Heippa kaikille piiiiiitkästä aikaa! En oo saanu aikaseks käydä täällä kirjottelemassa. Bloginkin päivittely harventunut, tuntuu ettei meille mitään kuulu
Ensin onnea kaikille ultrakuulumisista ja uusille tervetuloa!
Meillä oli
nt-ultra 31.7. rv 10+6 (tosin se lääkäri pisti 11+1, vaikka ar-ultrassa merkattu todennäköisin LA?). Sikiö vastasi viikkoja 11+2 ja oli kovin liikkuvainen. Syke oli 164bpm, samoissa kuin kotidopplerilla saadut lukemat. 45mm pitkä ja nt oli 0,7mm. Samana päivänä kävin verikokeella ja kirjekin tuli kotiin, ettei riskiä ole <3 Kohtu vahvasti eteenpäin kallistunut, mahalla maatessa tuntuu "kova" pallura alavatsalla ja istukka edessä, nousemassa ylemmäs.
Liikettä tunsin eilen ruokalevolla ollessa. <3 Selkeästi kohdussa eikä mitään suolenmuljausta
Yks syy hiljaiseloon on myös se, että oli
muuttotohinoita. Maanantaista ollaan nyt oltu täällä Satakunnassa ja ihan hyvältä tuntuu. Vielä kyllä pitää käydä vanhassa siivoamassa ja viemässä avaimet, mutta kotiutuminen on alkanut. Olin ihan hermoraunio viikonloppuna, mutta aika kivuttomasti loppujen lopuksi meni. Olot vaan oli huonot ja mielialat heitti niin ei siihen paljoo muuta sit tarvita.
Äitiysfarkut ostin, kun mulla ei ollut kun noi yhdet housut käytössä
Pitäs tossa kun rahaa tulee niin parit housut vielä investoida.
Äitiyspakkauksen julkistamista odottelin ja kun sen näin niin ihastuin. Etenkin makuupussi on ylisöpö <3 Värit kivoja myös. Meille oli jo aiemmin selvää, että äp otetaan.
Oireita on edelleen. Jäätävä väsymys painaa. Mutta pahoinvointi on tällä viikolla alkanut helpottaa! Tänään tosin yrjöin aamupalan, mutta muuten se vellova etominen on helpannut hyvin! Naama kukkii täälläkin, painottuen leuan alueelle. Mulla juuri koskaan ole ollut finnejä eikä tuost pojastakaan raskausaikana tullut yhtään. Hiukset rasvoittuu, lähes päivittäin saa olla pesemässä. Turvotustakin (maha) löytyy edelleen, mutta vahvasti vauvamahaa kohti menossa, kun kohtu alkaa pyrkiä ulospäin kallistuneisuuden vuoksi
Tänään treffataan kaveria ja meinasin uskaltaa kävellä täältä Kirjurinluotoon asti
Koko kesänä oikeen mitää tehny. Matkaa n. 5km suuntaansa. Vettä vaan mukaan litratolkulla ja rauhallista tahtia
Huomenna jos vielä nättiä niin mennään Yyterissä käymään.
Mukavaa viikonloppua kaikille! Koitan olla ahkerampi ;D
ulB & muru 13+2 :heart: