaa tutulle, täälläkin muutaman kerran joutunu vessassa tarkistamaan onko vuotoa mutta ei ole mitään ollut. Vissiin valkovuodosta johtuvaa.

Mukavaa viikonloppua!

LOVE 4+3
 
Minä varovaisesti vilkuilin jo tänne pinoon...

Olen tässä viimeisenä kuukautena hieman jättänyt vauvakuumetta vähemmälle sijalle, koska meille odotettiin koira vauvaa, joka eilen tulikin taloon :heart:
Aamulla sitten tein testin, koska oli hieman suunnitelmaa, että josko lähtisi tyttöjen kanssa vähän illalla ulos. Olin varma etten raskaana ole, koska ei ole tissitkään kipeet...yllätys oli aika moinen, kun liuskaan tuli heti kaksi viivaa



Mikäli tuolla tuloksela uskaltaa minut jo pinoon lisätä...itse olen jotenkin epäuskossa, niin...Tiuhti83 2lapsi TAYS LA10.2(?)

T: Tiuhti83 kp27/26-32 yk"11" / Tipi rv3+6
 
Alkaapas helmikuisia palleroita putkahdella! Hyvä hyvä!

Täälläkin oireet on aika vähäisiä. Paineen tunne alamahalla ja palelu on ainoot oireet. Tissitkin on aika normaalin tuntuiset. Se vähän ihmetyttää kun edellisessä raskaudessa ne kipeytyi jo dpo5 ihan sikakipeiks. Nyt ne on vaan aavistuksen arat sivuilta...

Mullakin on ensimmäinen neuvola varattuna! Meidän ihana neuvolalääkäri kysyi haluanko ultraan normaalia aikaisemmin. Pääsen kurkkaamaan pikkuista jo 20.6. eli rv 7+0. :) En malta odottaa!

Tiputteluvuotoakaan ei ole keskiviikon jälkeen ollut. Toivottavasti ei enää tulekkaan, huolestuttaa vaan semmoset. Digitesti odottelee kans testaajaa. :) Ajattelin alkuviikosta testata.

Pink 4+3
 
Hei,
Liittyisin kanssa mukaan, kun helmikuun vauva tulossa nyt. Meille toinen tulossa, esikoinen syntynyt 03/2011. Plussattu siis juuri tänään kunnon vahvalla viivalla, jo pari päivää aiemmin sain heikon viivan testiin.

Ihana olla raskaana, vaikka ei ehkä niin innokas olo kuin ekan kanssa. Oireita nyt lievää etomista ja palelua. Rinnat ei ole niin kipeät kuin ekassa. Kunnon aamuoksennukset sitten alkanevat siinä kahdeksannella viikolla. Sitä odotellessa.

Neuvolan varaan varmaan ensi viikolla ja varhaisultran kanssa yksityiselle. Utelias kun olen ja kivempi sitten kertoa raskaudesta, kun on varma, että sydän lyö.

Wengen, 8.2.2013, toinen lapsi, Naistenklinikka

Wengen
 
Ehkä sitä vois uskaltaa tulla mukaan tänne, eilen plussattu ja muita oireita ei ole kun palelu ja huimaus.
Pitää vaan toivoa että kaikki menis loppuun asti hyvin kun raskuksiakin on takana jo jokunen, muistaakseni tämä on sitten raskaus nro 11.
Lapsia löytyy neljä -01, -05, -09 ja -10 enkelityttö, keskenmenojakin on siis jokunen joten en uskalla vielä pitkään aikaan iloita tästä raskaudesta vaan on vaan toivottava parasta =)

Linda1981 la 4.2. viides lapsi NKL
 
Viimeksi muokattu:
Heipat vaan uudemmille :wave:

Linda1981: Toivotaan todella, et on onni matkassa. Menetyksiä olet kohdannut näemmä mun mielestäni ainakin ihan liikaakin :(

Toki kaikille muillekkin toivoo, että kaikki menee loppuun asti hyvin :)

L.O.V.E: Niimpä, kaikilleei oireita tule tai sitten tulee myöhään. Itselläkin kävi kakkosen kanssa niin (joka oli se yllätys siis) että tein joskus rv 7 testin kun ihmettelin huonoa oloa. Aiemmin ei ollut mitään.

Pink89: Hyvä ettei ole enää tiputellut :)

Tiuhti83:Viiva mikä viiva :) Ihan hyvä tuo on noinkin aikasin testattuna:) Mikä koira teille tuli? :heart: Olen niin koira ihminen, ei vaan vielä viitsi ottaa kun en usko, et aikani riittäisi.

(.) Väsyttää,palelee, huimaa, unohtelen jatkuvasti asioita, ihan kuin aivot toimisi vain puolella teholla :LOL:
Kuopuksen 3v juhlia tarkoitus vietellä tänään, katsotaan kuinka monta kertaa keitän kahvit tippalukko päällä...: /

Äiti maa & Usko 5+1
 
Viimeksi muokattu:
Täällä nyt 5+1, ja oireita välillä on, välillä ei. Mahaa polttelee muutaman kerran päivässä, ja rinnat on välillä kipeät. Nyt ihan normaalit eivätkä turvonneet. Palelu on kyllä lähes jatkuvaa. Kai tämä on normaalia. Olisi ihanaa nähdä jo pieni syke, mutta pari viikkoa pitää odotella vielä. Voi kun kaikki menisi meillä jokaisella hyvin:)
 
Äiti maa, mulla on kans toi dementia! :D Ihan kauheeta, unohin kaks kertaa tällä viikolla avaimet töihin. Lisäksi puhun ihan mitä sattuu... Uusia sanojakin oon keksiny. :D

Linda1981 onpas teitäkin koeteltu! Toivotaan tarinalle onnellista loppua. :)

Heräsin aivan järkyttävään tissien jomotuspakotuskirvely-tunteeseen. Nyt ne taitaa rueta kipeytyy...
Suunniteltiin tuossa kesälomareissua. Oisko teillä suosituksia missä kannattas käydä tuommoisen reilu 1,5-vuotiaan kanssa? Ei vielä oo ihan huvipuistoiässä... Ja ihan ollaan vaan kotimaanmatkailijoita! :D
 
Piia-liisa, kiitoksia neuvoista ja vinkeistä:) tarvii ny miettii tarkkaan et mitä tekee. Opintoja ois jäljellä vielä kolme vuotta. En tykkää yhtään olla tossa työpaikassa eikä oo edes oman alan töitä. Mut jos jatkan syksyllä ni sopimus on 5h/viikko.

Pahoinvointi jatkuu ja väsyttää. Lisäks kauheita itkukohtauksia :D

Tää oli tällänen supernopee postaus ku tulin käymään kännykällä.
Mies leikki tee-se-itse -miestä ja nyt netti ei toimi :D
 
Hei kaikille! Olinkin pari päivää pois koneelta, mutta nyt olen täällä taas!
Joku puhui närästyksestä, minäkin yllätyksekseni heräsin viime yönä kyseiseen vaivaan. Uhhuh, on kyllä häiritsevä tunne, toivottavasti siitä ei joutuisi tällä kertaa hirveästi kärsimään :).

Pahoinvointi on nyt ollut vähäisempää, parin tunnin välin pitäisi kuitenkin jotain syödä, tai muuten tulee häiritsevä olo. Mahakipuja ei enää ole ollut yhtä paljon, mutta rintoja juilii kyllä tämän tästä.

Varmaan alkuviikosta soitan neuvola-ajan. Minulla oli viime raskaudessa ihan kiva äitiysneuvolan täti, mutta silti olisi ehkä kivempi saada joku toinen. Hormonihuuruissa synnytyksen jälkeen soitin pari kertaa epähuomiossa tuolle tädille enkä lastenneuvolaan, ja täti oli jo vähän kireän kuuloinen viimeisimmällä kerralla, nolottaa yhä! Nytkin on ollut viime päivinä varsin hajamielinen ja kömpelö olo, mihinhän tässä vielä päädytään!

Ja olen ollut myös kärttyinen monesti ilman syytä. Onko muilla ollut mielialan vaihteluita?

Nappikeitto + pikkunappi 4+4
 
Tervetuloa muillekkin uusille :flower:

Linda1981 Toivottavasti sinulla ja meillä muillakin pysyy matkalaiset kyydissä, joten vauvaliimaa ja tarra sukkia kaikille!!
Äiti maa Meille tuli ranskanbulldoggi :heart: ja sitte meillä on 2v. sekarotunen pieni (n.8kg) vähän karvasempi koira ennestään :heart:
Pink89 Mä voisin suositella puuhamaata se sopii musta joka ikään...itekki käyny siellä kesäsin ihan pienestä (alle 2v.) asti ja on paljon mukavia muistoja! Omat eväät mukaan on musta ihan parhautta siellä =)

).( Tänään tein uuden testin ja viiva oli vahvistunut hyvin! On jotenki silti tosi epäuskonen olo ja super onnellinen!! Kehissä on ajoittainen etominen :x Esikoisesta en joutunu oksentamaan kertaakaan ja toivon säästyväni tälläkin kertaa, mutta pahoinvointi oireet on alkanu melkosen aikasin. Mahassa juilii ja "turvottaa" aika ajoin ja välillä tuntuu ihan, et nyt ne menkat alko! Tissit oli hieman arat eilen ja tänään on oikeen jomottanu välillä. Mietin tuossa, et esikoisesta testasin plussan vasta kp35, ni ehkä siks oli sillon tissit jo hyvissä ajoin kipeet nyt ois kuitenki vasta kp28! On tää silti vaan jännää!! Huomenna meinaan soittaa heti neuvolaan ja heti iski kuumotus, et täytyy saada isompi asunto :p
Nyt meil on mun teini ikänen kummityttö ja sen kaveri käymässä viikon verran ja sit mennään viikoksi leirille...kirjottelen tässä salaa, ku en ehkä ihan vielä halua kellekkään kertoa mitään :)

Tiuhti ja Tipi rv4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
heippa mamit :)

Viikonloppu takana ja pojan 8vee syndet vietetty.
Vaikea on peitellä väsyä ja intoa sukulaisilta kun niitä oli eilen koko olohuone pullollaan. Kova olis halu kertoa uudesta tulokkaasta mutta en arvaa vielä..jos jotain kävisikin ja joutuisi ilmottaa että eipäs vauvaa tulekkaan. Mehen isän 60v synttärit on 30.6 jolloin on 9+1 raskausviikkoa meneillään jokohan tuolloin arvaisi kortin välissä antaa ultra kuvan "lahjana"? On suvun ekasta lapsenlapsesta kyse heille ja kovin odotettu...olisiko siis liian aikasta asiasta kertoa?

rv 5+3 <3
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Täällä 35-vuotias "iltatähden" odottaja ilmoittautuu mukaan. LA 8.2.2013, Sirel/3. lapsi/ Lapsia ennestään 2, molemmat jo koululaisia. :)

Raskaana ollaan ja oireitakin alkaa löytyä.. Tällä hetkellä viikkoja ovulaatiosta 4+6 ja menkoista 4+3 (kierto 30 pvä) Näillä mennään ja toivottavasti tällä kerralla raskaus etenee toivotulla tavalla. (alkuvuodesta oltiin myös raskaana, mutta ikävästi siinä kuitenkin kävi.. :'() Hiukan kyllä kieltämättä jännittää, miten tässä raskaudessa käy, mutta onneksi on 20.6 alkuraskauden ultra niin ei tarvitse sen pitemmälle odotella ja pohtia.

Itse testasin haamun halpis liuskatestillä 25.5 ja clearbluen digitesti näytti 28.5 raskaana 1-2. :)

Neuvolaan ajattelin ens viikolla soitella, kun tuttu terveydenhoitaja palaa lomalta. :)

Sirel 4+3 la 8.2
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista maanantaita teille kaikille <3

Mulla LA tarkkenee kunhan saan lähetteen ja pääsen käväisemään raskauden keston määrityksessä. Oma arvioni on Helmikuun alku, noin 7pv.
Eli raskauteni on ihan alussa, toivoisin tällä kertaa pääseväni synnyttämään Kätilöopistolle.
Olen 29-vuotias, muutaman kuukauden päästä vietän 30v synttäreitäni =)
Odotan kolmatta lastani, esikoiseni on 9v (syntynyt 2002) ja toinen lapseni syntyi 08/2011. Kummatkin poikia.
Odotan siis kolmatta lastani syntyväksi pienellä ikäerolla kuopukseemme nähden. Hän on tällä hetkellä 9kk ikäinen =) ja tästä syystä olen menossa raskaudenkeston määritykseen, sillä en tiedä milloin pienokaisemme on saanut alkunsa...

Tein viikonloppuna positiivisen testin, ja vieläkin asia tuntuu epätodelliselta vaikka tätä olen koko ajan toivonut ja odottanut =)
Raskaudesta en ole kertonut kuin miehelleni, sekä neuvolan tädille jolle tänään soitin. Mieli tekisi kyllä asiasta puhua, mutta parempi varmastikin odottaa varmemmille viikoille....

Oireita on ollut: alaselkäni on ollut todella kipeä useita päiviä. Luulin ensin kivun johtuvan rasituksesta tai huonosti nukutuista öistä mutta hyvin todennäköisesti tämä onkin raskausoire... Lisäksi rintani ovat olleet kosketusarat. Tänään selkäkipu on onneksi poissa, ja toivottavasti pysyykin =)
Edellisessä odotuksessa voin pahoin useita viikkoja (viikolta 6-viikolle 16), jopa niin rajusti että olin asian takia sairaslomalla.
Toivon ettei paha olo nyt alkaisi, tai jos alkaa niin ettei tulisi yhtä rajuna. Nyt tosin en ole sairaslomalle jäämässä, sillä olen kotona hoitovapaalla. (ollut jo viikon!).

Jännittävää päästä lukemaan teidän juttujanne ja jakaa kanssanne tämä salaisuus =)



Ilmoitan LA kunhan se tarkkenee mutta nämä tiedot minusta voisi päivittää =)

Elsa-82 / 3. lapsi/ KOS (Haikaranpesä)
 
Tervetuloa uudet Tiuhti83, Wengen, Linda1981, Sirel ja paljon onnea odotukseen.

Pink89 me ollaan ajateltu kävästä kesälomalla muumimaailmassa. Meijän 2 vee on kamala muumifani. Muumimaailmasta ei ole kokemusta, mutta Naantalia on minulle paljon kehuttu kivaksi kesä kaupungiksi.

Onnellinen31 onnea 8 vuotiaalle. Isoisälle olisi varmasti mahtava lahja kuulla ensimäisestä lapsenlapsesta syntärijuhlassa. Onhan se keskenmenoriski jo paljon pienempi, jos varhaisultrassa syke näkyy.

Kummasti sitä on itsekkin jo alkanut pohtia mitä pitää hankkia. Meillä on esikoisesta jäljellä melkein kaikki tarpeellinen. Onko täällä kukaan kokeillut kantoliinaa? Esikoiselta on jäänyt rintareppu, mutta se ei tukenut tarpeeksi pienen vauvan päätä.

Itsellä on niin normaali olotila, että ihan unohdan olevani raskaana.
suprina 5+0
 
Jee, tännehän on tullut mukavasti lisää jengiä! Tervetuloa Tiuhti83, Wengen, Linda1981, Sirel ja Elsa-82 :).

(.) Tänne ei sen kummempaa. Viikonloppuna oli parit juhlat ja hyvin meni. Ei kukaan ees epäillyt mitään. Pahoinvointi edelleen jatkuu tasaisena etomisena ja taitaa olla enempikin jo perusolotila. Äidille kerroin viikonloppuna tulevasta perheenlisäyksestä :). Eipähän tarvii sitten salailla ja vetää vattaa sisällle kun nähään.

Selis 5+0
 
suprina, meillä käytetty molemmilla lapsilla kantoliinaa ja oon kyllä tykänny. Lisäksi ostin nuoremmalle mandugan kun koin sen reissussa nopeammaksi kun sidottavan liinan. Eritoten esikoisella käytettiin liinaa paljon kun keskosena syntyi ja kaupassa matkusti usein liinassa.
 
suprina Muumimaa on ihan kiva paikka kanssa. Kannattaa vaan varautua kävelemään paljon! Naantali on kyllä yksi kauneimmista kesä kaupungeista. Itse olen asunut Naantalissa lapsena ja edelleen on minulle rakas paikka. Muumimaassa en ole käynyt muutamaan vuoteen, mutta sillon kun sitä rakennettiin ja avattiin tuli käytyä joka kesä. Sillon ainakin siellä joutu kävelemään melkosesti ja empä usko, että se on periaatteeltaan juuri muuttunut! Mun lapsuuden ystävän isä aikoinaan rakensi paljon muumimaata ja teki mm. siellä metsässä olevan kosken ja kaikki muumi hahmojen päät jne. Se oli lapsen melko jännää, kun päästiin hommassa auttelee =) Mä käytin esikoisen kanssa kantoliinaa ja tykkäsin kyllä. Varsinki sillon ihan pikku vauvana, kun hänet sai sinne pötköttelemään!

).( Tänään vielä tein testin ja kyllä, se viiva oli siinä vieläkin :D Soitin neuvolaan ja sain ajan 4.7 ja lähetteen LA:n määrittämiseen, kun edelliset kuukautiset oli hyvin niukat, lyhyet ja tulikin normaalia aikasemmin. LA:n määritys maksaa kuulemma n.35€, mutta maksan ihan mielelläni, että saa tietää sitten kaiken olevan ok. ja tarkan lasketunajan! Neuvolan täti sano, että voisin saada sen määritys ajan ei ens (ollaan reissussa), mut sit seuraavalle viikolle :heart:
On tää NIIN ihanaa!! Mulla esikoinen on jo 6v., ni on aika pitkä aika näistä fiiliksistä! Kaikkee mahdollista juoksee päässä: halutaanko tietää sukupuoli, mitä tarvii hankkia, kummitkin on jo mielessä pyöriny :LOL: Mun kummityttö on meillä nyt pari viikkoa kylässä ja minusta on tullut hänen kummi sinä kesänä, kun pääsin ripiltä. Kummityttö pääsisi ripiltä ensi kesänä/talvena ja hän meinasi, että haluaa talvi riparille...sitten hänestä voisi tulla ripille päästyän meidän vauvan kummi :heart: Kaikkea kyllä pyörii päässä laidasta laitaan :)

Tiuhti ja Tipi rv4+1
 

Yhteistyössä