***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Saunaan :wave:
Mä kävin jo. Ekan kerran kera kahden muksun. Sauna on tuolla alakerran bunkkerissa. :xmas:
Aika hyvä suoritus :flower: En ole kokeillut vielä enkä ehkä ihan vähään aikaan edes aio yrittää.
Ei voinu huomio tosiaan herpaantua hetkeksikään ja likimain kaiken aikaa sai pienestä miehestä pitää kiinni...ettei kaadu tai tipu mistään. No, hyvin selvittiin ja puhtoisilta näyttävät kutreinensa =) :heart: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä ostin mun äidille 50 v lahjaks kalevala-korun ja korvikset. Ja tykkäs paljon
Heeeelmeeeeri
JEEEEE!!! :wave: Siis oikeastihan mä katson para-aikaa leffaa miehen kans :LOL: Tosin se just totes, että ei itsekään halua katsoa sitä ja vaihto kanavaa :D

Muoks. siis ei enää leffaa katsota
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja ei valskannu up&go viime yönä :attn:
Oli puistossa puhetta yhden äidin kanssa, jonka poika heräsi lähes joka yö siihen, kun vaippa oli falskannut. On muutenkin ollut tosi huono nukkuja, niin äiti ei kaivannut mitään tuollaista ylimääräistä yöpuuhaa. Äiti ratkaisi asian niin, että housuvaipan päälle tulee vielä teippivaippa. Ei ole enää tullut läpi. Mutta ei tietysti pidemmän päälle ole mikään kaikista kätevin ratkaisu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja ei valskannu up&go viime yönä :attn:
Oli puistossa puhetta yhden äidin kanssa, jonka poika heräsi lähes joka yö siihen, kun vaippa oli falskannut. On muutenkin ollut tosi huono nukkuja, niin äiti ei kaivannut mitään tuollaista ylimääräistä yöpuuhaa. Äiti ratkaisi asian niin, että housuvaipan päälle tulee vielä teippivaippa. Ei ole enää tullut läpi. Mutta ei tietysti pidemmän päälle ole mikään kaikista kätevin ratkaisu.
:eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Paha kysymys tuo yksityisen pävähoidon tukiasia. Menemme ensi viikolla tutustumaan, joten ehkä siellä meille selvitettän nuokin asiat :whistle:
Jos se on niin mun pitää nostaa veroprosenttia. Aliarvioin mun palkan ja saatan vielä saada korotuksen :flower: :flower: :flower: Eli jo senkin vuoks on pakko nostaa, mutta täähän on vaan positiivista :LOL:
 
Niin ja kysymys kaksi:

Mitä pesuainetta käytätte taaperolla? Mulla on Ainun joku pumppupullo (vauvapesu?). Mietin vaan että mikä vois olla vaihtoehtoinen, kun mun mielestä noita ei enää monessakaan kaupassa oo. Liekö lopetettu... :/
 

Yhteistyössä