Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No hyvä, ettei munia sentään. Mäkin odottelen pääsiäismunia. :saint:
Mä oon tainnu jo syödä kiintiöni täyteen niitä. Jos tuolle esikolle niitä pari ostaisi ja pikkumiehelle maistiaiset =) .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No hyvä, ettei munia sentään. Mäkin odottelen pääsiäismunia. :saint:
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hei, kuka tietää mitä kaikkea Paloheinän jäähallilla voi duunata tai siinä lähistöllä??? Onko siinä enemmänki aktiviteettia??? :wave: :wave: :wave:
Paloheinässä sijaitsee useita päiväkoteja, koulu (Paloheinän ala-aste) ja terveysasema. Paloheinän alueella on myös oma kirkko.
Paloheinän ulkoilumahdollisuudet pohjautuvat ennen kaikkea Keskuspuiston tarjoamiin, aina Vantaanjoelle saakka ulottuviin ulkoilureitteihin. Nämä ovat pääosin Kuusmiehentien pohjoispuolisen Haltialan kaupunginosan sisällä. Tuolta alueelta löytyy Helsingin kaupungin ylläpitämä Paloheinän ulkoilumaja kahviloineen, pukutiloineen ja saunoineen. Lisäksi Suomen Latu järjestää hiihto-, sauvakävely- ja lumikenkäilyopetusta omasta rakennuksestaan lähtien sekä huoltaa kaupunkilaisten suksia. Alueella on lyhyt luontopolku. Täyttömaasta koottu Paloheinän huippu tuo mäenlaskumahdollisuuksia talvella. Heti Paloheinän pohjoispuolella voi myös golfata.
(lähde:wikipedia)
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Suklaatimunat jää meillä kyllä kauppaan. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Nyt tää lähtee nukkumaan! :wave: Tuo pienimies on nukkunut aika levottomasti pari yötä ja mun masu on kipee... Toivottavasti menee ohi! :x
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä ajattelin kuitenkin skipata ne lapsimessut, vaikka lauantaina olisi kivaa ohjelmaakin siellä. Huomenna menen illalla teatteriin ja viikonloppu sitten ihan vaan ölläillään kotomaastoissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä ajattelin kuitenkin skipata ne lapsimessut, vaikka lauantaina olisi kivaa ohjelmaakin siellä. Huomenna menen illalla teatteriin ja viikonloppu sitten ihan vaan ölläillään kotomaastoissa.![]()
mä meen kun äitee tulee mukaan ja toivon mukaan maksaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä ajattelin kuitenkin skipata ne lapsimessut, vaikka lauantaina olisi kivaa ohjelmaakin siellä. Huomenna menen illalla teatteriin ja viikonloppu sitten ihan vaan ölläillään kotomaastoissa.![]()
mä meen kun äitee tulee mukaan ja toivon mukaan maksaa B)
Tää onkin hyvä kauppa.Ja tsemppiä loppurutistukseen! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onkos siellä Paloheinässä muuta kauppaa tms, ku Alepa?![]()
*muoks* Mitään ruokailumahollisuuksia tms?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onkos siellä Paloheinässä muuta kauppaa tms, ku Alepa?![]()
*muoks* Mitään ruokailumahollisuuksia tms?
S- market Paloheinä, Pakilantie 95
Aukioloajat ma - pe 07.00 - 21.00, la 07.00 - 18.00
Ruokailupaikkaa en löytänyt...pitsataksi???![]()
Nyt :wave: .
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Paloheinän ruokailu- ja kauppailumahdollisuuksista en tiedä, mutta Jumbo on siinä aika lähellä. Ja siellähän on sitten vaikka mitä. Myös Stocka ja Hullut Päivät.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Kilsoista en tiedä, mutta ajaiskohan sinne jonkun 10 minuuttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Jumbosta löytyy nää perussafkapaikat: Rossoexpressit ja Heset jne. ja kait jotain muitakin, ja kauppoja on iiiiihania vaikka kuin: POP, Punavuoren Peikko, NameIt, Benetton, Stocka, Marimekko ja sit nää Henkkamaukat, Lindexit, Jesperit jne. :xmas: