• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Voitteko uskoa, että meillä on tällä samalla sivulla tekstejä KOLMELTA päivältä :eek:
Kyllä voin! Joka pv oon käyny täällä katsomassa ja päivittelemässä kun on niin hiljaista... :eek:
Mä kyllä myönnän, että kun teistä useimmat (?) tulee paikalle kymmenen jälkeen, niin arkisin mä olen jo silloin nukkumahommissa :ashamed:
Mulla on yleensä kymmenen maissa vasta iltapuhteet (pyykit, kyökki jne.) tehty, joten tulen vasta silloin paikalle, oli arki tai pyhä. Pakko saada itselle vähän "vapaata", jä tämä netti toimii siinä hyvänä välineenä kun joka ilta ei jaksa lukeakaan. Nyt tosin ilmoittauduin yhteen duunin kustantamaan lisäkoulutukseen yliopistolle, mikä vienee ensi syksynä sitten aika lailla iltoja ja öitä, kun siinä osa opinnoista tehdään vapaa-ajalla. Nettiaika (hupisellainen) siis tulee vähenemään. Mikäli siis pääsen siihen koulutukseen, kun ottavat siihen rajatusti populaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Poitsu 1,3 v 9,6 kg ja 81,2 cm. Miltä kuulostaa verrattuna omiinne? =)
Hieman isompi taitaa olla kun meillä, mut oikeen sopusuhtaselta kuulostaa :D
Pituus oli nollakäyrän yläpuolella ja paino alapuolella. Tuo on semmoinen ronkeli ettei sille meinaa kelvata mikään, mut kai se syö sen verran kuin tarvii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Onko näillä helmillä joku uhmakausi tai joku kun meidän pojasta on tullu aivan uskomaton kiukuttelija! Siis oikeasti se on aivan mahdoton. Vetää pultit ihan mistä vaan ja oikein uhittelee, esim. suuttuu, lähtee juoksemalla johonkin nurkkaan huutamaan, jos menee perään niin työntää pois ja rimpuilee sylissä. Pöydässä jos kiellän sotkemasta niin saattaa jopa yrittää lyödä :eek: Siis ihan ihme hommaa! Temperamenttia siis kyllä meidän pojasta löytyy.
Täällä myös löytyy tulista temperamenttia. Lyö ei kyllä sentään, mutta jalkaa polkee ja iskee nyrkkiä pöytään. :eek:
No mä ihmettelen tosi paljon sitä lyömistä...on kyllä koiriakin läpsiny ja aina on kielletty. Ja ilmeestä päätellen tietää, että niin ei sais tehdä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mut saahan sitä aina haaveilla... :saint:
Ja pitääkin ;)
Mun haaveissa meillä on upouusi 300 neliöinen keltainen 1½krs puutalo järvenrannalla :LOL:
Mä haaveilen upouudesta (tai korkeintaan muutaman vuoden vanhasta) kerrostaloasunnosta, mieluiten loft-asunnosta merinäköalalla hyvien palvelujen lähellä. Tilaa saisi olla n. 80-100m2 ja ikkunaa ja huonekorkeutta pitäisi olla paljon. Alueena pitäisin tämän nykyisen. :p
Onneks ei sentään haaveilla samasta :D :LOL:
Jepulis, oliskin aika utopistista, jos haluttais samat huushollit. :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Poitsu 1,3 v 9,6 kg ja 81,2 cm. Miltä kuulostaa verrattuna omiinne? =)
Hieman isompi taitaa olla kun meillä, mut oikeen sopusuhtaselta kuulostaa :D
Kuulostaa ihan pitkältä, hoikalta pojalta. :D Meillä neiti, tänään tasan 1v3kk :heart: on noin suurin piirtein nyt jotain 12kg ja risat ja itse mitattuna 83,5cm.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Poitsu 1,3 v 9,6 kg ja 81,2 cm. Miltä kuulostaa verrattuna omiinne? =)
Hieman isompi taitaa olla kun meillä, mut oikeen sopusuhtaselta kuulostaa :D
Pituus oli nollakäyrän yläpuolella ja paino alapuolella. Tuo on semmoinen ronkeli ettei sille meinaa kelvata mikään, mut kai se syö sen verran kuin tarvii.
Samaa vikaa :whistle: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Poitsu 1,3 v 9,6 kg ja 81,2 cm. Miltä kuulostaa verrattuna omiinne? =)
Hieman isompi taitaa olla kun meillä, mut oikeen sopusuhtaselta kuulostaa :D
Kuulostaa ihan pitkältä, hoikalta pojalta. :D Meillä neiti, tänään tasan 1v3kk :heart: on noin suurin piirtein nyt jotain 12kg ja risat ja itse mitattuna 83,5cm.
Meillä ite mitattuna viime viikolla 75cm ja kotipuntarilla vaatteet päällä viimeks 9,3kg :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mut saahan sitä aina haaveilla... :saint:
Ja pitääkin ;)
Mun haaveissa meillä on upouusi 300 neliöinen keltainen 1½krs puutalo järvenrannalla :LOL:
Tässä on tää mun haave :D

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=RnmYjOVJm98iKqPvgrvGIxw0DoHtKIQKCy5kDXtG&itemcmd=move12&listSize=30&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.924989

tai sit tässä...

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=RnmYjOVJm98iKqPvgrvGIxw0DoHtKIQKCy5kDXtG&itemcmd=move9&listSize=30&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.698828
Ihan käypäisiä ovat. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen ihan kivan olosia :D Eikä noi nyt niiiiiiiin pahan hintasia ollu :whistle:
No on ne, johan tolla hinnalla täältä (ja sieltä) saa omakotitalon. :D Ja sitä ei taas haluta... :whistle:
Mut ei noin uutta ja "huoltovapaata" vaihtoehtoa ;)
No joo, mut saa toistaiseksi olla. :D Kämppä olis loistava, paikka samoin, mut joskos taantuma laskis hintoja... :whistle: Taikka senkus ostettais tuo, mut näillä palkoilla se tarkoittas että sitä maksettais kohtuullisilla lyhennyksillä joku 25 vuotta ennenku olis oma tai sit maksettais niitä seiniä ja siinä se...Ja sitä kun ei haluta...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Onko näillä helmillä joku uhmakausi tai joku kun meidän pojasta on tullu aivan uskomaton kiukuttelija! Siis oikeasti se on aivan mahdoton. Vetää pultit ihan mistä vaan ja oikein uhittelee, esim. suuttuu, lähtee juoksemalla johonkin nurkkaan huutamaan, jos menee perään niin työntää pois ja rimpuilee sylissä. Pöydässä jos kiellän sotkemasta niin saattaa jopa yrittää lyödä :eek: Siis ihan ihme hommaa! Temperamenttia siis kyllä meidän pojasta löytyy.
Täällä myös löytyy tulista temperamenttia. Lyö ei kyllä sentään, mutta jalkaa polkee ja iskee nyrkkiä pöytään. :eek:
No mä ihmettelen tosi paljon sitä lyömistä...on kyllä koiriakin läpsiny ja aina on kielletty. Ja ilmeestä päätellen tietää, että niin ei sais tehdä...
Meillä asuu myös pieni kiukuttelija, vetää herkut nenään milloin mistäkin ja silloin kyllä neiti suorastaan salamoi! :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen ihan kivan olosia :D Eikä noi nyt niiiiiiiin pahan hintasia ollu :whistle:
No on ne, johan tolla hinnalla täältä (ja sieltä) saa omakotitalon. :D Ja sitä ei taas haluta... :whistle:
Mut ei noin uutta ja "huoltovapaata" vaihtoehtoa ;)
No joo, mut saa toistaiseksi olla. :D Kämppä olis loistava, paikka samoin, mut joskos taantuma laskis hintoja... :whistle: Taikka senkus ostettais tuo, mut näillä palkoilla se tarkoittas että sitä maksettais kohtuullisilla lyhennyksillä joku 25 vuotta ennenku olis oma tai sit maksettais niitä seiniä ja siinä se...Ja sitä kun ei haluta...
Pankin kanssa on ihan mukava olla naimisissa :whistle: :kieh: :LOL:
No...vois sitä rahaa turhempaankin työntää ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Onko näillä helmillä joku uhmakausi tai joku kun meidän pojasta on tullu aivan uskomaton kiukuttelija! Siis oikeasti se on aivan mahdoton. Vetää pultit ihan mistä vaan ja oikein uhittelee, esim. suuttuu, lähtee juoksemalla johonkin nurkkaan huutamaan, jos menee perään niin työntää pois ja rimpuilee sylissä. Pöydässä jos kiellän sotkemasta niin saattaa jopa yrittää lyödä :eek: Siis ihan ihme hommaa! Temperamenttia siis kyllä meidän pojasta löytyy.
Täällä myös löytyy tulista temperamenttia. Lyö ei kyllä sentään, mutta jalkaa polkee ja iskee nyrkkiä pöytään. :eek:
No mä ihmettelen tosi paljon sitä lyömistä...on kyllä koiriakin läpsiny ja aina on kielletty. Ja ilmeestä päätellen tietää, että niin ei sais tehdä...
Meillä asuu myös pieni kiukuttelija, vetää herkut nenään milloin mistäkin ja silloin kyllä neiti suorastaan salamoi! :whistle: :xmas:

"Ihanaa" kuulla, ettö muillakin kiukutellaan, ehkä se sitten on normaalia. Keltä lie periny... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Miten teillä sujuu taaperoiden hampaanpesu? Mä pesen pojan hampaat sohvalla, kun pystyy paremmin pitämään kiinni. Sitten lepertelen samalla kun porstaan. On se kans vaan aika haastava homma! :LOL:
Välillä hyvin, välillä huonosti =)
Joo, tänään meni tosi hyvin, jopa ojensi mulla harjaa, että auta äiti
=)
 

Yhteistyössä