***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Meilläkään ei kasvit maita. |O Siinä ei tosiaan ole tullut äitiin tai isiin, koska me olemme miehen kanssa himosalaatinsyöjiä. Kurkkua ja jenkkisalaattia tyttö kyllä vetelee, muita kasveja saattaa maistaa, muttei syö. Eikä syö hedelmiä eikä marjojakaan. Keitetyt kasvit menee ruoan seassa kyllä ja joka ruokaan laitellaankin jotain kasvia aina.
 
Tyty syö suht mielellään kasviksia, salaattia lukuunottamatta, sitä ei kyllä syö tuo 3-vuotiaskaan. Tomaatti on ihan herkkua, kurkku ja paprikakin häviää lautaselta, kuten myös pakastevihannekset. Raejuusto katoaa hetkessä ja hedelmistä tykkää myös. Suurin herkku on kuitenkin ehdottomasti suklaa. :D
 
Meillä tyttö teki tänään saibet eteisen matolle. Astui vielä varmuudeksi päälle, jotta imeytyisi kakula varmasti mattoon. :xmas: Eilen pissasi samaiselle matolle, ja ajatteli sitten vissiin, että onpa likainen matto, eivätkä älyä pestä sitä, joten tekis kaklut. :D No, mies pesaisi maton sitten päiväpuhteiksi, kun olimme kylillä tytön kanssa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä tyttö teki tänään saibet eteisen matolle. Astui vielä varmuudeksi päälle, jotta imeytyisi kakula varmasti mattoon. :xmas: Eilen pissasi samaiselle matolle, ja ajatteli sitten vissiin, että onpa likainen matto, eivätkä älyä pestä sitä, joten tekis kaklut. :D No, mies pesaisi maton sitten päiväpuhteiksi, kun olimme kylillä tytön kanssa. :xmas:
:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mihis pp ja muut tytöt meni? :attn:
Taisivat lentää pönttöön yöunille... :whistle:
ilmeisesti :whistle:
Mä taas kukun täällä kun mies yöhukissa-en osaa orpona mennä nukkumaan itekseni... :snotty: Mut mikäs tässä, oma rauha, kuppi kuumaa teetä, palsta ja taustalla kone soittaa juutuupista musakkia. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Olispas muuten kiva, jos vanhat tutut kävis joskus moikkaamassa. :/ Ja missäs Muori ja metu luuhaa? :wave:
Olimme sitten juuri yön yli kisareissulla, kun täällä oli vipinää. Tänään iltasella palasimme ja sitten on siivottu ja rakenneltu urakalla (tyttö vietiin mummolaan, niin saatiin jotain tehtyäkin). Sitten TV:stä tuli kisalähetys ja loppui vasta yhdentoista jälkeen. Ja siitä tähän asti olen lukenut, mitä keskustelua on käyty :eek:
 
Onnittelu Niiskulle pojasta :flower:

Minä en ole juurikaan vaivautunut vaihtamaan vaippaa sylissä. Olisi joissain tilanteissa kätsyä, jos sen osaisi näppärästi, mutta noiden kestovaippojen kanssa olen kyllä sitä mieltä, että makuuasento on paras. Tai seisaaltaan saa taskuvaippoja laitettua. Mutta hoitopöytää ei olla käytetty melkein vuoteen, lattialla menee siis.

Kiukkupuuskia löytyy täältäkin riittävästi. Joko heittäydytään selälleen tai sitten poljetaan jalkaa (mikä on aika liikuttavaa).

Kasvikset maistuvat heikohkosti. Kurkkua ja tomaattia vähän. Marjat onneksi ihan ok. Ketsuppia ei olla annettu, puolukka ajaa sen virkaa. Poika puolestaan aina ilmoittaa, että pahaan ruokaan saa laittaa ketsuppia :whistle:

Nyt nukkumaan. Huomenna tulee vieraita kohtalaisen aikaisin.
 

Yhteistyössä