***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Poika tuli lupauksensa mukaan herättämään kutittamalla jalkaa :heart: Aamupala oli katettu lastenhuoneen pikkupöydälle ja käsitti: vaaleanpunaisia sydänkeksejä, minikorvapuusteja ja suklaavanukasta. Poika oli siis itse valinnut nämä =) Tyttökin söi hyvällä ruokahalulla. Väliin yritimme sujauttaa mansikkakiisseliä, mutta se ei saanut ihan yhtä hyvää vastaanottoa kuin korvapuusti. Onneksi näitä päiviä ei ole montaa vuodessa.

Meillä myös on syöminen hieman takunnut viime päivinä. Tyttö on nyt ymmärtänyt kuinka herkkua jugurtti on ja sitä pitäisi olla joka ruoalla. Tytön ensimmäinen sanakin taitaa pian olla tuo jugurtti, kun sitä yrittää hokea. Lounas meni tänään joten kuten ilman jugurttia, mutta välipalla piti laittaa sitä viilin joukkoon. Olikos se Jahvetilla vai missä, kun jugurtin avulla sai menemään muut ruoat? Meillä ollaan varmaan kohta samassa tilanteessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ja Jahvetilla on jännäkakka housussa? :xmas:
Njäääh... :D :LOL:
Taitaa tuo pyöreiden täyttäminen olla rankempaa kuin nämä "normaalit" välivuodet. Vaikka eihän sekään ole kuin yksi vuosi lisää :whistle:
Normaalisti oon ollu että jaa..taas yksi vuosi lisää, mut nyt kun tuo ns maaginen raja tulee, niin..... :eek: :eek: No ehkä tää tästä ;)
Tänään tunsin etteni kyllä taas NIIN nuoreksi poikien kavereiden äitien keskuudessa :whistle: ;)
 
Pottailussa on meilläkin (kuten oliko verkkiksellä) tullut hiukan takapakkia. Yhdet-kahdet pisut tyttö edelleen tekee pottaan, mutta selvästi on vähentynyt. Tänään tosin teki pitkästä aikaa kakat pottaan. Malttaa kyllä edelleen istua potalla, mutta ehkä ei sitten ajoitukset osu ihan niin kohdilleen kuin aiemmin. Ilmoittaa kyllä toisinaan, kun kakka on jo vaipassa, mutta ennakointia ei ole.
 
50-vuotislahja onkin vaikeampi kysymys. Isälleni ostimme koko perheen (äiti + veljeni) voimin soutuveneen kun porukat olivat juuri ostaneet rantatontin ja äidilleni en edes muista mitä ostimme. Viikonloppuna olimme tätini 60-vuotisjuhlissa ja veljieni kanssa ostimme riippumaton. Oma kummitätini ja hänen miehensä ovat molemmat kartuttaneet matkakassaa Elviksen synnyinseuduille matkustamiseen, niin se oli "helppo" homma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Normaalisti oon ollu että jaa..taas yksi vuosi lisää, mut nyt kun tuo ns maaginen raja tulee, niin..... :eek: :eek: No ehkä tää tästä ;)
Tänään tunsin etteni kyllä taas NIIN nuoreksi poikien kavereiden äitien keskuudessa :whistle: ;)
Mä on edelleenkin että ai yksi vuosi lisää, eihän tuota edes huomaa:D Ja varsinkin kun miehen hyvä ystävä aina sanoo mua tytöksi :LOL:Joten enhän mä vanha voi vielä ollakaan :whistle:
 
Mekin saunoimme jo tuossa aiemmin. Tyttö meni mummolaan yökylään, kun täällä jatkuivat rakennus- ja siivousprojektit. Olipa NIIN rauhaisa saunahetki, kun poika puuhaa aina siellä omiaan ja aika rauhassa vielä.
 

Yhteistyössä