4D-ultraan ei olla menossa. En oikein edes tiedä, millainen se on, joten en osaa kaivatakaan.
Influenssarokotusta en ole koskaan ottanut enkä ole koskaan influenssaa sairastanut, mutta nyt ajattelin ottaa. Työnantaja tarjoo ja sen saa näppärästi kesken työpäivän. Eikös se rokotusteho auta vauvaakin jonkin verran ensi talvena?
Tuuliannaliina, eihän syödyn ruoan määrä välttämättä kasva yhtään, vaikka siirtyisit syömään voileipäaterian sijaan lämpimän ruoan. =) Minusta kylmä lounas on ihan yhtä hyvä kuin lämminkin. Monestihan on sanottu, että vauvan takia pitäisi syödä päivässä enemmän yksi voileipä, hedelmä ja lasillisen maitoa.
Just luin tuosta vau-kirjasesta (vai mikä se nyt oli), että nopeimmat painonnousun viikot ovat 17-24 eli mullakin jo takana päin. Kotivaaka näytti viime viikolla +5 koko ajalle. Mutta tosiaan mullahan on ylimääräistä omastakin takaa, joten ihan ok näyttää mielestäni. Näin ekaa odottaessa olin luullut, että niitä kiloja tulee nopeammin lähempänä loppua, mutta näköjään oppikirjojen mukaan näin.
Tällä viikollapa oli pinkkiä päivää, ensin tyttöjenpäivä ja sitten rintasyöpäpäivä. Eikös tänään ole joku epäonnistumisen päivä.
Onneksi
pikku yllätyksen vuoto oli harmitonta, toivotaan, että kaikkien muidenkin on! Ja
pinkilläkin oli hyviä uutisia, hyvä!
Kiitos
Cannes tiedosta. Että kuitenkin tisseihin on ihan oma
lanoliininsa enkä ala mitään imse vimsen villahousulanoliinia laittamaan
Bumble kyseli
herkuttelusta. Melkein joka päivä syön jonkin hyviksen, mutta usein se on ihan kohtuullinen (lakupatukka tai pieni pulla), mutta joinain päivinä mopo karkaa käsistä. Sen sijaan perusruoka on entistäkin terveellisempää: leivässäkin olen siirtynyt ruispaloista jälkiuunileipään, kalaa menee kolmekin kertaa viikossa. Vihanneksia ja hedelmiä menee ehkä se puoli kiloa päivässä eli enemmänkin voisi syödä.
(.) Tämä aamu ei ollut mitä parhain. Muutaman päivän on väsyttänyt niin, että järki lähtee. 10 tuntia unta ei riitä mihinkään! Käsiä särki älyttömästi. Sitten suihkussa aukesi hana nenästä ja vertahan riitti. Sitten kun sitä verta valui nieluun, niin alkoi tietenkin oksettaa, kun oli jo valmiiksi vähän huono olo...
En ollut mittaillut proteiineja muutamaan päivään, niin mittasin sitten nekin. Eivät olleet koholla, mutta sokerit oli!! Siis siinä ekassa pykälässä. Tarkoittaakohan se automaattisesti
raskausdiabetesta? No, viittaus tuonne aiempaan kappaleeseen, että jokapäiväinen sokerin syönti loppui tähän. Olisiko väsymys noista sokereista johtuvaa? Ja mulla on kyllä ollut jonkin kerran herkkujen syönnin jälkeen melkoisen huono olo. Rasituksessa en ole vielä käynyt, mutta sinnehän olin muutenkin menossa.
P-L 24+4