Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä ajattelin että josko huomenna hakisin vitsoja sunnuntain munanhakureissua varten :xmas: .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä ajattelin että josko huomenna hakisin vitsoja sunnuntain munanhakureissua varten :xmas: .
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä ajattelin että josko huomenna hakisin vitsoja sunnuntain munanhakureissua varten :xmas: .
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mulla oli valinnaisina konekirjoitu, tekninen työ ja maa-ja metsätalous![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä ajattelin että josko huomenna hakisin vitsoja sunnuntain munanhakureissua varten :xmas: .
![]()
![]()
Huom! En käyttänyt lauseessani sanaa virpomaan!!! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Moikka, taustailen tääl :xmas:
:wave: =)
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Moikka, taustailen tääl :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Moikka, taustailen tääl :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
Mua ottelee kuntopyörä. Mies just polkas sillä reilun puol tuntia. Nyt olis mun vuoro.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
Mua ottelee kuntopyörä. Mies just polkas sillä reilun puol tuntia. Nyt olis mun vuoro.![]()
![]()
![]()
Tähä aikaan?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
Sano sille että menee vielä hetki! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
oon täs koittanu tyrkkii sitä sänkyyn päin mut ei vaan meinaa antaa periksi.... :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
oon täs koittanu tyrkkii sitä sänkyyn päin mut ei vaan meinaa antaa periksi.... :headwall: :headwall:
Kiekuuko huomenna kukko aikaisin? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
![]()
![]()
Tähä aikaan?![]()
![]()
Veit "jalat" suustani!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hei, kuka tietää mitä kaikkea Paloheinän jäähallilla voi duunata tai siinä lähistöllä??? Onko siinä enemmänki aktiviteettia??? :wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hei, kuka tietää mitä kaikkea Paloheinän jäähallilla voi duunata tai siinä lähistöllä??? Onko siinä enemmänki aktiviteettia??? :wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun Seiska-raamattuni oottelis tuolla![]()
![]()
![]()
Tähä aikaan?![]()
![]()
Veit "jalat" suustani!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Moikka, taustailen tääl :xmas:
Ootko vielä yhtenä kappaleena? B)