:xmas: Tällä mammalla vatsa kipeänä koko päivän. Toivottavasti menee ohitse, eikä tuu mitään muuta... :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::snotty:
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::snotty:
Meikäläinen on TAAS jätetty tänne yssin :snotty::kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::snotty:
Meikäläinen on TAAS jätetty tänne yssin :snotty::kieh:
Kävin vaan suihkussa välissä, nyt iltapalaa ja takas jos vaikka olis elämää ilmestynyt!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
Niin joo, sesonkia pukkaa siinä kohtaa.Oon muutes aikoinaan ollut useampana vuonna lajittelemassa joulukortteja... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
Niin joo, sesonkia pukkaa siinä kohtaa.Oon muutes aikoinaan ollut useampana vuonna lajittelemassa joulukortteja... :xmas:
Tässä varmaan vastaus moneen huomiota herättäneeseen seikkaan![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Eiku tää on tervetuliaiskimppu teille mammoille!![]()
Rauhanpuuska niinkuin Helmeri sanoo...tuli jo varmuudeks nyt sitten ensi alkuun...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon nyt vuntsinu noita mun lomia, et miten ihmeessä niit pitäisin...joululle sais kivasti 2vko loman, mut ei taija meidän firmassa onnistua![]()
Tässä varmaan vastaus moneen huomiota herättäneeseen seikkaan![]()
![]()
![]()
![]()
Nyt ei aukea, mut onko niin väliksikään! :xmas:![]()