***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Jahvetti, silti! :attn: Haloo, siitä muutamasta satkusta maksatte hurjasti korkoakin, jos pankista otatte! Ja se lakisääteinen kuuluu teille! :attn:
Näin on...tiietään.
Mutta valitettavasti ollaan niin laiskoja :/
Tietty tilanne olis toinen, jos olis jatkuvaa, mutta ku kyseessä on tää 1 kuukausi (kun ukolla se 7 päivän karenssi)....sen jälkeen ei saatas mitään muutenkaan...on niiiiiiin paljon kaikkee muutenki, et ei valitettavasti jaksa paneutua asiaan :snotty:
 
Härkäneito, kiva kuulla sinusta :wave:
Meillä neiti alkoi kävellä 10kk iässä, joten vauhti oli meilläkin jo tyyliä juoksu :D Mutta parin viikon takaisen onnettomuuden jälkeen neiti taas vain töpsöttelee eteenpäin :'(
Töihin katellaan sitte syksymmällä (tai kesällä pitäs päättää) että mennäänkö...ja lisää lapsia ei tuu :D
 
Tänään katsomaan esikon viimeset liiga-pelit...jippii...sit olis enää kevät turnaus Helzinkissä kuukauden päästä....ja vois alkaa "lomaileen" kunnes jalkapallokausi pyörähtää käyntiin :D :kieh: :kieh:
Eikun joo, onhan 8veellä viel ens viikonloppuna Kouvolassa, mutta sitten... :xmas: :D

:wave: :wave:
 
Mä oon koko aamupäivän tuijottanut netistä scoottereita ja raceja...Mutta mun äiti oli tehnyt päätöksen mun puolesta ja ostanu scootterit =) Oli sentään ostanut mun toivoman värin, vaikka tappelu meinas tulla siitäkin :/

Niin ja olivat maksaneet 50 e enemmän, kuin millä sama myyjä olis myyny mun miehelle, dorkat

Illalla päässää testaileen, ei tosin pitkälle, kun jalka vihoittelee. En edes pääse leikkipuistoon :( Ja olis niiiiin ihana ilma
 
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Tulin tervehtimään pitkästä aikaa. Jokos teidän 1 vuotiaat kävelee. Meidän pikkuneiti ei vielä, mutta menee kyllä tukia pitkin hirveää vauhtia ja ajelee taaperokärryllä. Mitäs teille muuten kuuluu? ootteko palannu jo töihin vai onko tulossa uusia vauvoja. Täällä olis la kesäkuun 28.
Eipä muuta kummempaa.
Moi, meidän tyttö ottaa muutamia askeleita ilman tukea ja seisoo myös, mutta vähän huteraa on vielä. Taaperokärryn kanssa ja tukia vasten siis etenee vielä. Töihin palaan elokuun alussa, itse asiassa oon alkanut vähän jo odottaa sitä, vaikka tytön kanssa kotona oon tosi hyvin viihtynytkin =)
 
Meillä pienimies lähti kävelemään hiukan alle 1v ikäisenä ja nyt menneen viikon aikana on kehitystä tapahtunut huimasti. On aika varmajalkainen poika ja vauhti kiihtyy kaiken aikaa. :heart: Ehtii nopeammin pahantekoon... :LOL:
 
Meilläkin kävelemään opittiin just ennen 1v. synttäreitä ja nää 3 viikkoa on olleet sitä varsinaista kehitystä. Mikä vauhti :eek:
Taas on huomannu miten nopeesti uudet asiat lopulta opitaan, oikeesti saa olla silmät selässä. Kuten PP totesi "ehtii nopeammin pahantekoon"
 
Do diin helmis siitä se lähtee :LOL: Meillä neiti nousee Fb:n työnnettävän/ajettavan kärryn päälle seisoon yhelle jalalle ja alkaa hyppiin siinä |O Piti laittaa jo se jäähylle kun näytti meno niin hurjalle. Meillä eivielä onneksi sohvalle kiivetä, muuten kyllä kaiken päälle minne pääsee mm. vaippapaketti, puhtaanpyykinkori, velun sohva yms. saa kyllä olla tarkkana :whistle: kerran jo tullu alas pää eellä sohvalta :headwall:
 
Meillä kiivetään kanssa, sohvalle, sängylle, keittiön tuolille ja siitä pöydälle... mihin vaan keksiikin äitin kauhuksi haluta. :eek:

Nyt mulla onkin sitten ongelma kun tuo pahuksen Huppa lopetti nettimyynnin :snotty: että mistä löydän vk-puvut molemmille muksuille. Pojalle pitäisi lisäksi varmaan jotkut goretexit (muoks. siis kengät) keväälle hankkia kun meni kasvamaan ulos entisistä, nyt ei ole kuin yhdet sopivat kengät (24 koon Kuomat). Ja saappaatkin pitäisi molemmille löytää, lämminvuoriset ja kesäksi tavalliset... kääk, nyt olisi lottovoitto tarpeen. :headwall: Toivottavasti löydetään edes osa kirppareilta.

Kohta alkaa Selviytyjät, sitten tää nappaa pussin laihiskarkkeja ja maastoutuu sohvalle. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Kohta alkaa Selviytyjät, sitten tää nappaa pussin laihiskarkkeja ja maastoutuu sohvalle. :p
Mitä noi on? :whistle: :LOL:
Mä syön näin laihisteluaikoina Pirkan salmiakkeja tai lakritsikissoja, niitä myydään 100 g:n pusseissa ja koko pussissa on yhteensä 100 kcal. Mä tykkään juuri tuollaisista äkäisen makuisista salmiakeista. :p Onneksi sisko vinkkasi nuo mulle, melkein mistä vaan muusta pystyn laihisteluaikana luopumaan mutta en salmiakista. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Kohta alkaa Selviytyjät, sitten tää nappaa pussin laihiskarkkeja ja maastoutuu sohvalle. :p
Mitä noi on? :whistle: :LOL:
Mä syön näin laihisteluaikoina Pirkan salmiakkeja tai lakritsikissoja, niitä myydään 100 g:n pusseissa ja koko pussissa on yhteensä 100 kcal. Mä tykkään juuri tuollaisista äkäisen makuisista salmiakeista. :p Onneksi sisko vinkkasi nuo mulle, melkein mistä vaan muusta pystyn laihisteluaikana luopumaan mutta en salmiakista. :D
Siis TOSI HYVÄ idea! Saako idean "varastaa" tai "lainata"? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Kohta alkaa Selviytyjät, sitten tää nappaa pussin laihiskarkkeja ja maastoutuu sohvalle. :p
Mitä noi on? :whistle: :LOL:
Mä syön näin laihisteluaikoina Pirkan salmiakkeja tai lakritsikissoja, niitä myydään 100 g:n pusseissa ja koko pussissa on yhteensä 100 kcal. Mä tykkään juuri tuollaisista äkäisen makuisista salmiakeista. :p Onneksi sisko vinkkasi nuo mulle, melkein mistä vaan muusta pystyn laihisteluaikana luopumaan mutta en salmiakista. :D
Siis TOSI HYVÄ idea! Saako idean "varastaa" tai "lainata"? :saint:
Ole hyvä vaan! :saint: *tarjoaa salmiakkeja*
 

Yhteistyössä