:flower: Onnittelut uudelle ennätykselle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Tänään tyttö innostui ekaa kertaa kävelemisen opettelemisesta ja "ennätys" on nyt 12 askelta. Ja tietysti juuri kun isi on reissussa
:flower: Onnittelut uudelle ennätykselle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Tänään tyttö innostui ekaa kertaa kävelemisen opettelemisesta ja "ennätys" on nyt 12 askelta. Ja tietysti juuri kun isi on reissussa
meinaatko, että rakkauslaulut ei purruAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Konstit on monet ! Ei purru ei....rakkauslaulut meinaan .Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:meinaatko, että rakkauslaulut ei purruAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meillä pitäs vintillä olla 23 mustat KuomatAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pojalla on 22 koon siskon vanhat komean punaiset Kuomat. Tartteekin huomenna irroitella pohjallista ja katsoa että missä mennään. En mä talvikenkiä enää osta, mut jos hakis yläkerran vinttikomerosta numeron suuremmat kukkakuosiset .
Neidillä on ollut tuon kokoinen jalka varmaan joskus viime loppukesästä/alkusyksystä :xmas: jos tuo jalan koko korreloi jotenkin pituuteen, niin saattaa karmit kolista kun tyty aikuisena niiden alta menee! Ei ole kyllä pieni jalka mun mielestä tuolla kolmevuotiaallakaan, nyt mennään koossa 29...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hilusen neidillä tosiaan iso jalka
Meillä on tollaset H&M vauvakengät mitä neiti tässä sisällä käyttää, koko 18/19 ja ne olis niinku just ookoo....talvikengät 20 ja hyvin mahtuu villuri väliin
Ja meillä ei ole Kuomia ollenkaan! On se tosiaan varmaan pakko mennä katsomaan jotkut vedenpitävät kevääksi, kun ei oikein viitsis toista saappaissakaan lontsottaa menemään siihen asti että kelit kuivuu ja voi laittaa kävelykengät. Kun ajateltiin että olis noilla talvikengillä mennyt mahdollisimman pitkään, mut ei menny, ei.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä pitäs vintillä olla 23 mustat KuomatAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pojalla on 22 koon siskon vanhat komean punaiset Kuomat. Tartteekin huomenna irroitella pohjallista ja katsoa että missä mennään. En mä talvikenkiä enää osta, mut jos hakis yläkerran vinttikomerosta numeron suuremmat kukkakuosiset .
Meillä 6 vuotiaalla 31-32 Sillä on siis toisaalta aika pieni verrattuna taas esikoisen kavioonAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Neidillä on ollut tuon kokoinen jalka varmaan joskus viime loppukesästä/alkusyksystä :xmas: jos tuo jalan koko korreloi jotenkin pituuteen, niin saattaa karmit kolista kun tyty aikuisena niiden alta menee! Ei ole kyllä pieni jalka mun mielestä tuolla kolmevuotiaallakaan, nyt mennään koossa 29...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hilusen neidillä tosiaan iso jalka
Meillä on tollaset H&M vauvakengät mitä neiti tässä sisällä käyttää, koko 18/19 ja ne olis niinku just ookoo....talvikengät 20 ja hyvin mahtuu villuri väliin
Revit vaan pohjalliset irti ni jos tuli vähä tilaa lisää.. *vitsi*Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ja meillä ei ole Kuomia ollenkaan! On se tosiaan varmaan pakko mennä katsomaan jotkut vedenpitävät kevääksi, kun ei oikein viitsis toista saappaissakaan lontsottaa menemään siihen asti että kelit kuivuu ja voi laittaa kävelykengät. Kun ajateltiin että olis noilla talvikengillä mennyt mahdollisimman pitkään, mut ei menny, ei.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä pitäs vintillä olla 23 mustat KuomatAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pojalla on 22 koon siskon vanhat komean punaiset Kuomat. Tartteekin huomenna irroitella pohjallista ja katsoa että missä mennään. En mä talvikenkiä enää osta, mut jos hakis yläkerran vinttikomerosta numeron suuremmat kukkakuosiset .
Kyllähän nuo koot tosiaan saattaa vaihdella paljonkin eri merkeissä, mut sentteinä kun koon mittaa niin on lahjomaton. Meillä tytyllä tällä hetkellä jalan pituus tasan 13cm.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Aim bäk B)
Noi kengät on kyl semmosia et ei noista koista (ei koiperhosista ) ota selvää. Ostin 23 paxin talvikengät ja on passelit, 23 kuomat on isot ja 21 herra hakkarainen kumisaappaat on yli-isot Että mikähän on herran jalankoko...
Pitäisköhän mennä mittaamaan Oon kyl mitannu mut en kyl muista et mitä oli. Neidiltä on kaupassa niistä mittajutuista katottu niin aina näyttää 1-2 kokoa pienempää :/ Että ei niitä kenkiä ilman jalkaa tai jalkapohjamallia voi ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:http://www.vauva.fi/image/image_gallery?img_id=208883
Ton mukaan meillä on n. 20 =)
No tuo mitta on kyllä ihan puutaheinää! Tuon mukaan menis koon 21 kengät ja meillä sattuu olemaan sen koon eccot ja pienet ovat, pohjalliseen jää tyhjää justjust puoli senttiä jos sitäkään ja Nokian koon 22 saappaissa sama homma. Oon oppinut olemaan luottamatta näihin ja piirtämään jalan pahville niin tulee taatusti oikea koko. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:http://www.vauva.fi/image/image_gallery?img_id=208883
Eikun siis 18-19 näyttäs vissiin meille...enkös mie vasta sanonu et oli n. 11cm :/ No en mie enää muista....mut tosiaan, sovittaa ne pitää =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No tuo mitta on kyllä ihan puutaheinää! Tuon mukaan menis koon 21 kengät ja meillä sattuu olemaan sen koon eccot ja pienet ovat, pohjalliseen jää tyhjää justjust puoli senttiä jos sitäkään ja Nokian koon 22 saappaissa sama homma. Oon oppinut olemaan luottamatta näihin ja piirtämään jalan pahville niin tulee taatusti oikea koko. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:http://www.vauva.fi/image/image_gallery?img_id=208883
On huomattu pojan kanssa sama juttu moiden kaupan mittajuttujen kanssa, tänään taisi tulla vastaan eka, joka näytti oikean koon. Yleensä ilmoittaa kooksi just 1-2 numeroa pienemmän-yksi mitta ilmoitti jalan kooksi 26, etsittiin talveksi kenkiä ja pojan jalan koko oli oikeasti siinä vaiheessa 28.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Pitäisköhän mennä mittaamaan Oon kyl mitannu mut en kyl muista et mitä oli. Neidiltä on kaupassa niistä mittajutuista katottu niin aina näyttää 1-2 kokoa pienempää :/ Että ei niitä kenkiä ilman jalkaa tai jalkapohjamallia voi ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:http://www.vauva.fi/image/image_gallery?img_id=208883
Ne vetää kotiin päinAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:On huomattu pojan kanssa sama juttu moiden kaupan mittajuttujen kanssa, tänään taisi tulla vastaan eka, joka näytti oikean koon. Yleensä ilmoittaa kooksi just 1-2 numeroa pienemmän-yksi mitta ilmoitti jalan kooksi 26, etsittiin talveksi kenkiä ja pojan jalan koko oli oikeasti siinä vaiheessa 28.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Pitäisköhän mennä mittaamaan Oon kyl mitannu mut en kyl muista et mitä oli. Neidiltä on kaupassa niistä mittajutuista katottu niin aina näyttää 1-2 kokoa pienempää :/ Että ei niitä kenkiä ilman jalkaa tai jalkapohjamallia voi ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:http://www.vauva.fi/image/image_gallery?img_id=208883