***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ootteks te kattonu tota uutta Liv kanavaa? Mie oon ihan koukussa siihen :ashamed: Ja samaan syssyyn alko antennitalouksissa näkymään toi Ava :whistle: Just oikein semmosta lepposta imetysajan ohjelmia B)
Ei oo tullu ees vilastuu...katon nykysin tölsyä niin vähän, mut mitäs kaikkee sieltä tulee? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ootteks te kattonu tota uutta Liv kanavaa? Mie oon ihan koukussa siihen :ashamed: Ja samaan syssyyn alko antennitalouksissa näkymään toi Ava :whistle: Just oikein semmosta lepposta imetysajan ohjelmia B)
Ei oo tullu ees vilastuu...katon nykysin tölsyä niin vähän, mut mitäs kaikkee sieltä tulee? =)
Kaikkee naisten hömppä lifestyleohjelmia.. Mie tääl imetyshuuruissani poraan kaikkea niin ihanaa :LOL:

Tervehdys! Täällä vielä podetaan :snotty: . Olo on ihan vetämätön koko perheellä. Onneksi pikkumies syö ja juo ihan hyvin. Tänään näyttäisi olevan myös touhukkaampi. Leikkii tuossa dubloilla. Äsken asetteli kaksi dubloa sellaiseen dublo-alustaan kiinni :heart: .

Päivitän nuo 1v mitat tuonne alkuun pian... =)

Onnittelut tänään juhliville! =) :flower:

Hiljaista juu tuntuu olevan, kääntymässä sitä melkein tulee vaan itsekin käytyä-mitäpä sitä itekseen jorisemaan.

Käytiin aamupäivällä tytyn 1-vuotisneuvolassa ja uudet mitat on 10135g ja 80,2cm. Ja nämäkin saa tuonne etusivulle laitella jos PP tai joku viitsii vaivan nähdä. =)

Jahve ei kai sellaisesta voi suuttua(tai voihan kyllä jotkut) jos ei pääse lähteen juhliin. Ei meikkis ainakaan sais ketään lapsenlikaksikaan noin lyhkäsellä varoitusajalla :headwall: Varoaikaa pitääolla vähintään se pari viikkoo et voi suunnitella lähtevänsä jonnekkin :D Anno mulla on liv päällä päivisin, mut en seuraa sitä :ashamed: tykkään vaan et telkku onkoko ajan auki, tiijä vaikka menis joku huippu ohjelma ohi :LOL: Siis miten toi ava näkyy? pitääkö olla joku kanavapaketti vai näkyykös muuteski?

Moikka!

Enpä oo minäkään ehtinyt edes käydä lukemassa vähään aikaan. On tosiaan synttärikiireitä ym. ja mummolassa oltiin koko loppuviikko kyläilemässä, kun miehellä oli talviloma.

Kun palattiin kotiin, niin aloitettiin "virallisesti" rinnasta vieroittaminen. Ja on sujunut ihan älyttömän hyvin :D Ekana yönä huusi herättyään hiukan yli 2h ennenku rauhottu, mut sit nukkukin aamuun asti heräämättä. Seuraavina öinä on tarvittu max 15min sylittelyä tms. rauhoittumiseen, viime yönä riitti et kippasin vaan takas makuuasentoon. Ja eilen meni nukkumaankin ilman iltatissiä ja nukahti kahdessa minuutissa :eek: Aamuisin ollaan vieltä tissitelty ja se jatkukoon nyt vielä kunnes tavallinen maito on ajettu sisään. Mä oon niin onnellinen, mutta samalla tää on tosi haikeaa, kun imetys on ihan oikeasti loppumassa...

Vuosi sitten tähän aikaan tää mamma oli tositoimissa =) Huomenna siis meidän vaavi on jo 1vee :heart:

Paljon onnea vaan tämän päivän sankareille :flower:

En oo tota liv-kanavaa kattonu vielä ollenkaan. En tiiä, onko se edes päivittyny boxiin automaattisesti, kun ei olla koko asiaa muistettu tarkistaa.

Jahvetti: oiskohan tosiaan ne kulmurit, jotka teidän neitiä valvottaa :/ Toivottavasti ei oo kipeeksi tulossa. :hug: vaan muillekin pikku valvojien äideille.

Anno Mä oon koukussa liv ja ava kanaviin :p

Mies lähti just töihin ja mä oon ihan väsynyt..... tultiin joku aika sitten poikien jalkapalloharjoituksista.
En oo kauheesti jaksanut tänne kirjotella, kun remonttihommat puskee päälle ja pikku-ukkeli vie kaiken ajan kiipeilyharjoituksillaan.

:wave:

Mä sain tänään aikaiseksi voitaikinan pasteijoita varten...siellä se jääkaapissa odottelee, että joku jatkokäsittelis ne sitten valmiiks, kukahan B)

Huomenna mennään takaisin kotiin yhdeksi yöksi 1 v kuvausta varten ja la takaisin mummolaan sunnuntaisia synttäreitä varten. Vietetään siis synttärit osa 1 jo tänä viikonloppuna täälläpäin asuville. Ja sitten oikeana päivänä kotona. En halunnut järjestää oikeana vkonloppuna kahdessa paikassa, kun sitten 2.3 alkaa työt, niin on siitäkin ihan tarpeeks stressiä.

Meillä neidin synttärit ois myös viikon päästä en oo ees suunnitellu :LOL: hattua nostan helmis kun jaksat kahdessa paikassa synttärit järjestää :D Hyvä että mä jaksan kummit ja mun ja ukon sisarukset kahvitella :LOL:

Onnittelut kaikille eiliselle ja tämän päiväisille 1-vuotiaille :flower:

:hug: sairastaville. Mekin olemme pitkän terveenäolojakson jälkeen päässeet jonkinlaiseen sairastelukierteeseen. Itse olen ollut nyt yli 2 viikkoa yskässä ja nuhassa, mutta se on nyt helpottamaan päin. Lapsilla on ollut samoja vaivoja vähemmän aikaa. Tänään sitten piti ottaa tytölle toinen rokotus influenssarokotetutkimukseen, niin alkutarkastuksessa löytyikin korvatulehdus. Eipä ole paljon tyttö siitä valittanut. Päivällisen jälkeen tuli sitten myös oksennus (lääkekuuria ei vielä ehditty aloittaa, niin ei ainakaan ollut siitä johtuvaa). Poika oli myös koko illan ihan väsynyt ja valitti vatsaansa ja makasi vain. Mutta vielä ei ole tullut oksennusta. Hieman jännittää, miten yö menee... Tänään päivällä jo ajattelin, että nyt olemme kaikki paranemaan päin ja huomenna voisimme vihdoin lähteä taas puistoon.

Kuka on käynyt vaihtamassa meidän lapsen?!! |O :$ Siis miten niin ihanan rauhallisesta ja pääasiassa hyväntuulisesta ja leppoisasta pojasta on ykskaks tullut kiukutteleva kakara? :headwall: Tää päivä on ollut taas niin tätä..."tahdon, mut en tiedä mitä" - "enpäs tahdo, mut en taaskaan tiedä mitä en tahdo" - "juupas-eipäs" jne. Huoh... :/

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Kuka on käynyt vaihtamassa meidän lapsen?!! |O :$ Siis miten niin ihanan rauhallisesta ja pääasiassa hyväntuulisesta ja leppoisasta pojasta on ykskaks tullut kiukutteleva kakara? :headwall: Tää päivä on ollut taas niin tätä..."tahdon, mut en tiedä mitä" - "enpäs tahdo, mut en taaskaan tiedä mitä en tahdo" - "juupas-eipäs" jne. Huoh... :/
Tuttua :wave: :/

Yhteistyössä