• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Kiirettä pitää :p viime viikonloppuna oli yhdet polttarit, nyt viikonloppuna toiset ja mä olen kaason ominaisuudessa järkkäämässä molempia. :D Laskeskelin että tässä yhden kuukauden sisään meille osuisi kolmet polttarit, kahdet pyöreät synttärit, kahdet ylioppilasjuhlat ja yhdet häät jos kaikkiin mennään. B)

Äsken kun mies pesi pojan hampaita niin poika yhtäkkiä nappasi lavuaarin reunasta kiinni, nosti itsensä kurkkaamaan lavuaariin ja laski taas alas. Eli tuo siis vetää leukoja, ei ole ainakaan multa perinyt urheilullisuuttaan.

Poskihampaita pukkaa ja kolmen tunnin yöunilla mennään taas... :kieh: onneksi ei joka yö. Ja onneksi yöt meillä on nyt ylipäänsä rauhoittuneet, poika alkoi lopulta nukkua kokonaisia öitä 1v2kk iässä. =) Paitsi jos on flunssaa tai tulee hampaita.
 
Aii, mammanan lapsoset on Metsämörri-tarhassa! :flower: Ihanaa! Mä olen kovin kiinnostunut ko. toiminnasta ja tuossa päiksyssä, mihin tytölle on haettu hoitopaikkaa syksystä alkaen, toteutetaan Metsämörriä. Toivottavasti päästään sinne! :)

Onnea Meillevauvalle ja muille muuttajille/muuttaneille (taustoilla ainakin lienee heitä ;) ) uuteen tupaan! :flower: Mekin katselemme koko ajan asuntoja, mutta sopivaa ei oikein löydy. Kaikki oikeilla alueilla sijaitsevat ovat liian arvokkaita meille ja meille sopivan hintaiset sijaitsevat ei-niin mieluisilla alueilla. :/ Yksi ihan ookoo olisi ollut tarjolla, mutta sijaitsi ekassa kerroksessa, enkä enää halua ensimmäiseen. No, kahtellaan ajan kanssa. Onneks ei ole mikään kiirus tästä häippästä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Eli tuo siis vetää leukoja, ei ole ainakaan multa perinyt urheilullisuuttaan.

.
Meillä isäntä yrittää neidille opettaa :whistle:
Tuo jaksaa roikkua tollasessa tangossa jo kauemmin ku minä :LOL:
Meillä lapsi on perinyt äidiltään joogavietin. :D Jatkuvasti tekee asanoita touhutessaan. :D
Multa perittyä pojalla on ainakin ruokahalu. :snotty: Pitäisi kai ruveta taas silloin tällöin vaa'alla käymään.... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Onnea Helmikselle pesutornista! :flower: Meillä on pesukone vaan, mutten kyllä edes tarvitsisi kuivuria. En oikein tykkää rummusta tulleista vaatteista ja liinavaatepyykit kuivuu nopsaan kuivaushuoneessa taikka kylppärin perukoilla.
meillä kotona oli kuivausrumpu ja totuin sitä siellä käyttämään. Mä olen niin hullu kuivaaja, että sitten siihen omakotitaloon aion hommata vielä kuivauskaapinkin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Eli tuo siis vetää leukoja, ei ole ainakaan multa perinyt urheilullisuuttaan.

.
Meillä isäntä yrittää neidille opettaa :whistle:
Tuo jaksaa roikkua tollasessa tangossa jo kauemmin ku minä :LOL:
Meillä lapsi on perinyt äidiltään joogavietin. :D Jatkuvasti tekee asanoita touhutessaan. :D
Multa perittyä pojalla on ainakin ruokahalu. :snotty: Pitäisi kai ruveta taas silloin tällöin vaa'alla käymään.... :eek:
:LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Onnea Helmikselle pesutornista! :flower: Meillä on pesukone vaan, mutten kyllä edes tarvitsisi kuivuria. En oikein tykkää rummusta tulleista vaatteista ja liinavaatepyykit kuivuu nopsaan kuivaushuoneessa taikka kylppärin perukoilla.
meillä kotona oli kuivausrumpu ja totuin sitä siellä käyttämään. Mä olen niin hullu kuivaaja, että sitten siihen omakotitaloon aion hommata vielä kuivauskaapinkin :LOL:
Meille tulee vaatehuoneeseen kuivauskaappi....rumpu löytyy jo, mut kuivaan siinä oikeestaan vaan pikkupyykin...t-paidat, aluvaatteet, sukat jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ihanaa kun huomenna on vapaapäivä ja perjantainakin aion käydä vaan 2 tuntia töissä. Tietty jos jotain akuuttia tulee, niin pakko hoitaa, mutta suunnitelma on hyvä :D
Niinpä. JEEEEEE! Mä tosin menen perjantaina ihan koko päiväksi röihin, mutta ens viikolla onkin sitten perjantaina duunin kevätretki, joten periaatteessa vapaapäivä. B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ihanaa kun huomenna on vapaapäivä ja perjantainakin aion käydä vaan 2 tuntia töissä. Tietty jos jotain akuuttia tulee, niin pakko hoitaa, mutta suunnitelma on hyvä :D
Niinpä. JEEEEEE! Mä tosin menen perjantaina ihan koko päiväksi röihin, mutta ens viikolla onkin sitten perjantaina duunin kevätretki, joten periaatteessa vapaapäivä. B)
Kevätretki kuulostaa hauskalta

:flower:
 
B)

Mullakin olis vähän asunnonvaihtokuumetta ilmassa, miehellä ei niinkään. :D Taikka lähinnä on alkanut tuntua siltä, että kaipais muutaman neliön lisää tilaa ja kaksitasoista kämppää eli rivaria niin olis helpompi kun mies kuitenkin tekee jonkinverran yötöitä. Meilläkin on aika tarkkaa se, minne päin haluttais tästä muuttaa eli aika samoilla nurkilla haluttais pysyä. Ja toisaalta ei taas haluais tästä muuttaa kun alkaa viimein olla aikalailla oman näkönen. Tossa lähellä olis kyllä tosi kivoja ja uusia rivareita, mut hintaa meikäläisittäin liikaa, Helsingin hintoihin verrattuna varmaan puoli-ilmasia! ;) :xmas: Mies kyllä laitto jarrut päälle ja käski lopettaa haihattelun ja niinhän se onkin, että maksetaan nyt ainakin jonkin aikaa tätä. =) Mut saahan sitä aina haaveilla... :saint:
 
Onko näillä helmillä joku uhmakausi tai joku kun meidän pojasta on tullu aivan uskomaton kiukuttelija! Siis oikeasti se on aivan mahdoton. Vetää pultit ihan mistä vaan ja oikein uhittelee, esim. suuttuu, lähtee juoksemalla johonkin nurkkaan huutamaan, jos menee perään niin työntää pois ja rimpuilee sylissä. Pöydässä jos kiellän sotkemasta niin saattaa jopa yrittää lyödä :eek: Siis ihan ihme hommaa! Temperamenttia siis kyllä meidän pojasta löytyy.
 

Yhteistyössä