***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Ieva :attn: sä tiiät vissiin näistä lastenvaatteista paljon :whistle: Mainitsit tossa että teil on name itin ulkopuku ja ei ole täysin vedenpitävä. Niin meillä on pojalla kans name itin puku, siinä lukee omega mini rainset, niin onko tuo vedenpitävä?? Suihkussa sitä kokeilin niin piti kyllä mutta meniskö toi ihan sadepukuna?? Kun nimestä niin vois päätellä mut en sit tiiä...
Heh-heh. En tosiaan kyllä tiedä noista Name Itin puvuista sen enempää kuin, että tuossa kaksiosaisessa, mikä meillä on, ei ole samanlaista kalvoa kuin esim. Reimatecissä ja Polarn O Pyretissä. Pitää kyllä myyjän mukaan jonkin verran kosteutta, mutta ei ole käytännössä testattu, kun ei olla sateella se päällä ulkoiltu.
 
Kiitos Ieva vinkistä! Meillä kuitenkin on jo onneks sandaalit, poika sai synttärilahjaks =)
Mä en uskaltanut silloin keväämmällä ostaa sitä popin pukua sokkona ja nyt kun myöhemmin näin, niin harmitti :| Se on kyllä hyvä! Mutta nyt kun tuo meidän puku on niin iso, että kestää varmaan ens kevääseen, niin voisin ostaa sen fleece-vuorellisen takin ja housut toiseks puvuks.

Muuten, kun ostettiin silloin hullareilta se halpis tht, niin siitä on jo sisävuori ratkennu |O No, onneks se ei maksanu kun 30 e
 
Onkos ihmisillä ylppäreitä ym. kemuja tiedossa? Meillä on kahdet ylpsyt; lapsen kaksi kummitätiä (mun ja miehen siskot) saa lakit. Probleemina vain on, että juhlat sijaitsevat eri puolilla Suomea, joten joudumme jakaantumaan. Minä menen lapsen kanssa toisiin ja mies toisiin. Ostin kummitädeille lapselta lahjaksi Heljä Liukko-Sundströmin ylioppilaspupu-mukit ja aion askarrella lapsen kanssa kortit. Sormiväripuuhia siis tiedossa. :D
 
Puvuista vielä, niin olin ajatellut meille kummipojan vanhaa Legon pukua ensi talveksi, niin piru vie, ystäväni kertoi tänään, että siinä on haaruksissa reikä. Joutuu siis vissiin ostamaan uuden puvun taas talveksi, kun en jaksa mistään Huutiksesta niitä kytätä. En nimittäin usko, että tuo 80cm -puku menee enää lahkeista ensi talvena. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä on tänään ollut "en syö" -päivä. :/
Me käytiin hesellä ja poika oppi dippaamaan ransut ketsupissa, mistä ei ole ennen tykänny. Jos esim. makaronissa on ollu ketsuppia, niin ei ole suostunut syömään :eek:
Meillä taas oikeen mikään ei kelpaa, jos ei oo ketsaa... :/
No mä kans sanoin, että mikä ihmeen lapsi sä olet kun et tykkää ketsupista :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä on tänään ollut "en syö" -päivä. :/
Me käytiin hesellä ja poika oppi dippaamaan ransut ketsupissa, mistä ei ole ennen tykänny. Jos esim. makaronissa on ollu ketsuppia, niin ei ole suostunut syömään :eek:
Meillä taas oikeen mikään ei kelpaa, jos ei oo ketsaa... :/
No mä kans sanoin, että mikä ihmeen lapsi sä olet kun et tykkää ketsupista :LOL:
No mie huolisin sellasia :whistle: meillä menee 2kg ketsaa/vko...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä on tänään ollut "en syö" -päivä. :/
Me käytiin hesellä ja poika oppi dippaamaan ransut ketsupissa, mistä ei ole ennen tykänny. Jos esim. makaronissa on ollu ketsuppia, niin ei ole suostunut syömään :eek:
Meillä taas oikeen mikään ei kelpaa, jos ei oo ketsaa... :/
No mä kans sanoin, että mikä ihmeen lapsi sä olet kun et tykkää ketsupista :LOL:
No mie huolisin sellasia :whistle: meillä menee 2kg ketsaa/vko...
:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meillä on tänään ollut "en syö" -päivä. :/
Me käytiin hesellä ja poika oppi dippaamaan ransut ketsupissa, mistä ei ole ennen tykänny. Jos esim. makaronissa on ollu ketsuppia, niin ei ole suostunut syömään :eek:
Pöh, me ei olla älytty antaa lapselle ketsuppia. :/ Toisaalta, mä itse käytän sitä vain ja ainoastaan kaali- ja maksrulootassa, enkä aina niissäkään. Mies kyllä vetelee ihan reippaasti ketsuppia. :whistle: Ranuja lapsi on kyllä saanut ravintoloissa. Tykkää. :p
 

Yhteistyössä