No johan on toimitusaikaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::headwall: :headwall: :headwall:
Oisin tehny tilauksen...KAIKKI tuotteet toimitettas joskus touko-kesäkuun vaihteessa..joo ei kiits... :/
No johan on. Taikka sit valitsit just väärät vaatteet! Kävin vähän omiani kurkkaamassa, niin ilmoittaa että ovat pakattavana, joten eiköhän ne ensi viikolla tule. Muutama tulee sit toukokuun puolella, että en saanut kaikkia samaan satsiin itsekään.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::headwall: :headwall: :headwall:
Oisin tehny tilauksen...KAIKKI tuotteet toimitettas joskus touko-kesäkuun vaihteessa..joo ei kiits... :/
Kiva tuuriAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No johan on. Taikka sit valitsit just väärät vaatteet! Kävin vähän omiani kurkkaamassa, niin ilmoittaa että ovat pakattavana, joten eiköhän ne ensi viikolla tule. Muutama tulee sit toukokuun puolella, että en saanut kaikkia samaan satsiin itsekään.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::headwall: :headwall: :headwall:
Kesävaatteitahan se miekii joAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä taitaa olla nyt vaatekiintiö täynnä. En ees tiedä mitä ostaisin...ku ei oo tarvetta.
Mie tota tilausta koitan katella :ashamed: JOS sais jotaan ees tilattuuAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Ootteko te oikeesti tänään näin hiljasia kun mäkin voisin valvoa?
*Terveisin nimimerkki joka jokapäivä (ainakin melkeen...) lukee 5 sivua yöllisiä keskusteluja..*
Anna aihe niin pistetään ranttaliksi...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Ootteko te oikeesti tänään näin hiljasia kun mäkin voisin valvoa?
*Terveisin nimimerkki joka jokapäivä (ainakin melkeen...) lukee 5 sivua yöllisiä keskusteluja..*
Jos nyt mielummin kattelet tännepäinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie tota tilausta koitan katella :ashamed: JOS sais jotaan ees tilattuu
Niitä taitaa meillä jo ollakkin yksi kaapillinen hommattuna alemyynneistä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kesävaatteitahan se miekii joAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä taitaa olla nyt vaatekiintiö täynnä. En ees tiedä mitä ostaisin...ku ei oo tarvetta.
No munko se on pakko kun muinakin iltoina ootte ite osannu :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Anna aihe niin pistetään ranttaliksi...
Ollaan kato niin hämillään, kun täällä on joku muukinAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:No munko se on pakko kun muinakin iltoina ootte ite osannu :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Anna aihe niin pistetään ranttaliksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ollaan kato niin hämillään, kun täällä on joku muukin
Jes, onnistu sekottaa pakan *tanssiva bansku* tai jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ollaan kato niin hämillään, kun täällä on joku muukin
Missäs päin maailmaa toi oikeen on??Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Aamulla klo 10 auton nokka kohti Huutjärveä ja sählyä pelaamaan (=lue katsomaan) Ei tule aika pitkäksi ei
Ei sitä varmaan kukaan huomannut! Kyllä autojen valoissa on eroja. Mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei oo "valoja" :/ . Onneksi päivät valostuu. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No okei...mie tunnustan...se olin minä, joka illalla puol ysin maissa ajoin Loviisata kotiin koko matkan pitkät päällä B)
Puolustus..mein auton pitkät on ku muissa autoissa normiajovalot :x
Pyhtäällä =)Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Missäs päin maailmaa toi oikeen on??Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Aamulla klo 10 auton nokka kohti Huutjärveä ja sählyä pelaamaan (=lue katsomaan) Ei tule aika pitkäksi ei
On muuten tosiaan, joissain autoissa häikäsee valot kauheesti ilman pitkiäkin. Joten meni Jahvetti ihan sen piikkiinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ei sitä varmaan kukaan huomannut! Kyllä autojen valoissa on eroja. Mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei oo "valoja" :/ . Onneksi päivät valostuu. =)
Joo siis melkeen olis voinu silmät kiinni ajella, jos olisin normi valoilla ajanuAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ei sitä varmaan kukaan huomannut! Kyllä autojen valoissa on eroja. Mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei oo "valoja" :/ . Onneksi päivät valostuu. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No okei...mie tunnustan...se olin minä, joka illalla puol ysin maissa ajoin Loviisata kotiin koko matkan pitkät päällä B)
Puolustus..mein auton pitkät on ku muissa autoissa normiajovalot :x
TänksAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:On muuten tosiaan, joissain autoissa häikäsee valot kauheesti ilman pitkiäkin. Joten meni Jahvetti ihan sen piikkiinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ei sitä varmaan kukaan huomannut! Kyllä autojen valoissa on eroja. Mulla tällä hetkellä sellainen jossa ei oo "valoja" :/ . Onneksi päivät valostuu. =)