Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Ootteko laittaneet jo tyynyn taaperoillenne?
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Ootteko laittaneet jo tyynyn taaperoillenne?
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tyyny on hankittuna ja aina tuolla sängyssäkin, mutta ei Hattara sitä kyllä käytä. Nukkuu joskus tosin ketturepolainen pään alla ja meidän vieressä kun on, niin pönkii meidän tyynyille. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tyyny on hankittuna ja aina tuolla sängyssäkin, mutta ei Hattara sitä kyllä käytä. Nukkuu joskus tosin ketturepolainen pään alla ja meidän vieressä kun on, niin pönkii meidän tyynyille. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Tyyny on hankittuna ja aina tuolla sängyssäkin, mutta ei Hattara sitä kyllä käytä. Nukkuu joskus tosin ketturepolainen pään alla ja meidän vieressä kun on, niin pönkii meidän tyynyille. :heart:
Tyty tekee samaa, jos sattuu vieressä olemaan. :heart: Itselle vaan vähän hankalaa, kun neiti tuppaa sitten viemään samantien melkein koko tyynyn. :xmas:Nykyään kyllä harvemmin enää meidän vieressä nukkuu, kun nukkuu tyytyväisenä yöt läpeensä omassa sängyssä-viimeinkin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä ei oo neiti koskaan nukkunu meidän sängyssäja olen erittäi, ERITTÄIN tyytyväinen siihen
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meillä puolestaan tyty alkoi nukkua yönsä, kun lopetin kertalaakista imetyksen kokonaan, mies heräsi pari viikkoa öisin neidin kanssa ja aloitettiin uudelleen refluksilääke iltaan. Nyt saa varmaan pikkuhiljaa tätä yhdentoista kuukauden univajetta paikattua...
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä ei oo neiti koskaan nukkunu meidän sängyssäja olen erittäi, ERITTÄIN tyytyväinen siihen
Mun mielestä on taas ollut ihanaa kun neiti on nukkua tuhissut vieressä. :heart: Ja HUOM siis silloin kun nukkunut, siitä oli ihanuus kaukana kun hillui pitkin yötä oli sitten vieressä tai omassa sängyssä... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä ei oo neiti koskaan nukkunu meidän sängyssäja olen erittäi, ERITTÄIN tyytyväinen siihen
Mun mielestä on taas ollut ihanaa kun neiti on nukkua tuhissut vieressä. :heart: Ja HUOM siis silloin kun nukkunut, siitä oli ihanuus kaukana kun hillui pitkin yötä oli sitten vieressä tai omassa sängyssä... :/
Meillä tota kohta 9-vuotiasta vierotetaan edelleen "perhepedistä", joten...tyytyväinen olen neidin haluun nukkua omassaan![]()
![]()
![]()
No meillä alko oleen jo vähän ahasta, niin pakko alkaa savustaa toista poisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä ei oo neiti koskaan nukkunu meidän sängyssäja olen erittäi, ERITTÄIN tyytyväinen siihen
Meillä tota kohta 9-vuotiasta vierotetaan edelleen "perhepedistä", joten...tyytyväinen olen neidin haluun nukkua omassaan![]()
![]()
![]()
Juu, meilläkin tuo 3v tulee joka yö meidän väliin...Ja jos joku yö ei jostain ihmeen syystä ole tullut niin aamulla melkein säikähtää että missä se poika oikein on.
Ei ole vielä paukut riittäneet tapella poikaa takas omaan sänkyyn nukkumaan, kun on saanut neidin unien kanssa vääntää. Nyt on kyllä ajatuksena, että tyty siirtyy tässä keväällä pinniksestä pois ja lastenhuoneeseen nukkumaan =) jos isompikin pysyis siellä sit paremmin kun toinen tuhisee vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä ei oo neiti koskaan nukkunu meidän sängyssäja olen erittäi, ERITTÄIN tyytyväinen siihen
Mun mielestä on taas ollut ihanaa kun neiti on nukkua tuhissut vieressä. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Nyt pitäis vaan hommata noille muksuille kerrossängyn tapaista, ikeassa on kyllä yksi passeli joka varmaan noille haetaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut tää lähtee maate:wave: