***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Suositelkaa mulle matkarattaita tai mitä vaan rattaita, mitkä menis pieneen tilaan, mut olis kuitenkin käytännölliset ja hyvät :wave: Meillä on vain noi Brion yhdistelmävaunut ja matkarattaat tms. olis varmaan ainakin näin kesällä kätevämmät ottaa mukaan autoon, ei veis niin paljon tilaa. Eli nyt mainostakaa omianne tai toisten! ;) :D
No meillä on noi Gracon Miraget, ihan ookoot perusmatkikset =)
Niitä mä oon kans kattonu, mut oon miettiny, et pitäiskö olla isommat pyörät?
No me ollaan kyl pärjätty noilla ihan jopa metsäpolulla :D Et jos ihan ns kaupunkirattaiksi, niin on minusta ihan sopivat.
Ok, laitan harkintaan! Kiitos! :flower:
 
Iltaa! :wave:

Meilläkin neiti juo melko vähäisiä määriä. Illalla unipullollisina saattaa sitten mennä 2 - 4 dl maitoa. Pitäis kyllä rajoittaa iltajuomista ja tarjota varmaan vettä päivällä janojuomana aterioiden välissä. :ashamed:

Tänään muuten huivin olla hienosti päässä. Mä olin laittamassa huivia itelleni, kun neiti tempas sen multa ja laittoi omaan päähänsä. Pitäis varmaan antaa ton ite valita hattunsa, jos alkais pysyä päässä paremmin. :D

Meillä noi yhdistelmät hajoo käsiin. Eilen hajos jarrut. :headwall: En tiedä, pitäiskö uudet rattaat ostaa vai yrittää sinnitellä noilla syksyyn, jolloin rattaiden tarve tod.näk. vähenee, kun neiti menee hoitoon ja mä töihin.
 
Heipä hei! Taas taukoa ollut tässä ja en ole ehtinyt perehtymään mistä olette jutelleet.
Sen verran omia kuulumisia, että pikku-ukkeli käy fysioterapiassa ja seisoo ilman tukea ja ottanut kaksi askelta ilman tukea.
Varvastaminen on hidastanut kävelemään lähtöä, mutta fysioterapeutti oli toiveikas, että kyllä lähtee kävelemään parin kuukauden sisään, no nähtäväksi jää =)
Nyt jo kuiteski aikas hyvin kävelee tukea pitkin kantapää lattiassa.
Aurinkoisia päiviä toivotellen minä ja pikku-ukkeli 1v ja kohta 4kk. :wave:
 
Heipsulivei täältäkin :wave: Vähän väliä koitan käydä lueskelemassa, mutta ei aika tunnu riittävän kirjoittelemiseen. Eikä tänne kummempia edes kuulu :whistle: Perusarkea elellään. Pihaa olen koittanut möyhiä ja siistiä, tänäänkin tein uuden kukkapenkin ja istuttelin sinne taimia. Vielä pitäisi huomenna aidan vierustalta siirtää liljoja penkkiin. Mähän en ymmärrä puutarhan hoidosta mitään, mutta on se kivaa joskus hiukan kyykkiä ja möyhiä multia :D Mä aion muutenkin karsia tätä pihaa, joten talon seinustoilta ja aidan vierestä häviää pitkät penkit kukkia ja muuta kasvillisuutta lehtikompostiin. Haluan mahdollisimman helppohoitoisen pihan :whistle: B)

Meillä on vaatteista käytössä 86cm. Muutama 80cm on vielä käytössä. Poika syö pääsääntöisesti kaiken itse ja juo tavallisesta (muovi)mukista. Mukiin tosin laitan juomista vain pienen tilkan kerrallaan ja täyttelen, jotta siivoaminen on helpompaa. Juottamiseen onneksi suostuu useammin kuin syöttämiseen, joten nestettä (maitoa ja vettä) menee ihan kiitettävästi päivän aikana.

Nyt pitäis painua suihkuun, iltapalalle ja euroviisujen pariin, kunnes uni yllättää ennen Suomen esitystä :headwall: :LOL: Mies lähti kaverinsa mökille talkoisiin ja ottavat siellä vähän oluttakin eli jää sinne yöksi ja mä saan viettää illan jälleen ihan itsekseni =)
 
Kevytmelankolia, ei meilläkään kävellä vielä ja seuraava neuvolakin on vasta 1 ½-vuotiaana. No, jos ei silloin kävele, niin sitten varmaan passitetaan fysioterapiaan. Tukea vasten tuo kyllä kävelee hyvin ja ikääkin on vasta 1 v 2 kk, joten toiveikas vielä oon. =)
 
Muori Meilläkin neuvola vasta 1 ½ -vuotiaana ja seuraava fysioterapia on elokuun lopulla.
Pikku-ukkeli on tykännyt käydä fysioterapiassa ja niin minäkin, siellä on aina tosi kivaa =)
Mutta eiköhän teilläkin pian kävellä ja toivottavasti meillä kans :D
 
Ihana päivä- ilma oli mahtava ja muutenki oli kivaa :D Eilen ostettiin uusi pesutorni ja sain vielä ergorapidonkin :p PT: n saan kyllä vasta siihen uuteen kotiin, eli heinäkuussa :x Muutenkin just taivasteltiin, että kuinka kamalasti rahaa meillä on mennyt kolmessa päivässä, nii eiköhän autosta menny rengas heti taivastelun jälkeen. Ja kun autossa oli muutenkin vääränlaiset renkaat, niin on pakko nyt ostaa uudet |O

Euroviisuja jaksoin katsoa ehkä puoleen väliin...heräsin kun pisteiden antaminen alkoi :LOL:

Musta on tosi hassua kuinka joka päivä huomaa pojan taas kehittyneen ja oppineen uuttaa. Ja kuinka paljon se ymmärtää ja osaa tehdä kun käsketään. Hassua siis se, miten paljon osaa ja käsittää, mutta ei sano sanoja edelleenkään. Ainoa mitä huomaan sen yrittävän matkia, on mieheni nimi kun mä sanon sen.

Mukista sen verran, että meillähän ei ole sitä tuttia enää, eikä siks myöskään tuttipulloa. Nokkamukista juo pääasiassa, mutta tosi hienosti jo lasistakin. Tänään ostinkin pojalle oman muovisen mukin. Ja muuten, pakko mainostaa/kehua, että kun tutit jätettiin pois, niin poika nukkuu nyt täydet yöt :D :flower: HIPHURRAA!!! Tietty sairastelut vähän vaikutti, mutta nyt taas kun poika alkaa olla terve niin nukkuu taas hyvin :flower:
 

Yhteistyössä