***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Hellou! Jahven poppoolla menee ketsuppia ihan kunnioitettava määrä :LOL: Meillä ketsuppia syö ainoastaan isäntä ja keskimmäinen tyttö. Pikku neidille olen antanut mutta ei näyttänyt olevan suurinta herkkua. Meillä tykätään myös vichystä siis koko perheenä, sen takia otettiinkin jääkaappiin vichy automaatti niin ei tarvi kaupasta kantaa :p Meillä tyttö on maistanut kaikkia mitä mekin syödään kun tulee kinuaan heti kun näkee jonkun syövän jotain :whistle: Äitiinsä tullut. On syönyt sipsejä, juustonaksuja(rakastaa niitä, kun kuulee pussin rapinan tulee juosten paikalle) karkkia, suklaata, jädeä yms. Kaikki kelpaa oli suolaista eli makeaa, on sekoitus kahta vanhempaa lasta joista toinen on hirvee karkin perso toinen suolasen :LOL: eli tulee hirveen perso herkuille :p :D Oisko helmis enne uni :whistle: :LOL: Siinä oliskin käsitöitä kerrakseen :LOL:

*muoks* kasviksista menee porkkana, kurkku, tomsku, paprika oikeestaan kaikkimitä on saanut on vetänyt änäriin. Hedelmistä tykkää myös mitään ei oo jättänyt syömättä. Tai no on Ananas murskan sylki pois, ihme lapsi :whistle:
 
Kaupassa tuli käytyä...ah mikä ryysis :eek: :eek: :eek:
Karjalanpaisti uunissa, kolmas koneellinen pyykkiä pörräämässä ja vielä riittää. Poikien huomisia pelikamoja ja eväitä pitäs alkaa laittelee, aamulla klo 9 pitää olla jo autossa :whistle: :kieh: Kaikilla on huomenna 2 peliä, samassa paikkaa onneksi :p
Huomenna meinasin siivota kun kotiudutaan, mut jos jotain sais jo tänään tehtyä, niin olis huomiselta pois.
Boolitarpeetkin ostettiin sunnuntaiksi :whistle: Jos olis hyvä ilma, että sais pihalla istuttua ja vaikka lasin-kaks nappastua :D :flower: :xmas:
Mies kävi äsken jossain "asioilla" ja yksin halusi mennä...hmm...missähän lienee käynyt :whistle: :xmas: :saint: :D :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mies kävi äsken jossain "asioilla" ja yksin halusi mennä...hmm...missähän lienee käynyt :whistle: :xmas: :saint: :D :LOL: :LOL:
:D :xmas: :LOL: Omilla teillään taisi käydä... ;) :whistle: :LOL:

Mä oon tän päivää vetänyt vuorotellen teetä ja särkylääkettä ja väliin yrttitippoja, en halua olla huomenna kipeä kun olis kaverin kolmekymppiset tiedossa! :snotty:

 
No nythän mä vasta hokasin että ne Jahven synttärithän on ihan just :D Kovasti onnea =) Onpas nyt kolmekymppisiä porukalla.. Meilläki ois yhet huomenna siellä Jahven kulmilla, vielä arvotaa että lähetääkö vai ei :whistle:

Toivottavasti hilunen ei tuu kipeeks :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Onnea jahvelle jo etukäteen :hug: :flower: Meillä miehellä virallisesti 30 napsahtaa ens maanantaina, saas nähdä koska pidetään juhlat, jos yhdistäis tuparit ja kolmikymppiset pääsis yksillä juhlilla :whistle: :p :D
Eli sun mies on päivän nuorempi ku minä :D :LOL:
Ja kiitosta vaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No nythän mä vasta hokasin että ne Jahven synttärithän on ihan just :D Kovasti onnea =) Onpas nyt kolmekymppisiä porukalla.. Meilläki ois yhet huomenna siellä Jahven kulmilla, vielä arvotaa että lähetääkö vai ei :whistle:

Toivottavasti hilunen ei tuu kipeeks :xmas:
Hoksasin FB:stä...et PL:llako on kanssa 3-kymppiset? :D En siis tunnehäntä sen kummemmin...ulkonäöllisesti lähinnä...ja oli kaverin kans samalla luokalla ya =)
Kiitsa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Nyt töihin muutamaks tunniks :wave:

Ai niin, mä näin viime yönä unta, että sain kaksostytöt :xmas:
Pahin painajainen mitä itteelleni voisin kuvitella :LOL: :LOL:
Mä tiedän pahemmankin, ainakin itelleni :whistle: -yhdessä perheessä on nyt 4v., 2v. ja syksyllä tulee kaksoset... :whistle: :eek: :xmas: :LOL:
Auts :whistle:
En haluaisi olla sen mamman pöksyissä :D B)
Vaikkakin...meillä oli sillon 5v, 3v ja refluksi-vauva...eiks se oo melkee sama :LOL: :LOL:
 
Mihinhän kaikkeen pitikään kommentoida!

Kasviksia ja hedelmiä menee ihan hyvin. Salaatinlehdet kyllä sylkäsee nykyään pois, ennen nekin meni. Tomaatti on ykkösherkku, kurkku kelpaa välillä ja välillä ei... Tänään kun käytiin ulkona syömässä niin tarjolla oli ranskalaisia, kananugetteja ja tomaattia, molemmat lapset söi ekana tomaatit :D Ja neiti totes että tomaatit oli parasta koko annoksessa, outo lapsi :whistle: Hedelmistä on tainnut kaikki kelvata mitä on tarjottu, banaani on suosikki.

Herkuista taitaa kelvata sekä suolanen että makea.

Ieva ok, täytyy varmaan mennä kaatosateeseen kokeilemaan pitääkö vettä :whistle:

Ketsuppia on pari kertaa laitettu ruoan sekaan ja hyvin kelpas. En oo kyllä ennen kuullu et ketsuppia kaalilaatikkoon laitetaan! Enkä kyllä taida ihan heti kokeilla...
 
Vai siirtyy Jahvekin viikonlopun aikana neljännelle kymmenennelle ;) Onnittelut etukäteen :flower:

Mä jo odotan, että mies tulis kotiin mökkireissultaan, vaikka nyt meillä on ollut muutaman päivän tosi siistiä, kun on ollut yx suttupytty vähemmän :D :ashamed: Poikakin taitaa ihmetellä, että missä se isi on, kun aina välillä kuikuilee pihalle ihan kuin etsien isukkia :/

Meillä ei poika myöskään välitä tuoreista kasviksista, mutta kypsennettynä menee kaikki. Salaatinlehdet syljesii suustaan, samoin nykyään paprikat ja kurkutkin toisinaan. Hedelmät uppoo kyllä kaikki mitä ollaan tarjottu. Marjat on pakkasesta sulatetuina sillänään kai liian kirpsakoita, eivät mene yksistään, mutta muutaman saa esim. puuron sekaan piilotettuna menemään :p
 
Meillä ei olla annettu pojan edes maistaa ranskiksia, ketsuppia, suklaata, karkkia, mehua, limsaa... :eek: :saint:
Kasviksista tykkää kovasti, kurkku ja tomaatti on herkkua, porkkanaa syö keitettynä, mutta ei raakaraasteena. Yleensäkin kaikki tuollainen pitkä suikero (porkkanaraaste ja mm. rakettispagetti) ei uppoa, poikaa tuntuu inhottavan, jos jää suupieleen roikkumaan ruokaa :whistle:

muoks. niin ja fetajuustosta tuntuu tykkäävän :)
 
Ai niin, mä olin tänään ihan äimänä, ku poju kakkas vaippaan! :eek: Ei oo sellasta sitten tapahtunu ainakaan pariin kuukauteen :whistle: Nyt alkoi välipalalla yhtäkkiä ähistä ja multa kesti hetken tajuta, mikä on homman nimi :D
 

Yhteistyössä