Voi
oodi76 :hug: Voimia sinne!
Vauvahaaveita86 juuri noin. Minäkin olen opiskelija, mutta aion nyt syksyn keskittyä enemmän työntekoon (vakkaripaikka mulla opiskelujen ohessa), niin saan vähän parempaa äippärahaa sen 6kk perusteella. Sitten saan sen 3 ekaa kk vielä palkkaa. Kelan sivuilta löytyy joka lähtöön laskureita, paljon saa suunnilleen rahaa, milloin alkaa jne.
Viivi76 Mulla on AINA paineet koholla, kun ne mittaa hoitaja ja lääkäri. Huomaahan sen jo siitä, että sykkeet on jossain kahdeksankympin tienoilla (mulla on leposyke noin 55), joten tuskin siinä kovin rennosti istuu.
Vaikka en varsinaisesti edes jännitä, mutta se tilanne vaan nostaa ne. Vuosia ihmettelinkin, että miten kukaan saa normaaleja paineita vastaanotoilla. Mutta tuo on ihan hyvä, että sait kotiin mittarin. Mun pitänee käydä niitä itse mittailemassa yths:llä tai terveyskeskuksessa.
Neiti-81. Ei mulla ainakaan pahoinvointiin auttanut mikään. Ei ne rannekkeet (vaikka ihan ekana päivänä tuntui, et oisko apua, mut ei) eikä B6-vitamiini (jota söin isolla annoksella). Yökkäysrefleksi oli mullakin tosi herkässä, joka kerta hampaiden harjauksessa ja tosiaan myös yskiessä. Reilu viikko sitten vielä itkua väänsin, kun väsytti se oksentaminen. Mutta se vaan loppui viime viikolla. Siis etoo välillä vieläkin, mutta en ole edes joka päivä enää oksentanut. Tiedän, et mulla loppui aika aikaisin ja toivotaan, että sullakin loppuu! Pari kertaa kun jouduin kakomaan kilometrin kauppamatkalla (onneksi en joutunut oksentamaan, töissä sen sijaan oksensin, mutta hain kyllä saikkuakin) ja mietin, että miksi en ole koskaan nähnyt naista oksentamassa julkisesti. Tsemppiä! :hug:
Mä sain hoitajalta saikkua ja hän sanoi ekalla kerralla, että kirjoittaa vain pahoinvoinnin vuoksi. Ei siis mainintaa raskaudesta. Toisella kerralla sanoin, että mun puolesta voi kirjoittaa raskauspahoinvointi, meillä ei nimittäin lähiesimies saa tietää, miksi olen saikulla.
Valkovuotoa, mulla ei ole mitenkään erityisen voimakasta, mutta viime viikon loppupuolella oli parina päivänä ihan ovislimojen tapaista vuotoa.
Seksiäkin on tehnyt mieli, mikä on aivan yllättävää. Meillähän tosiaan on tätä lasta tehty jo vuosikausia ja tässä ajan saattoon on kummankin halut hävinneet. Plussatestin jälkeen naurettiinkin, että nyt ei ole enää ikinä PAKKO harrastaa seksiä!
Onneksi tosta seksittömyydestä ei tullut mitään ongelmaa, kun kumpaakin kiinnosti ihan yhtä vähän ja hyvin ollaan siitä puhuttu. Tärkeämpää on ollut läheisyys ja hellyys. Mutta nyt ollaan ihan ihmetelty, että näinkö nopeasti paineet on helpottaneet. Kiva näin.
Ja vieläkin tulee uusia! Mukavaa! Tervetuloa joukkoon ja onnea!
P-L 9+6 (huomenna paukkuu viikot, jee!)